{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Frese aftapventil med slangeforskruning 3/4" 1.200 kr.
  • Vaske vindueri stuen 205 kr.
  • Maling af stue på 1 dag 6.000 kr.
  • Der skal lægges boen plankegulv i et rum på 16 kvm 2.900 kr.
  • Skrue armatur fast på køkkenvask. 260 kr.
  • Montering af fronter hvidevarer + rensning af afløb 950 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  foundation ???
  • Tonni S
    Tonni S Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 1 Emner: 8 Svar: 96
    #1   5. jan 2011 så lad vær med at brug foundation? smiley

Naturlig hud ser langt pænere ud smiley

Og hvis din hud ikke er pæn, så drik masser af vand, spis sundt og dyrk motion smiley

• #2   5. jan 2011 i wish it were that simple smiley

• #3   5. jan 2011 Den fra L'oreal den der nye 24'timers er sindsyg god og ellers den der med ''pumpen'' på som er sølv/grå. De er gode på mig og har også let til fedtet hud ved brug af forskellige foundationer.. Desværre ...
    Ellers så prøv en god puder, det er mere mat i det end en foundation..
    Jeg bruger begge dele for at opnå det ønskede resultat.

• #4   5. jan 2011 det lyder dumt, men jeg har også haft problemer med det, så skiftede jeg til den fra h&m, (50kr)! og den ser SÅ naturlig ud på mig og du bemærker slet ikke at du har make up på..

• #6   5. jan 2011 Ja jeg brugte det også indtil kæreste. Sagde at jeg var pænere uden 2 måneder efter var min hud pæn og glat fordi jeg droppede det usunde, drak masser af vand og fik mine vitaminer, så foundations ødelægger og fedtet huden i længden og ja er grimt

• #7   5. jan 2011 har også selv været imod overdreven makeup (et par måneder i 2.g gik jeg helt uden noget som helst fordi det var lige lidt nemmere smiley hehe), men desværre har jeg ikke huden til at gå uden noget mere (og nej det er ikke kommet pga makeup), jeg føler bare ikke at jeg kan 'få mig selv til' at gå ud af døren når min hud ser sådan her ud - har været til lægen og fået en creme som jeg bruger, men det virker jo ikke på to dage smiley

har den der mineral-halløj fra maybeline - syntes bare at at den nemt føles fedtet og er shiny...

Kommentér på:
foundation ???

Annonce