{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
490 visninger | Oprettet:

🤬Traumatisk oplevelse🤬 {{forumTopicSubject}}

Var på burgerbar og bestilte en kobøf men fik en vegetar bøf. Jeg skyndte mig straks at ringe 112, og blev hurtigt kørt på hospitalet hvor jeg fik amerikansk olie og et billede af Thyra Frank hvorefter jeg brækkede mig i stride strømme. Det har nu gjort mig skrækslagen for alt grønt i mine opgivelser og må blive inde 24/7 -

kommunen vil ikke hjælpe mig til en støttepædagog og en aflastning tur til min mis. Selv mine potteplanter har jeg spraymalet røde og smidt en Agent Orange bombe i hele området hvor jeg bor for ikke at se noget som helst grønt.

Jeg har skiftet mit tv ud med et sort/hvid fladskærm, samt min pc skærm. Alle mine billeder på væggen har jeg vendt om hvor der noget grønt.

I bedste Amerikansk stil har jeg sagsøgt burger baren for 200 millioner kr. for den traumatiske oplevelse og senere lidelser over ikke mere at kunne fungerer i hverdagen.

Sådan kan man digte når man læser alle de hyle historier som EB henter fra udlandet om veganer som er gået helt grassat over en fejl. Det mest besynderlige er at veganer ikke er kødfri i sengen.

Den jeg grinte mest af var en som havde spist hele sin burger med kød, inden han opdagede fejlen.

En anden blev dårlig og fik brækfornemmelser over en kylling burger som hun havde taget flere bidder af inden hun opdagede fejlen.

Jeg er ikke ude efter at veganere skal spise kød, for hvem skulle ellers slå min græsplæne eller tynde ud i ukrudt.?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  🤬Traumatisk oplevelse🤬
Kommentér på:
🤬Traumatisk oplevelse🤬

Annonce