{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bertel Haarder amok igen hahaha!!!
  • #1   8. feb 2011 den mand tager sgu for mange stoffer, kan godt lide at han på et tidspunkt tører sig under næsen, han har vist lige haft snotten nede i det hvide pulver smiley

  • #2   8. feb 2011 det er tilbage fra 2007 det der smiley

  • #3   8. feb 2011 Ja, han har vist taget munden for fuld lader det til.

    Har er fandeme forpligtet til at svare en journalist på hendes spørgsmål, han løn, store hun og fine bil bliver betalt af blandt andet hende.


  • #4   8. feb 2011 store hus mener du vel? smiley

  • #5   8. feb 2011 Ja det gik sgu lige lidt hurtigt.

  • #6   8. feb 2011 Jeg havde sgu ikke taget det så pænt som han gør. I begge tilfælde beder journalisten selv om det hvis du spørger mig.
    Synes det siger mere om mediernes metoder hvorpå de fremtvinger ugennemtænkte svar, end det gør om Bertel. Han er menneske ligesom os andre...


  • Nikolaj S
    Nikolaj S Tilmeldt:
    jan 2011

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 69
    #7   8. feb 2011 DET ER SKU DA IKKE HAM DEN ER GAL MED! overvej lige hvor idiotisk kællingen kan ha været inden han bliver klippet ind igen. Jeg havde pandet hende en, hun er sikkert en idiot mongol

  • #8   8. feb 2011 På en måde kan jeg godt forstå ham. Medierne kan være en kæmpe belastning og de kan sagtens manipulere folk smiley

  • Nikolaj S
    Nikolaj S Tilmeldt:
    jan 2011

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 69
    #9   8. feb 2011 og i andet klip er manden på overatbejde en fradag aften ! syntes nu han tager det okay. iforhold til så mange andre!

  • Rasmus B
    Rasmus B Tilmeldt:
    okt 2008

    Følger: 1 Emner: 177 Svar: 1.181
    #12   8. feb 2011 Altså med din overskrift lyder det jo som noget der er sket for nylig. Klippet her er 5 år gammelt. Mon ikke nogle af de alle de andre ministre i en 5 års periode har mistet besindelsen bare en gang på grund af en inkompetent journalist. Det er jo KUN fordi det er Bertel Haarder, at det er gravet op igen. Lad dog manden være for fanden!

    Giv dog manden en break. Han har en arbejdsuge som siger 20 timer over gennemsnittet af hvad den normale dansker arbejder. Han bliver kimet ned i tide og utide - i dette tilfælde i sin ferie - helligdage, klokken lort om aftenen.
    Han hopper og danser for at de kan få deres interview, og møder så en inkompetent ung skod journalist som direkte står og fornærmer hans klare intelligens. Jeg var ikke blevet sur. Jeg havde klappet hende en på lampen. Drop nu den hetz.


  • Brian J
    Brian J Tilmeldt:
    okt 2007

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 214
    #13   8. feb 2011 Journalisten spørger da kun om det samme spørgsmål flere gange fordi det rent faktisk ikke kommer noget svar ?

    Spørgsmål omkring folkekirken er sgu da mandens ansvarsområde som kirkeminister...

    Bertel er et ustabilt psykotisk fjols der skulle have været sparket ud som minister for læææænge siden


  • Rasmus B
    Rasmus B Tilmeldt:
    okt 2008

    Følger: 1 Emner: 177 Svar: 1.181
    #14   8. feb 2011 Brian J: Du er da en klaphat at høre på. Hvis du "lytter" til interviewet, vil du finde ud af at han står og bruger sin ferie på at blive interviewet af en nybegynder.
    Og nej, selvfølgelig kommer der ikke et mere konkretiserende svar end "jeg skal jo ikke skabe liv i de danske kirker" - hvilket er så ret og kortfattet som det nu kan siges.
    Overtag du da hans job. Det er altid skide let at sidde bag skærmen og være bagklog og presse en træt og i særdeleshed ferie trængende fyr.. Christ


  • simon l
    simon l Tilmeldt:
    jun 2007

    Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 618
    #15   8. feb 2011 jeg syntes sku det er HELT okay han bliver sur, hvis i vidste hvordan journalister HELE tiden prøver at få det værste frem i en, og klipper alle de gode og fornuftige udtalelser ud og kun klipper de dumme svar sammen så ville i sku også blive sure, journalister er og bliver nogen røvhuller der manipulere med befolkningen, og faktisk er det mange gange journalisternes skyld der kommer mange lorte love i danmark, da de fordrejer sandheden helt sindsygt og sender et forkert billed til befolkningen, f.eks hundeloven hvis de ikke KUN havde skrevet om "kamphunde" havde der aldrig blevet lavet en lov imod dem, for det sker MINDST lige så tit at en puddelhund eller anden "normal" hund angriber folk, og kniv loven er da også fordi journalister holder fokus på ALT hvad der sker med dem og "presser" politikerne til at gøre noget imod det, og nu også med luftgevær hvor de siger man kan købe et 9mm luftgevær der er lige så kraftigt som en 9mm pistol, det passer jo ikke at man i dk kan få et luftgevær der er så kraftigt, men når pressen holder fokus på det og fortæller befolkningen noget der er løgn er politikerne jo nød til at vise deres handlekraft for at få nogen stemmer og derfor kommer der de lorte love som vi ser

  • michael b
    michael b Tilmeldt:
    nov 2007

    Følger: 1 Svar: 57
    #16   8. feb 2011 han er satme da et gigant fjols at hører på

  • Brian J
    Brian J Tilmeldt:
    okt 2007

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 214
    #17   8. feb 2011 Rasmus B jamen det har du da lov til at mene

    Ikke destomindre er han minister og SKAL sgu svare på de spørgsmål der kommer i et interview som han selv vælger at stille op til... Ferie eller ej så må han jo sige nej tak til at deltage

    Jeg kan ikke se at det på nogen som helst måde kan forsvares at en minister opfører sig på den måde..
    Skal han skabe sig som en tøz må han sgu gøre det derhjemme overfor hans hund...


  • Rasmus B
    Rasmus B Tilmeldt:
    okt 2008

    Følger: 1 Emner: 177 Svar: 1.181
    #18   8. feb 2011 Brian J: Sagen er den at han svarer konkret og hurtigt på det spørgsmål. Han svarer skam. Og på spørgsmål angående at skabe liv i kirken, kan man jo ikke andet end at grine! En journalist med respekt for sig selv, ved da at Bertel Haarder ikke har en fløjtende fis med atmosfæren i de danske kirker at gøre. Så nej, det SKAL han ikke kunne svare på..
    Og til det andet. Ja hvordan ville det ikke udstille ham hvis han gang på gang ville afslå interview. Tror som gerne han vil smide et interview i hans ferie, hvis det er en kompetent journalist, med relevante spørgsmål - og ikke sådan en grønskolling.


Kommentér på:
Bertel Haarder amok igen hahaha!!!

Annonce