{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  der røg den
  • #1   15. apr 2011 trist, de holder jo ik evigt, desværre smiley jeg har bare haft fri og gjort min racer klar til syn smiley

  • #2   15. apr 2011 Kører afsted for og hente pizza, og så vil lortet ikke starte da jeg skal hjem med maden.
    Så det blev en taxa regning på knap 300kr for at komme hjem. Og bilen holder på en parkeringsplads der er tidsbegrænset


  • Hein J
    Hein J Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 210
    #3   15. apr 2011 Så længe det kun er turboen, så er det vel fint.
    Kunne jo agtens have taget resten af motoren med hvis den begyndte at smide skovlhjul ind i motoren.


  • Thomas G
    Thomas G Tilmeldt:
    mar 2007

    Følger: 1 Emner: 122 Svar: 780
    #4   15. apr 2011 havde lige været ude og spiller en mega fed paintball kamp med gutterne, så sker det bare lige efter, totalt nederen, så er det godt man har falck abonnement smiley

  • #5   15. apr 2011 Jeg har mistet 3 turboer på et år... Men nu er det så også slut med de billige turboer smiley

  • Thomas G
    Thomas G Tilmeldt:
    mar 2007

    Følger: 1 Emner: 122 Svar: 780
    #6   15. apr 2011 den her turbo sidder i en næsten ny Touran TDI så forstår det ikke smiley

  • #7   15. apr 2011 For meget gas på kold motor.. Men jeg er til Zulu Comedy i Portalen i Greve, fuck det er sjovt!!

  • #8   15. apr 2011 En nærdødsoplevelse med et transportbur i min vejbane.

    Turboer bør holde mindst 100.000 ved korrekt brug, den rigtige olie og normal service. Ellers er det sku klamhug og gør-det-selv Brian. Men det er jo at betegne som en sliddel.


  • #9   15. apr 2011 100.000? De bør holde bilens levetid hvis passet ordentligt...

    Hvis man ikke kan finde ud af passe dem ordentligt, så må man købe Holset-turboer smiley



    Dog er Touran noget af det værste lort, som VW endnu har lavet (og det siger ikke så lidt), så hør VW ad om det kan laves pr. kulance.


  • #10   15. apr 2011 min g2 gtd har overlvet 300.000km men den stod af for omkring 10.000 km siden, heldigvis havde jeg en lille turbo fra en traktor.

    det dur smiley


  • #11   15. apr 2011 Lars. Det var min mors bil, og blev sgu også noget overrasket over at hun ikke havde nogen form for vejhjælp. Et abbonement havde hurtigt være tjent hjem igen, hvis man ser på de udgifter hun nu kommer til og stå med.

  • Thomas G
    Thomas G Tilmeldt:
    mar 2007

    Følger: 1 Emner: 122 Svar: 780
    #12   16. apr 2011 bilen var ikke kold, da det skete, der havde jeg kørt i mindst 15 min. og gav kun "normal" gas.

Kommentér på:
der røg den

Annonce