{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  DF
  • The OM
    The OM Tilmeldt:
    dec 2008

    Følger: 1 Emner: 70 Svar: 188
    #1   7. jun 2009 Sig heil!...


    Mener jaa smiley


  • The OM
    The OM Tilmeldt:
    dec 2008

    Følger: 1 Emner: 70 Svar: 188
    #2   7. jun 2009 Sara B

    Du da en være kætte (-;




  • nikolaj n
    nikolaj n Tilmeldt:
    jul 2007

    Følger: 1 Emner: 27 Svar: 228
    #3   7. jun 2009 Ja det fint.. lad os nu få ryddet op herhjemme på alle de bandekrige, sindsyge mennesker der går amok (og dræber en mor til 3 børn for øjnene af dem selv) osv inden vi sender skattepengene ned til andre lande

  • Martin .
    Martin . Tilmeldt:
    mar 2008

    Følger: 1 Emner: 129 Svar: 1.057
    #4   7. jun 2009 Sara B - Helt enig!

  • Anden j
    Anden j Tilmeldt:
    nov 2008

    Følger: 1 Emner: 11 Svar: 28
    #5   7. jun 2009 Lige mine ord sådan skulle det næsten være sara b..

    Seig heil!


  • Anden j
    Anden j Tilmeldt:
    nov 2008

    Følger: 1 Emner: 11 Svar: 28
    #6   7. jun 2009 lige meget hvor meget vi hjælper bliver de aldrig nogle velfungerer lande.. så hvorfor spille så meget på det?

  • Anden j
    Anden j Tilmeldt:
    nov 2008

    Følger: 1 Emner: 11 Svar: 28
    #7   7. jun 2009 spilde*

  • Anden j
    Anden j Tilmeldt:
    nov 2008

    Følger: 1 Emner: 11 Svar: 28
    #8   7. jun 2009 Siger ikke vi skal melde os ud af Eu men der er så mange ting vi kunne hente penge hjem på, og dermed nedsætte skat og andre gode ting..
    Df er jeg helt enig ang. deres holdninger omkring dem fra irak osv.


  • Anden j
    Anden j Tilmeldt:
    nov 2008

    Følger: 1 Emner: 11 Svar: 28
    #9   7. jun 2009 Sonny P 100% ENIGHED FRA MIN SIDE! smiley

  • The OM
    The OM Tilmeldt:
    dec 2008

    Følger: 1 Emner: 70 Svar: 188
    #10   7. jun 2009 Sara B


    Ang det med ''Sieg heil'' du ikk vidste hvad var....



    Hvad tænker du på når jeg siger 2. verdenskrig....Hitler....



  • The OM
    The OM Tilmeldt:
    dec 2008

    Følger: 1 Emner: 70 Svar: 188
    #11   7. jun 2009 Johanne (:

    Jeg ved sku ikke hvor du bor...

    Men som dk er nuomdags ´, skal der næsten være noget galt med en for man ikke er en smule racist...



  • Maibrit G
    Maibrit G Tilmeldt:
    jan 2009

    Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 390
    #12   7. jun 2009 Jeg tror virkelig at der er nogle herinde, der har meget svært ved at skille international (EU-politik) og national politik fra hinanden. Kunne det ikke være muligt, at folk stemmer på Morten Messersmith og co. pga. deres hovedholdinger til EU:

    - Nej til Euro
    - Nej til åbne grænser
    - Nej til EU-medlemskab til Tyrkiet

    Javist findes der Junibevælgelsen og Folkebevægelsen mod EU, men begge partier er usikre og små, at det er langt mere sikkert at stemme på Dansk Folkeparti.


    Jeg synes ikke det er skræmmende, men ret logisk set i bakspejlet på hvad de åbne grænser har medført.


  • Simon S
    Simon S Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 1 Emner: 12 Svar: 185
    #13   7. jun 2009 Sara B
    Det er jo lordret løgn det du ser, jeg synes derimod der er skræmmende at folk på enhedslisten og sf, især førstnævnte går jo åbenlyst ind for kommunismen og mig bekendt tog stalin livet af en del flere end hitler.


  • Maibrit G
    Maibrit G Tilmeldt:
    jan 2009

    Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 390
    #14   7. jun 2009 Sara:
    Er det ikke ligeså usselt når Enhedslisten lover guld og grønne skove for de SU-studerende - de har jo iøvrigt heller ingen uddannelse - uden at have en potte pis at have det i. Eller når Venstre lover forbedringer på uddannelsesområdet ved at skære ned.

    Der er ikke et parti i Danmark, der ikke har gjort noget usselt overfor "den lille mand".


  • Maibrit G
    Maibrit G Tilmeldt:
    jan 2009

    Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 390
    #15   7. jun 2009 M&M: Jeg skal være ærlig og indrømme at jeg ikke kan se hvilken konkurrence og samarbejde du taler om.

    **Jeg synes ikke det er skræmmende, men ret logisk set i bakspejlet på hvad de åbne grænser har medført.***
    - Jeg går ud fra at det må være denne sætning, du mener har noget med konkurrence at gøre. Personligt er jeg ret ligeglad med polske arbejdere så længe de arbejder efter dansk standard - og danske lønninger. Jeg tænkte mere i stil med at de åbne grænser har medført at det er nemmere at komme over grænsen med våben, narkotika mv.


  • #16   7. jun 2009 Sara B: Så rigtigt sagt... Hader DF!

  • Maibrit G
    Maibrit G Tilmeldt:
    jan 2009

    Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 390
    #17   7. jun 2009 M&M:
    Så skulle du høre deres valgkampagne på nogle af de danske gymnasier. Mere er der vist ikke at sige om det. Men vi kan nemt blive enige om at deres McDonald's-politik ikke holder.


  • nikolaj n
    nikolaj n Tilmeldt:
    jul 2007

    Følger: 1 Emner: 27 Svar: 228
    #18   7. jun 2009 Så så, nu skal i ikke flyve i flæsket på hinanden.. i er på hinandens venneliste haha!

  • Maibrit G
    Maibrit G Tilmeldt:
    jan 2009

    Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 390
    #19   7. jun 2009 M&M:
    I mine øjne er der både plusser og minuser i det regnskab - og jeg ser desværre et minus budget på den konto.


  • Brain
    Brain Tilmeldt:
    dec 2008

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 221
    #20   7. jun 2009 Sonny P

    - Kloge Kloge ord...

    Men jeg er sku da ikke i tvilv om hvem fanden der ser på ringene i vandet her, og fordrejer alt ting - Og til alle de uvidende, så lad mig da lige risse et par af de andre ting DF står for, op for jer:

    "Ventelister skal væk" (særligt kræft)

    Et samfund bør bedømmes på, hvordan det behandler sine svageste. Ventelisterne til sygehusene skal helt væk, og på sygehusene skal behandlingen være effektiv og venlig.

    "Vi står vagt om de svage"

    Et samfund bør bedømmes på, hvordan det behandler sine svageste. Pleje og omsorg af ældre, syge og handicappede er en offentlig opgave, som aldrig bør opfattes som byrdefuld, men derimod en kær opgave, som vi skal varetage med glæde.

    (Så det med at de ser ned på ældre og ikke uddannede, SÅDAN EN OMGANG PIS AT LUKKE UD!)

    "Vi vil tilgodese naturen og dyrene"

    Kravene til, hvordan vi behandler miljøet, skal være skrappere og skal følges af alle. Forbrugerne skal være sikre på, at de fødevarer, der sælges, er af højeste kvalitet og uden skadelige stoffer.

    (Men de nævner i naturligvis heller aldrig, kun for fremmehadske vi er...hold da kæft man, kan i stave til "snæversynet?")

    "Vi vil have et trygt land"

    Danmark er et godt land. Men desværre er der steder, hvor man ikke føler sig tryg ved at færdes. Mange - ikke mindst ældre og kvinder - er bange for at færdes frit. Det skal vi overhovedet ikke finde os i. Vi vil i stedet for sørge for, at det bliver voldsmændene, som bliver utrygge

    (Men dem der laver balladen, må vi jo så heller ikke være efter?? for Uhh, så vi er meget raciske og hvor guder da...1 - 2 - 3 strikes and OUT!)

    Når - Politik er jo altid et minefelt uden lige... men hold jer dog til jeres egen kaffe og winerbrøds politik - og bare se til, så passer vi andre vores?

    tænk ikke at have andet at tage sig til end svine fjenden, sjovt nok aldrig den anden vej - hold da kæft det må kaldes mangel på noget at tage fat i!



  • Brain
    Brain Tilmeldt:
    dec 2008

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 221
    #21   8. jun 2009 M&M´s ! AKA ZEUS aka Harehjort (125%) !

    Ja det da flot var!

    For dine "Partier" må jo så siges og føre langt mere ud i livet end DF?

    Ejh nu har man sku da hørt en loppe gø! Hvor herre bevares mand!


  • Simon S
    Simon S Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 1 Emner: 12 Svar: 185
    #22   8. jun 2009 M&M´s ! AKA ZEUS aka Harehjort (125%)
    Nu siger du at DF lever på en fremmedfrygt og nye ting, det passer også delvist, det er rigtigt, at DF får mange stemmer fordi de vil sætte hårdere ind mod kriminalitet og især den del af befolkningen, der primært er arbejdsløse, kriminelle og kun til gene for andre og ikke ønsker flere af den slags mennesker ind, hvad er problemet?
    Det er muligt at du mener at Df's vælgere ikke kan redegøre for partiets holdning, det er ikke min opfattelse. Alle jeg kender, der stemmer DF, kan redegør for, hvorfor de gør det, samt partiets grundlæggende holdninger og mærkesager, til gengæld oplever jeg at dem der stemmer S og SF tit slet ikke kender deres holdninger og ikke ved hvorfor de stemmer på dem, men bare gør det fordi det gør alle andre jo og fordi de vil sætte su'en op.


  • Simon S
    Simon S Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 1 Emner: 12 Svar: 185
    #23   8. jun 2009 M&M´s ! AKA ZEUS aka Harehjort (125%)
    Jeg har intet sted skrevet noget om hvad du stemmer, da jeg helt ærligt ikke har nogen ide om det.
    Før skriver du at 100 % af DF vælgere (15 ud af 15), nu er det pludselig 60 % der ikke kender deres politik. (men nu jeg da at du er radikal, siden du ikke kan bestemme dig smiley
    Vi ved begge to udemærket godt at der er store problemer med indvandrer, især fra Mellemøsten, men også fra Afrika, så kan man altid diskutere hvorfor mange af dem er kriminelle, men fakta er at det er de.
    Nu må du lige uddybe hvad du mener ved hadeprogram, jeg ser ikke at DF fører hetz med indvandrene, kun de kriminelle af slagsen, dem er der så desværre bare lidt for mange af. At man så fører en stram udlandige politik ser jeg som et forsøg på at beskytte Danmark og danske værdier, ikke som en hetz mod indvandre, som f.eks Hitler førte mod Jøderne.


  • Simon S
    Simon S Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 1 Emner: 12 Svar: 185
    #24   8. jun 2009 M&M´s ! AKA ZEUS aka Harehjort (125%
    Prøv at læs hvad du skriver tidligere, At vide hvad det parti man stemmer på, står for og så er at kende partiets holdninger er i min optik det samme.

    At en god del af den danske befolkning har anden afstamning er sådan set underordnet, man er efter min mening kun indvandre, så længde man ikke er født til dansk statsborgerskab. Og ja, hvis en svensker begår et mord(eller begår anden grov kriminalitet) i Danmark, ja så skal han også udvises.

    Hvad der er danske værdier kan man altid diskutere, en god del af det danske sprog kommer også fra udlandet, derfor findes sproget dansk stadig fordi det er sammensætningen af de forskellige ord der gør sproget dansk, jeg ser det med danske værdier på samme måde.


  • Simon S
    Simon S Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 1 Emner: 12 Svar: 185
    #25   8. jun 2009 M&M´s ! AKA ZEUS aka Harehjort (125%
    Jeg vil udvise folk til det land de kommer fra.
    En 2. g indvandre var jo efter min difination ikke indvadrer, men dansker og derfor vil en sådan person ikke kunne udvises. Derfor kan jeg også svare nej til dit sidste spørsmål, da det ikke vil have nogen betydning hvem man er efterkommere af.



  • Simon S
    Simon S Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 1 Emner: 12 Svar: 185
    #26   8. jun 2009 Dette bliver mit sidste indlæg i denne debat, jeg synes vi er røget langt nok off topic og desuden synes jeg vi har diskuteret færdig.

  • Simon S
    Simon S Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 1 Emner: 12 Svar: 185
    #27   8. jun 2009 M&M´s ! AKA ZEUS aka Harehjort (125%)
    Det handler ikke kun om at løse problemet, men højere grad om at forebygge og det gør DF ved at føre en stram udlandige politik.
    Nu siger du løse problemet, jeg synes det er i alles interesse at udvise de kriminelle, samfundet bliver sikre, lovlydige indvandere slipper for at få et dårligt omdømme og samfundet sparer penge.
    Desuden kan jeg ikke se hvorfor DF ikke skulle være de rette til at løse problemet, det har jo vist sig at der er nogen andre der kan.


  • #28   8. jun 2009 MORTEN GIR OS DANMARK TILBAGE smiley

  • Simon S
    Simon S Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 1 Emner: 12 Svar: 185
    #29   9. jun 2009 M&M´s ! AKA ZEUS aka Harehjort (125%) !
    Dette er mit abslut sidste indlæg, jeg gider ikke debattere med dig mere, læs mine indlæg og du har svar på dit spørsmål.
    Folk skal udvises til de lande de kommer fra, det har jeg skrevet flere gange.
    Hvis du ikke kan klare at tabe en debat, så lad være med at debattere, du skifter hele tiden emne, når du er kommet til kort.


Kommentér på:
DF

Annonce