{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  9/11
  • #2   11. sep 2021 Det var få dage før gemalen gik på efterløn, og han havde lige tændt for tv, da han kom hjem, og troede det var noget fra en B-film, da fly nr. 2 kom drønende, og så gik den sande gru op for os, og verden er da heller ikke blevet bedre siden da.

    Det var en frygtelig gyselig og skrækkelig dag...og stakkels alle de mennesker og pårørende det gik ud over....


  • #3   11. sep 2021 Ja verden stod stille og jeg husker at jeg tænkte: det kan ikke være rigtigt.

  • #4   11. sep 2021 Som man siger: den dag vidste alle hvad de lavede, jeg var søvndrukken og ravede rundt og tændte for tv hvor man så viste terroren. Nå det er bare en film, lavede kaffe og smurte et rundstykke med ost og syltetøj og åbnede en lille yoghurt med drys.

    Men jeg blev klogere. jeg var i chock, at se tårnene styrte sammen, angrebet på Pentagon, de helte i Flight 93 som fik flyet til at styrte ned. Man kan spørge sig selv,

    hvad ville du havde gjort i Flight 93?

    Jeg ved det ikke, tror ikke nogen ved det - det må bero på en momentan reaktion, en opgørelse med sig selv, uanset hvad jeg gør, så dør jeg.

    Jeg har oplevet meget i mit liv, men 9/11 er brændt total fast i min bevidsthed.


  • #5   22. sep 2021 En forfærdelig dato og jeg kan også godt huske, hvor jeg var, langt hjemmefra desværre, kom først hjem ved midnat og min familie var glade for at se mig og det samme her.

Kommentér på:
9/11

Annonce