Hvor forskelligt vi er. {{forumTopicSubject}}
Vi var i vores nye bil en tur over grænsen, og vi afslutter altid in Aventoft i den lokale eneste lille landevejs kro hvor vi normalt sidder stille og roligt.
Men der var gang i butikken og vi var så heldigt at få sidste plads i butikken.
Et eksempel på, hvordan en demonstration kan bevirke noget positivt. Respekt.
Vi var indstillet på en laangt ventetid, men det gik faktisk fint, eneste var lidt ventetid på min hvidvin, men så fik vi tiden til at gå med at kigge på, og snakke lidt om de andre gæster.
Vi er en hyppigt gæst in Tyskelandet og kender lidt til traditioner og andet og vi kom til at kigge på tøj.
De fleste gæster var ligesom os, oppe i alderen og muligt fordi Aventoft er sidste station in Tyskelandet med få butikker og nok mere traditionsrigt påklædning, vi ville gætte på at flere herre havde deres jakke på som de nok også har haft på da de blev gift, de farverige broderede kortærmede tykke tøj, gullige farver.
Det har vi faktisk ikke in Danmark og det er lidt skam, jeg har altid kunne lide en tyroler hat og lederhoser og især de nedringende bluse nogen af de unge kvinde går rundt med.
Så jeg tænkte, har du tøj som du har haft på i lang tid, som du er ekstra glad for og hvor andre siger, det er typisk dig
dec 2021
Følger: 7 Følgere: 22 Emner: 232 Svar: 2.165
[b]Et eksempel på, hvordan en demonstration kan bevirke noget positivt. Respekt.[/b
Aner ikke hvor teksten kommer fra, hvad det hentyder til eller hvad det betyder.
Giv skylden til den lille whiskey jeg fik, men den tilhører ellers ikke indlægget
dec 2014
Følger: 136 Følgere: 154 Fotoprofiler: 1 Emner: 1.348 Svar: 7.011
sep 2019
Følger: 2 Følgere: 22 Emner: 31 Svar: 319
Så fandt jeg en mindre grænseovergang ved Sofiendal som jeg siden brugte.
Sjovt nok, har jeg der aldrig set så meget som skyggen af hverken toldere eller politi der
Nu om dage, betyder det ikke så meget mere, så nu bruger jeg mest Sæd overgangen, for nu er der ingen varer mere, som det kan betale sig at smugle
Hvor forskelligt vi er.