{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
980 visninger | Oprettet:

Svindlere og elendige krejlere.... :-( {{forumTopicSubject}}

Ville det ikke være skønt hvis vi ku' slippe for den type mennesker på båd-, bil-, mc- og scooter-galleri samt på Baboom...?

Jeg blir sgu så harm når de prøver at sælge en Kineserluftbøsse eller et Biltema bådtrailerspil til 2-3 gange nyprisen til en eller anden "naiv" person.... smiley

Kunne man ikke lave en gruppe hvor man ka' spørge om det realistiske i en prissætning på div. annoncer...???
Det kunne måske stoppe de værste svindlere...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Svindlere og elendige krejlere.... :-(
  • #1   27. mar 2012 Ellers kunne folk jo prøve at undersøge hvad tingene har kostet fra nyt.. Ved godt det kommer som et chok for nogen, men der findes faktisk en hjemmeside der hedder www.google.dk

  • #2   27. mar 2012 Hva' siger i feks. til den her ? :

    http://www.baadgalleri.dk/mar_vis.aspx?MarID=17404

    X-D


  • #3   27. mar 2012 Hvad er problemet med den annonce?

    Det er et 5400 kg spil, selvfølgelig koster den mere end haralds lille spil...


  • #5   27. mar 2012 Martin -
    Der findes desværre nogen der ikke tænker så langt... ? smiley


  • Goffer
    Goffer Tilmeldt:
    okt 2011

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 171
    #6   27. mar 2012 Både og
    S'føli bestemmer man selv sin salgspris, men der er også forskel på at tage overpris, og bevidst prøve at snyde folk.


  • #7   27. mar 2012 Det er IKKE et 5400 kg. spil....

    (link fjernet)


  • #8   27. mar 2012 Det er ikke de samme spil..

    Den fra biltema har en anden ledning til "fjernbetjeningen"

    + selve spillet ved biltemas har et rundt hul.. og den i annocen har et ovalt hul!


  • #9   27. mar 2012 Og et 5400 kg spil kan ikke ligne et andet???

    Manden må vel have dokumentation for det er det siden han sælger den som det?


  • #10   27. mar 2012
    Forstår ikke hvorfor man hænger folk ud uden at vide facts???

    Men har kontaktet ham så mon ikke der kommer dokumentation for det?

    Og så kommer der vel en undskyldning fra tråd starter hvis han anklager på forkert baggrund??


  • #11   27. mar 2012 Hvis der ikke skal mere til at pisse dig af, så må du sgu have det hårdt smiley Der er sgu da ting der burde bekymre folk mere i ens hver dag en den slags bagateller.... Hvis folk er naive og dumme så bliver de snydt før eller siden uanset hvor mange grupper vi så end opretter for at advare.. Og det må sgu egentlig være deres eget problem hvis de sover i timen og falder for den slags billige tricks....

  • #12   27. mar 2012 I GUDER ! ?

    Et 5400 kg. elspil har 12 mm vire, en 5,5 hk el-motor der trækker ca 350 ampere ved fuld belastning og vejer omkring 50 kg.... Det lille pisse plast-spil kommer sgu ALDRIG til at trække 5400 kg - Og der med BASTA !

    Men det er sgu nok det forkerte forum jeg brokker mig i....

    50% af brugerne er "svindlere" og resten er naive købere... X-D


  • #13   27. mar 2012 Carsten H
    Nu skriver folk jo også de ikke ved noget om det spil han har til salg...
    Men hvad er problemet i at ting er for dyre ? så spørg efter en bedre pris eller find varen andet steds.


  • #14   27. mar 2012 at folk sætter priserne for højt er folks eget problem. men hvis man prøver at sælge et lille spil der overhovedt ikke kan trække 5400 kg, så er man jo også til grin og en svindler... medmindre man er snot dum og intet aner om det selv.

  • michael j
    michael j Tilmeldt:
    maj 2010

    Følger: 1 Emner: 50 Svar: 287
    #15   27. mar 2012 Helt enig.. Nogen tror simpelthen deres lort er guld værd ..

  • #16   27. mar 2012 Altså - Den kloge snyder den mindre kloge... Er det sådan det skal være ?
    Hurra for kynisk kapitalisme på BaBoom !!! Og hyg jer med det... X-D


  • #17   27. mar 2012 Og lige så mange herinde tror at de kan få alt for et par udtrådte Nike sko eller en gammel rusten scooter ( der nok lige skal have skiftet et eller andet sælger ikke helt ved hvad er før den kan køre )

    Bare som et eks. så havde jeg engang et bilanlæg der have kostet et godt stykke på den anden sige af 50k til salg.. Og eventuelt bytte for et SERIØST surround anlæg og dvd / blu ray ! Der var ikke grænser for hvor mange DVD afspillere fra kvikly og gamle forstærkere, der højst har kunne spille dolby 5.1 ( hvis man var heldig ) Jeg blev tilbudt for det anlæg, hvor folk lovpriste deres gamle lort... Så hvis folk sætter prisen bare lidt højt herinde kunne det måske skyldes at mange købere tror de kan få det hele for det halve og gerne inkl. porto eller udbringning til den anden ende af landet....

    Så det er sgu ikke kun sælgere der er useriøse herinde, men købere er mindst lige så slemme...


  • #18   28. mar 2012 Mon han er blevet snydt af en der åbenbart var klogere end ham smiley

  • #19   28. mar 2012 det med overpriserne kunne jo hænge sammen med at når nogen sætter noget til slag herinde til en fair pris, så blir der skambudt helt vildt, og så vil folk jo efterhånden sætte prisen meget højere, men det blir man sku ikke til en svindler af...



  • #20   28. mar 2012 Nej - Jeg er (så vidt jeg ved) ikke blevet snydt, netop fordi jeg tjekker priser før jeg køber noget....

    Og ja - i har da ret i at folk herinde også "skambyder".... smiley
    Men hvis man skriver den "rigtige" pris og så måske 30-40 % oven i til at "prutte" om, så må det da være rimeligt....
    200-300% overpris er sgu useriøst...

    Jeg syntes bare at en lille smule moral og anstændighed er en god ting.
    Men jeg er jo også bare en gammel idiot fra landet... ;-D


Kommentér på:
Svindlere og elendige krejlere.... :-(

Annonce