{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kæft en verden man lever i !!!!
  • #1   26. jul 2010 ved ikke hvad folk tænker på, når de gør sådan noget ved en anden person.
    tror ikke det hjælper med fængsel med sådan en fætter der..


  • #2   26. jul 2010 BzrK *
    Har du ganske ret i


  • #3   26. jul 2010 hvis manden nu har kørt sprit kørsel kan jeg satme godt forstå han har valgt at gøre det sådan smiley jeg ville satme ikke miste mit kort pga. en eller anden syg knallert føre der har tunet sin maxi til at køre 120 smiley

    det er sjovt lige gyldigt hvad aviserne skriver tager største delen altid parti med ham de udstiller som offeret...


  • #4   26. jul 2010 For det første så køre man ikke når man har drukket. Og man smider ikke en mand i grøften, så vil jeg skide på om de har en grund. Ingen grund er god nok til at lave sådan et nummer !

    De skulle bare have turen som BzrK nævner smiley


  • #5   26. jul 2010 | Black-light |

    man kører ikke når man har drukket, det kan du have ret i, men vognen har jo nok været stjålet ell. lign. ville nok ikke lade ham ligger til grippene men jeg havde satme ikke taget noget ansvar for den handling der, og hvis jeg bare havde fået en enkelt genstand ville det jo være mig der fik skylden, hvad så idioten på scooter, havde smadret ind i bilen, og der ikke var sket noget med ham, og han så var løbet? så stor du med en regning på at få lavet plade arbejde fordi knægten på knallerten prøver at fraligge sig ansvaret for at have smadret en bil?

    og om ikke andet kan det være der er gået panik i føren af bilen, det er jo ikke sikkert han har tænkt klart i situationen, folk der bare tager et standpunkt ud fra en nyhed de læser, er jo bare for godtroende, i skal tænke på historien ikke lyder særlig godt, hvis gutten på knallert, selv har kunne slæbe sig indtil nabo'en og fået ham til at ringe...

    siger ikke det ikke er sket som de skriver, men nyheder har det med at blive blæst op så de lyder mest spændene, hvis man kan sige det sådan..


  • #6   26. jul 2010 De har sikkert været ude på rov....

Kommentér på:
Kæft en verden man lever i !!!!

Annonce