{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.006 visninger | Oprettet:

Lever kræft sygdoms forløb søges {{forumTopicSubject}}

hej bb.. min far har fået konstateret leverkræft, og på 3 uger er han gået tl at han havde haft det som for et år siden, til nu at have gule øjne, åndedragts besvær, og svært ved at udtale orderne tydeligt... frygter ldit at det er ved at være tid, da jeg ahr læst en masse om det på nettet, og 90% af alle dør inden for et år, efter de har fået det konstateret, så nu vil ejg gerne høre fra nogen der har haft nogen i den nærmeste familie, eller andre der kender til hvor hurtigt det lige pludselig går? med smerter osv ..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lever kræft sygdoms forløb søges
  • #1   21. apr 2011 Det kan gå stærkt sådan noget.
    Lad være med at gå at bekymre dig for meget, bare sørg for at få snakket tingene ud med ham, og nyd tiden sammen med ham.
    Håber du nyder ham lige så længe du har ham, få en masse oplevelser og minder med ham så længe han er her.


  • #2   21. apr 2011 min farmor fikd et konstateret efter et år med megen vægttab, lægerne ville ikk undersøge hende, da hun var en ældre dame, men da hun blev meget spinkel undersøgte de hende og det viste sig og være leverkræft, det havde så også spredt sig til lymferne knogler osv, men hun endte med ikke og kunne trække vejret ordenlig selv og fik netop gule øjne og den slags, hun sagde hun ikk havde desideret ondt, hun var bare meget bange for hvad der skulle ske, der gik desværre kun fire dage, så måtte vi tage afsked med hende..
    Jeg håber du/i får noget mere tid sammen med jeres kære...
    Held og lykke fremover... :o)


  • #3   21. apr 2011 tak for info louise .. han siger også han ikke har smerter, men man kan tydeligt høre han har svært ved at få luft, så måske når han lige min 16års den 25 .. det håber jeg ihvertfald .. og ellers har jeg abre tænkt mig at hygge med ham det sidste stykke tid . Før det forsent, men tak for nyttig info :')

  • #4   21. apr 2011 håber i når og få så mange gode timer sammen som overhovedet muligt, og at du når og have ham ved din side til din fødselsdag... :o)

  • #5   21. apr 2011 han er en ældre herre, hvor det har spredt sig til bugspytkirtlen, han kan dårlig gå eller noget så ja frygter det lidt .. smiley tror ikke lige han bliver kurreret fordi han ahr skrumpelever i forvejen, pga druk, han spiser ikke rigtig intet motion da han er ldit overvægtig, og ikke rigtig kan gå smiley

  • #6   24. apr 2011 Hej ville lige starte med at sige jeg ik kender nogle med leverkræft men dog mistede jeg selv min far da jeg var 16 det var utrolig hårdt hvis du har brug for at tale om det så skriv en pb du skal være velkommen

Kommentér på:
Lever kræft sygdoms forløb søges

Annonce