{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
298 visninger | Oprettet:

Migranter {{forumTopicSubject}}

Mere end 600 afrikanske "aber" forsøgte at erobre en by i Italien, med sten, voldtægt,

For mig at se er det forståeligt, de var løbet tør for bananer, og det er jo frustrerende når der ikke er banan træer i Italien.. Så de smadre en by, butiksruder, pissede overalt. Man skal prøve at forstå dem, at indvandring er en god ting. Jeg er meget i Tvivl - når man ser hvordan de opføre sig.


Kommentarer på:  Migranter
  • #2   20. jun 2022 annella - nej

    Det har jeg ikke men det har du så som bare understreger "aberne" mangler bananer. Har de ikke en bananmarked i byen?


  • #7   21. jun 2022 Her fra sproget.dk

    Man kan bruge anførselstegn for at vise at man bruger ord eller sætninger som er hentet ud af andre tekster og sammenhænge (citater). Det er netop derfor jeg bruger "aber" i stedet for aber.

    Men hvad kan man kalde den primitive adfærd som smadre en hel by? er de helte, som kan drikke uden at vælte? det rimer sgu.

    Hvad skal man?

    Stryge den sorte krølhårede på hovedet og sige stakkel, og tildele ham en FTP?

    Jeg ville fandme ikke finde mig i det, og stod jeg med en pistol så skød jeg dem lige i bærret.

    Hvordan skulle man ellers forklare den adfærd som en gang "aber" der går amok. Vi har netop set den adfærd i Thailand (2020) med makakaber som går amok.


  • #9   21. jun 2022 jojo

    Anstændig opførsel er at fjerne et problem....sværere er det ikke. Jeg ved godt at min retorik kan være hård til tider, men det er mig, jeg siger tingene som jeg tænker. Jeg vil ikke sige ting hvad andre tænker man skal tænke og sige - for så er man en kludedukke, en Lemming.

    Jeg vil ikke stoppes i en kasse så jeg er firkantet så jeg kan stables sammen med alle de andre Lemminge som lever i en kasse. Jeg vil ikke være politisk korrekt sproglig for at være firkantet. Hvis man falder for det så er man en firkantet Lemming, en søvngænger som bare følger massen ud over skrænten. Jeg er en original, en ener som siger og gør som jeg vil inden for lovens rammer.


  • #11   22. jun 2022 Ingen kildeangivelse ?
    Hvor kan historien læses?
    er det fra en avis tilknyttet pressenævnet
    eller fra en blog ?


Kommentér på:
Migranter

Annonce