{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Frese aftapventil med slangeforskruning 3/4" 1.200 kr.
  • Vaske vindueri stuen 205 kr.
  • Maling af stue på 1 dag 6.000 kr.
  • Der skal lægges boen plankegulv i et rum på 16 kvm 2.900 kr.
  • Skrue armatur fast på køkkenvask. 260 kr.
  • Montering af fronter hvidevarer + rensning af afløb 950 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Boksning!
  • #2   18. dec 2011 Sidder og ser kampen nu smiley

Håber Ward vinder så Kessler kan få en returkamp i Parken.. Så får Ward tæsk..

• #3   18. dec 2011 Kessler kan ikke klare ward.

• #4   18. dec 2011 Kessler kan sku godt klare Ward..
    Det ska bare være på hjemmebane og med fair dommere..

Jo han boksede skidt i deres kamp men Ward var virkelig svinsk og gav mange skalder..
    Og blev ikk straffet på det..

Hvis det havde været Ward og ikk Froch i den kamp i Herning så var det Kessler der havde vundet og ikk Ward..

• #5   18. dec 2011 Sådan noget vås at sige. Kessler var også bagud inden han fik skaller.

Ward er teknisk bedre. Og bokser mere smart og hurtigt.

Men godt jeg ikke har de rød hvide briller på. smiley

• #6   18. dec 2011 I har tydeligvis ikk forstået noget..

Kessler er ikk færdig.. Han har 3-4 store kampe i sig endnu og så ska han stoppe..

Kessler var kun smadret fordi han fin nikkede skalder.. Har set kampen 3 gange.. Så har kunne sidde og nær studere det..
    Han boksede ikk en god kamp i forvejen men det var sjovt for det var lige da han var ved at komme igen og så gik der 2 omgang og så blev han dømt som taber..

• #7   18. dec 2011 Nååh vil nu også sige skaller eller ej så havde kessler tabt den kamp ligegyldigt hvad..
    Han boksede som en sæk kartofler i den kamp, vil direkte gå så langt at sige at hvis kessler skulle ha vundet den kamp havde dommer været skæve for han var ik engang tæt på smiley

Derved ik at sige at han ikke ville tag ham på hjemmebane det ved jeg så ik noget om, men den kamp mod ward var 100% tabt smiley

• #8   18. dec 2011 Indse nu bare han tabte. Og han vil sikkert gøre det igen hvis de skal mødes. smiley

Jeg håber da de mødes igen. Men er ret sikker på han bare får klø igen. Men er da en kamp der helt sikkert skal ses.

Jeg vil da også håbe Kessler vinder. Men lige nu er ward bare bedre.

• #9   18. dec 2011 Jeg har jo også sagt han tabte og ikk boksede særligt godt.. Men det gjorde det jo ikk bedre han blev nikket 2-3 skalder ??

Hva er det du ikk fatter Simon ??

• #10   18. dec 2011 Du sidder også og siger Kessler Godt kan klare ward.

Så er du lidt blank? Eller glemmer du hva du skriver?

• #11   19. dec 2011 På hjemmebane hvor han bokser op til sit optimale, ja så kan han godt klare Ward..

Men igen han har ikk mange kampe tilbage og hellere stoppe mens legen er god..
    Men hvis han føler sig klar op på toppen så synes jeg han ska go for it.. smiley

• #12   19. dec 2011 Ja alle gode bokser kan vinde på en god dag. smiley

afviser da heller ikke at kessler godt kan vinde over ward. Men jeg ser bare Ward som en bedre bokser fordi han er hurtig og bokser smart.

Kommentér på:
Boksning!

Annonce