{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  2 dage gamle kattekillinger fundet!
  • #1   9. mar 2010 de skal jo have mælk fra moderen

  • #2   9. mar 2010 Det er sødt af dig, at du tager dig af dem (:
    Men kan desværre ikke hjælpe dig med det andet.
    Men de skal vil have noget lign deres mors bryst mælk ?


  • #4   9. mar 2010 Det kan du google dig til... og det kan godt lade sig gøre...

    Har skam selv 1 en killing jeg passede fra dag 1 som moren ikke gad passe på


  • #5   9. mar 2010 modermælks erstatning er det eneste jeg lige kan komme i tanke om (:
    ellers vådkost ( opblødt killinge fodder) når de bliver lidt ældre


  • #6   9. mar 2010 Altså jeg har haft mange kattekillinger, og jeg ved det faktisk ikke, da de jo normalt bare har deres mor at drikke fra:)

    Men altså de kæmper jo ret meget om at få mad hele tiden når de ikke sover, men hvor ofte de så får noget ved jeg ikke:(

    Jeg syntes at du skal ringe til en dyrlæge og spørge..

    Og som de andre siger så er det meget pænt af dig:P


  • #7   9. mar 2010 (link fjernet) gå ned i bunden af siden smiley og lidt oppe, fedt du vil passe dem (;

  • Phreak ^
    Phreak ^ Tilmeldt:
    jan 2010

    Følger: 1 Emner: 35 Svar: 1.523
    #8   9. mar 2010 De er helt vildt søde sådan nogen små kræ - men jeg vil gerne råde dig til, at lade en der har forstand på det, tage sig af dem, for de er meget skrøbelige og krævende...

  • #9   9. mar 2010
    ukendt ?

    Der findes noget erstatning det ved jeg. modermælkserstatning.

    Men det er mere om folk havde noget de ku foreslå og hvor meget.
    Må se om jeg kan finde nogle der har forstand på det og se hvad de siger.


  • #10   9. mar 2010 Tusinde tak folkens!!



    Phreak ^
    Hvis jeg finder en, gør jeg også det smiley det ville være bedst for dem. smiley


  • #11   9. mar 2010 Kimberly: det vil jeg gøre smiley mange tak

  • #12   9. mar 2010 køb noget modermælks erstatning og skal du finde ud af hvor stor den lille er efter hvor meget den skal have og hvor mange gange om dagen. har selv stået med en lille som også skulle have det har faktisk en lille spand med pulver der skal blandes med vand 0-7 dage gammel skal de have 2-3 time og 8-14 dage skal de have mælk 3-4 time og 15-28 dage skal de have hver 4-6 time står der på min bøtte håber det kunne hjælpe dig men det er meget vigtigt den får det mælk

  • #13   9. mar 2010 Hatten af for mennesker som dig!! smiley Er simpelthen skønt at se det sker. Og beundringsværdigt. Kæmpe klap på skulderen til dig. Og held og lykke med de 2 små. =)

  • #14   9. mar 2010 Ja man hører sgu så meget om mennesker der er onde mod dyr i dag.. KONSTANT. Så er vildt dejligt og rørende at se der også sker det stik modsatte. =)

  • #15   9. mar 2010 synes også det er rigtig flot og stort nu har jeg også selv stået der med en lille killing og har hende stadig hvor hun er blevet større, men det er lidt hårdt at passe sådan en lille en de kræver meget opmærksomhed smiley

  • #16   9. mar 2010 Hvorfor ringer du ikke dyrlægen og får h*n ind over det også ?
    Så får du svar på alle dine spørgsmål.


  • #17   9. mar 2010 Må jeg også sige: Godt der er mennesker som dig smiley

  • #18   9. mar 2010 ville være en god ide synes jeg også. Men det et stort ansvar at have når man får sådan nogle små nogen de skal jo også til dyrlæge sener og have vacine osv. men også en god ide af få dem tjekket inde de får vacine for fiv katte hiv for så kan det ikke betale sig de får vacine men det vil lægen jo hjælpe dig med.

  • #19   10. mar 2010 Jeg vil kontakte dyrelægen imorgen hvis katten overlever.
    Moderen havde ellers sluttet sig til dem, men endte med at spise den ene unge imens vi andre ikke var til stede. smiley

    Den anden drikker af sutteflaske, sover larmer, tisser, spiser, sover, larmer og sådan kører det.
    Har endnu ikke ku få den til at skide, selvom jeg nusser den ned af maven:(


  • #20   10. mar 2010 Der er noget billigt og noget dyrt mælk - jeg opfostrede 7 styks håndfodring hver 2-3 time i et par uger (også om natten- satme hårdt! Alle overlevede.

    1) KÆMPE forskel på dyr og billig mælk (de hadede den billige). Køb den dyre på apoteket.

    2) Tryk deres blærer ofte med en vatpind - ellers pisser og skider de ikke. Moren slikker dem - det havde jeg så ikke lige lyst til.

    3) De boede i en papkasse med avis under - efter kort tid boede de alle steder. Jeg måtte have 2-3 kattebakker i gang - ellers ville de heller skide på gulvet. Man skulle jo nødig jokke i en andens dej!

    4) Jeg begyndte ret hurtigt at give dem tørfodder opblødt i lidt vand - sku for hårdt at håndfodre de bæster hele tiden.

    Men fårk hvor var de søde!


  • #21   10. mar 2010 Dr Perle(fut fut fut freestajlo og ORDBLID)

    Hvad kostede de to slags mælk?


  • #22   10. mar 2010 Natascha F:

    katten er gammel og mytisk.. Den har nogle gange at være elendig til at passe killinger..


  • #23   10. mar 2010 Og killingen har overlevet, laver, skider og tisser.. smiley
    Spiser kan jeg også få den til.

    den lort, hvordan skal de se ud?


  • #24   10. mar 2010 du skal tøre den i røven når den har spist med en lun fugtig klud så kommer det næsten med det sammen gør det gerne overr kattebakken så den ved det er der det forgår. det kan godt være flyedene når den får mælk men når med tiden du også går over til lidt mere fast føde altså vådtfoder bland lidt mere vandt i og blød det op og noget tørfoder blødt op i vand.men de sover også rigtig meget som killing og du skal endelig lade dem sove ved dig for de gør de jo også ved deres mor de vil gerne mærke din varme og hvertrækning når de sover. men de vil blive lidt mærkelige sener hen da de ikke er blevet opvokset af deres mor, det kan jeg selv mærke på min og det sagde dyrelægen også at hun vil ikke blive som andre katte som har været hos deres mor men de er dejlige a lige vel smiley

  • #25   10. mar 2010 Sidsel: hvordan er din anderledes?

  • #26   10. mar 2010 jamen hun tror at hun bestemmer alt fordi hun ikke haft sin mor eller andre søskende til at sætte hende på plads. og der er også lidt vildkat i hende fra hendes far så hun kan godt også være meget hissig og ikke hører så godt efter og gør som der passer hende.

  • #27   10. mar 2010 sorry gad ikk læse det hele. Så det kan godt være jeg måske har skrevet noget som allerede står der.

    Men de skal have modermælks erstatning med sprøjte. du kan få det hos dyrelægen det koster 80 kr eller sådan noget for en dåse. og så skal de have det dejligt lunt. og en masse opmærksomhed :P. Mener nok de skal have modermælks erstatning 3-4 gange om dagen

    Har de fået øjne? smiley altser kan de se enu?
    Mvh kim


  • #28   10. mar 2010 der er kun en tilbage, moderen har spist den ene.
    men den her som overlevede er 3 dage smiley

    Jeg har fået en masse information, og ungen klarer sig super godt:)


  • #29   10. mar 2010 Så må du selv vise den hvordan en kat slikker sig ren diverse steder smiley :D smiley

  • #30   10. mar 2010 eeeej stop:P!

  • #31   10. mar 2010 heldig vis er det noget som sider i instinkterne så det lærer de selv med tiden men man kan aldrig lære dem for tidligt at gå på kattebakke for det kan godt tage tid og vil komme til at strente rundt omkring hehe vores havde noget med dyner og plastik poser skulle hun tisse på. hun kan stadig godt komme til det hvis hun leger med en pose hehe. men det med at fjerne tisset og rens stedet rigtig godt så de ikke gør det der igen smiley men i skal nok få det hyggeligt. er så glad på dine vegne at du skal passe den lille mis kommer selv til at tænke tilbage med min smiley

Kommentér på:
2 dage gamle kattekillinger fundet!

Annonce