{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
425 visninger | Oprettet:

Irene I
Irene I
Tilmeldt:
17. sep 2010
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Manglende Respons !!! {{forumTopicSubject}}

Er det kun mig som syntes det er ret irriterende, når nogle skriver de gerne vil købe også hører man ikke rigtig mere fra dem og de indlæg de har skrevet på ens annonce kan pludselig være fjernet..

Jeg måler, vejer mm. gerne alle mine ting for dem som er interesseret, men forventer så også at man holder det man skriver om at man godt vil købe. Det andet er da så useriøst og så irriterende at have fundet noget, have pakket det også venter man kun på svar fra køber..

Hvordan ville man selv have det hvis det var en selv som havde brugt tid mm. på at finde noget, pakke det sammen også at køber bare var tavs ??

syntes lidt det er mangel på respekt, hvad syntes du/I ??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Manglende Respons !!!
  • Brian B
    Brian B Tilmeldt:
    jul 2010

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 60
    #1   28. okt 2010 puuuha hader det...
    Kan se på dit sortiment at jeg nok ikke har budt ind smiley


  • Brian B
    Brian B Tilmeldt:
    jul 2010

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 60
    #3   28. okt 2010 det har du ret i Julie, møgirriterende

  • #5   28. okt 2010 Det er baboom i en nøddeskal !

    En del af dem der skriver er unge under 17, også skal de lige have forældrenes godkendelse, og lige låne pengene, ellers også skal de have nogle penge af en de har lånt penge engang osv.

    Bld. en af grundene til jeg ikke lægger ting til side, gider ikke gå og vente på en der i sidste ende trækker i land, dog måler jeg osv. med glæde, det plejer jeg som oftest at gøre før jeg laver en annonce smiley


  • Irene I
    Irene I Tilmeldt:
    sep 2010

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #6   28. okt 2010 Nej det er bestemt ikke kun herinde det ske alle steder, men syntes man det er et latterligt salgssted er det da en okay holdning at have men jeg syntes nu det er som så mange andre og for mig okay..

    Men ja både irriterende at være køber og mangle respons fra en sælger men også omvendt...


Kommentér på:
Manglende Respons !!!

Annonce