{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
331 visninger | Oprettet:

Igor P
Igor P
Tilmeldt:
23. dec 2008
Følger: 1 Emner: 73 Svar: 464

Oddse på fodbold - Legit hjemme side {{forumTopicSubject}}

Hey baboom.
Jeg søger en betting side, hvor det kan lade sig gøre at spille lisom den lange, bare hvor man kan vælge min. 20 kampe. (kan kun vælge min. 15 hos danskespil)
Og så skal det self være en side hvor man er sikker på at få sine penge udbetalt hvis man gik hen og var heldig smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Oddse på fodbold - Legit hjemme side
  • #1   19. apr 2009 Tror godt du kan sætte på 20 kampe på Bettson hvis du laver en kombineret.

  • Igor P
    Igor P Tilmeldt:
    dec 2008

    Følger: 1 Emner: 73 Svar: 464
    #2   19. apr 2009 ærligt jeg forstår ik alt det der kombi,
    det bare mig og en kammerat der har smidt 500kr hver og så skal de bare sættes 20 krydser så de gir en samlet odds der meget høj smiley


  • Igor P
    Igor P Tilmeldt:
    dec 2008

    Følger: 1 Emner: 73 Svar: 464
    #3   19. apr 2009 har lige kigget, det var det der kombi jeg sku bruge smiley
    men tjekker lige siden ud, tak for det smiley


  • #4   19. apr 2009 Ja det er det nemlig.

    Laver selv kombier en gang imellem, men det er ikke sådan man bliver rig for en med 20 kampe går ALDRIG hjem.

    Har øgen min indsats fra 300 kr til over 10.000 kr på under et halvt år og jeg spiller ikke vildt meget.


  • Igor P
    Igor P Tilmeldt:
    dec 2008

    Følger: 1 Emner: 73 Svar: 464
    #5   19. apr 2009 Martin J - nej ved godt den er svær at få til at gå hjem, det er nu mest os i sjov vi laver den, for går den hjem så skal vi bare rejse så langt vi kan for pengene smiley

    men btw så ku man kun kombinere 10kampe på bettson smiley


  • #6   19. apr 2009 Jaa men ved 10 rimelig sikre kampe kan du få oddset op på omkring 130, så det er da ok.

Kommentér på:
Oddse på fodbold - Legit hjemme side

Annonce