{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
564 visninger | Oprettet:

Ronald G
Ronald G
Online Tilmeldt:
20. dec 2015
Følger: 9 Følgere: 34 Emner: 43 Svar: 2.129

Frokost. {{forumTopicSubject}}

Hvad fik i nat spise i går -----
Jeg var inviteret ud på en køretur. af en anden mands kone .. Hvor heldig kan man være-hæhæ
Turen gik til Puerto Mogan. og det er flere år siden jeg har været der. for pokker hvor er der smukt. - bare for mange turister, det er jo ved at blive en gene mange steder i verden . de lokale gør vrøvl.

Men det er ikke højsæson så der var plads. Vi sad lige her på langsiden med udsigt til alle bådene. hvor der absolut ingen liv var. utroligt.

Den stod på Tapas. dvs. småretter kan man vist godt kalde det. der var flere ting. men mange af jeg har sikkert prøvet det.
Faktisk kan man næsten sige at det er Canariernes nationalret. de spiser den året rundt. fødselsdage / bryllupper / juleaften osv. Men den består jo også af så mange forskellige gode sager. så man sagtens kan varierer den. .
Men sikke et blomsterhav at se på det er smukt. og man kan næsten ikke blive træt af at se på det.. Turen derned har forandret sig. første gang jeg var der , var det bjergveje man kørte på. Men på grund af både sikkerhed og hurtighed. så foregår turen altså nu gennem den ene tunnel efter den anden. så der er altså ikke så meget at se der. Men Mogan er absolut turen værd.

Kommentarer på:  Frokost.
  • #1   21. sep karbonade med ærter og gulerødder kartofler

• Ronald G
    Ronald G Online Tilmeldt:
    dec 2015

#2   21. sep Ja det er ikke dårligt. Nu har den danske slagter åbent igen. så kan jeg køre ned og købet et par 3 kg. klumper og så lave go fars. frisk fars er altså bedst.

• #4   21. sep Jeg gad ikke lave mad i går, så den stod på Nupo Spicy Thai Chicken suppe. Et brev pulver blandes i 3 dl vand, rystes grundigt og opvarmes i 1½ minut i mikroovnen. Tadaaa!

Sikken smuk kulisse at spise frokost i!

Aftensmaden i dag står slagteren (KRÆÆS, hedder forretningen) for:

Weekenden er lige om hjørnet, og måske har du lyst til at forkæle dig selv og dine kære med en lækker fredagsmenu <3:

► Fyldt svinemørbrad
    ► Kartoffeltårne
    ► Whiskey sauce
    ► Grøn salat med grillet majs

Pris for 2 pers. kun kr. 169,-

Dessert: Panna cotta med bær, pr. pers. kr. 30,-

• Ronald G
    dec 2015

#5   21. sep Det er en go opskrift Nasty - det må prøves.
    Ligenu har jeg 2 dejlige Gordon Bleu som jeg skal stege, og så har jeg snittede Kartofler og grøntsager. hold kæft hvor vi lever godt hæhæ

• #6   21. sep Ja, jeg skal have grillet laks med en masse grønt og så ellers nyde, det er fredag aften, elsker fredag aften

• Ronald G
    dec 2015

#7   21. sep Det er også dejligt for så har du fri i morgen ikke.
    Hvis du nu sad her. tændte jeg bål i den store grill. og så sad vi der med kaffe og Cognac,.-
    Hold da kæft hvor hyggeligt.
    dette her er ellers en GIF. men det mås man ikke i Baboom

• #8   21. sep Ja, det ville være hyggeligt, det er jeg slet ikke i tvivl om - jeg må se at fremskynde min otium tilværelse, så skal der bare hygges igennem - vi kan også rejse til Mogan herfra - men rigtigt, der er vel turister året rundt, jeg ved ikke, hvornår der er højsæson, det er vel fra oktober til marts eller hvordan ??

• Ronald G
    dec 2015

#9   21. sep Nej ikke fra Oktober. men ja der kommer en del. og så skal alle jo være hjemme i Julen , så er her fred. - mar. apr, maj. der er også gang i den. efterhånden er det jo sådan at folk rejser året rundt. Og så er der jo også dagene i ugen, for der afholdes jo markeder alle vegne. og det er om at vide hvor og hvornår. For så er hele jorden befolkning der. og det er sgu ikke til at holde ud. du kan ikke komme frem nogen steder.

• Ronald G
    dec 2015

#10   21. sep Ja selvfølgelig kan man holde ferie i Mogan. men så er man låst fast. for der er dælme langt til alting.

• #11   21. sep Mit indtryk er, at mange rejser væk fra julen. Men det gør jeg nu ikke, vi har tradition for, at julen er en hyggelig tid med skøn julemad. Men hvis jeg ikke havde familie, så kunne jeg nok også finde på at rejse væk fra den

Nu vil jeg grille laks, spise grønt og så er det jo fredag = vild med dans, elsker at se flotte kjoler, flot hår, flot make-up og skøn musik, ren underholdning eller skal vi sige nektar og så lige sti-let-ter

• #12   21. sep Det er ikke så ringe endda!

https://www.youtube.com/watch?v=22R-4RfdSl0

• #13   21. sep Hun er bare den mest vidunderlige, jeg lige kan komme i tanke om, hvor er det bare skønt at kunne grine, ingen ben i fisk, det er da nok noget om

• Ronald G
    dec 2015

#14   25. sep Føj for en klam østers , Frostvejr i DK. i morges, og her, har jeg lige siddet ude med en dejlig frokost., 2 stk. med Smiling Æg og døde sild på. dertil 2 snapser og en Go Øl.
    temperen var 34,5 og i går samme tid 38.8, jeg må sige der er sgu forskel fra den temper og til frostvejr.

Kommentér på:
Frokost.