{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
664 visninger | Oprettet:

Crop Tops {{forumTopicSubject}}

En skoleleder som er Indre Missions forbyder Crop Tops på skolen, (Firehøjeskolen) fordi han mener at det fjerner drenges fokus fra indlæringen.

Det lyder mere at det er skolelederen som har et problem i sit indre missionske "fuglebur" Så hvordan fjerner man fokus på det som irriterer eller distrahere ham? Jo - han fjerner problemet og gør ham og drenge til offer for en påklædning som han mener fjerner fokus på hans gerning og drenge for deres fokus på undervisningen.

Skolen skal ikke være hans personlige Indre missionske forkyndelse bare fordi han mener at Crop tops virker distraherende.

Hvad bliver det næste?

Bukser som går helt ned til skoene så man ikke viser bare ben?
Sokker i sandaler så man ikke viser bare fødder?
En sæk over hovedet med 2 kighuller så man ikke viser hvor kønne de er?

Det er beviset på at når religion går ind så skynder hjernen sig at søge asyl.

Jeg tror den skoleleder ville passe perfekt som leder af en koran skole.


Kommentarer på:  Crop Tops
  • #1   20. aug 2021 Polysl enig det er helt væk og hvor bliver friheden af smiley

  • #2   21. aug 2021 Skolelederen har frafaldet sit krav til Crop Tops, det blev for meget for samfundet med hans puritanske forestillinger.

  • #3   21. aug 2021 En skole, skal ikke ikke fungere som en stripklub, hvor hormonforstyrrede teenagere skal overgå hinanden i at minimere beklædningsstykkerne, og gi' underforsynede hankønsvæsener 'gode' idéer, dem kan de få andre steder, end på diverse læreanstalter...

  • #4   21. aug 2021 Madonna

    Stripklub for at vise nogle få cm af maven? Wow -

    Hvad så med bare arme, bare ben i shorts,?

    Skal man begynde at pakke piger ind som i koranskoler så lystige drenge ikke bliver distraheret af at se lidt bart?

    Ved du hvorfor kvinder ikke er blandt mænd i moskeen?

    Ford i de kan blive distraheret i deres bøn til himmelnissen, af den store fede røv de lige får klasket op i fjæset.

    De er pakket så meget ind at der skal en jul til at pakke dem ud, og så mener man at de kan distrahere med deres store fede røv som er pakket ind i et obi telt og lyserøde store fede trusser?

    Danmark skal ikke begynde at lave klædning ala koranskole. Det ville godt nok være en syg ide.


  • #5   21. aug 2021 Madonna M jeg bliver altså ikke kåd fordi jeg ser et stykke med kvinde mave og jeg forstår at du vil bukke dig for andres bar mave problemer og vi er altså ikke i Afghanistan smiley

  • #6   21. aug 2021 Leon...kan du forestille dig en bedemand i shorts...??? smiley

    Der er en dresscode alle steder smiley


  • #7   21. aug 2021 Madonna M ja men dog du burde kende mig så ja hvorfor ik og der skal bare nytænkning til smiley

  • #8   21. aug 2021 #6 Mzdonna

    Ja der er dresscode i firmaer eller i det offentlige job. Skoler skal ikke bestemme dresscode men overlade det til forældre som forhåbentlig ikke tillader at barnet kommer i bikini i skolen.

    At skolen skal bestemme er at umyndiggøre forældre. I Englands skoler er der uniformpligt og fint med det i England. Her i Danmark skal en Indre Missions kolbøtte i begynde at udfordre den personlige frihed, det kan han gøre når han beder nede i hans kolbøttehus. Her sidder de nok i store kjoler med lange ærmer og kyse og skuer over mod den "nye" Jesus som taler om at det absolut ikke er i orden at hænderne ikke er tildækket - så næste gang skal i have handsker på, det er også tilladt med store vanter selvom der er over 30 grader udenfor.

    Jeg er dog enig i at Crop Tops som er for korte ikke høre til i skolen, altså de som lige eller næsten dækker brysterne . men stadig er det forældrenes at de ikke kommer i så korte.


  • #9   21. aug 2021 Polysl jeg læser jo så at du ønsker en grænse altså vil du gerne sætte grænsen smiley

  • #10   21. aug 2021 Leon

    Crops Tops fås i flere længder, nogle hvor der er få cm over bukselinjen syntes jeg ikke er forkert, men mere dem som lige går under brysterne ikke høre til i en skole. Jeg har hele tiden sagt at de få cm bar hud der kan ses ikke burde forbydes - da det jo ikke giver mening når pigen har bare arme og korte bukser på.

    Men det skal altid være forældres vurdering og ikke skolen eller min mening eller andres mening.

    Når man går igennem gågaden ser man flere søde piger 16 -17 år med meget korte Crop Tops på, det er bare noget jeg bemærker uden at at få lyst til at kaste mig over dem. Men vi har en berigelse i Danmark som absolut ikke har den afslappedhed overfor dem.

    Vi kan se overalt i EU med gruppe voldtægter af piger bare fordi de er udfordrende klædt. Det er ikke etniske danskere som står for den slags, men småtbegavede fra Mellemøsten og Afrika. Man kan bare kigge lidt tilbage på DKA så er det vildt som der voldtages af småtbegavede fra Mellemøsten og Afrika.


  • #11   22. aug 2021 Polysl ja men fordi der vises mere hud gør det vel ikke til at folk kan gøre hvad de har lyst til og så vil du jo gerne have regler smiley

  • #12   22. aug 2021 Jeg er slet ikke enig med Polysl og Leon, I har slet ikke forstået problematikken, I ser bare med overfladiske øjne, uden at have gennemtænkt, hvad der egentlig ligger i det, I har bare tænkt, at det er da dejligt at se på bar maveskind, er I nogle gamle grise smiley ??

    Det handler faktisk om, at klæde sig efter omstændighederne, det er ikke så svært, hvis ellers man ikke har grød mellem ørerne. Der findes beklædning til enhver lejlighed, I ved: Strandtøj, fritidstøj, træningstøj, hverdagstøj, selskabstøj, brude/gorm tøj, business tøj, uniformer - fortsæt selv .....

    Crop Tops hører ganske enkelt ikke til i et undervisningslokale, og det har enhver skole lov til at forbyde, ligesom nogle steder ønskes der ikke kasketter og hættetrøjer til i et undervisningslokale samt hængerøvsbukser.

    Men I ved den der respekt, det er en by i gammel Rusland, alle de der forkælede møgunger, de skal da bare have lov til at gå klædt, som de nu har lyst til.

    Vil I gerne være venlige at spise brød til - vores skolegang er også et led i en god opdragelse, så vi kan komme videre i systemet, alt til enhver tid, når det er passende.



  • #13   22. aug 2021 Jetset

    Så du mener at alle de forældre som sender deres børn i skole med Crop Tops, udviser dårlig dømmekraft?


  • #14   22. aug 2021 Jetset vil du ikke lige komme ind og vise os hvordan du ser ud i burka og stilletter smiley

  • #15   22. aug 2021 Ja, Polysl #13, det mener jeg virkelig, skulle du møde op til en samtale med udsigt til et virkelig godt drønmejob, ville du så møde op i hængerøv og jesussandaler ??

    Nej, det ville du ikke, for du husker fra din skoletid, at det var kutyme at møde op i passende outfit, som passede lige præcis til denne date.

    Du synes jo heller ikke, at det er passende med religiøst tørklæde, hvor det ikke er passende, synes jeg at kunne læst fra dit udkast, så kom nu ind i kampen og indrøm, at du har taget fejl her.


  • #16   22. aug 2021 Leon, tag en sovepille og kom igen, når du er helt frisk.

  • #17   22. aug 2021 HUM Jetset den tale tænker jeg lige over smiley

  • #18   22. aug 2021 Jetset

    Jeg tager ikke fejl, jeg ser ikke noget forkert i at have en Crop Tops på, der lige viser få cm bare mave. Jeg har selv været en dreng med hormonerne kørende, med en stådreng man ikke altid kan styre - så må man lige ud på toilettet og klare trykket. Drenge kan blive ophidset af bare arme, bare ben, et dejligt ansigt en hemmelig forelskelse. Så lige et par cm fri mave ville ikke have haft nogen effekt i det samlede billede.

    Lad os være lidt hypotetisk....

    Crop Tops forbydes, men alligevel bliver drenge ophidset af af bare ben og arme. Skal man så til at forbyde bare arme og shorts? Jeg syntes det hele er at drenge er offer og piger er "forbryder" mod deres virilitet som de ikke er herre over.

    Det hele handler om forældre, opdragelse, at vurderer et barns påklædning når de skal i skole. Det skal aldrig være skolen som skal begynde at være værger for forældre.

    I øvrigt skal man ikke begynde at blande det sammen med en job ansøgning eller det private eller offentlige job markedet. Det er folk helt afklaret med, børn afprøver grænser, af personlige årsager eller for at være mere populær.. Det er et kæmpe område hvad småpiger tænker med sin beklædning.


  • #19   23. aug 2021 Polysl, en gang til, det handler ikke om drengene, hvorfor skal de blandes ind i denne debat, de har ikke sagt et ord, de kan da gå i Crop Tops, på vej hjem fra skole og hvor de ellers har lyst i deres fritid, så I skal da nok få lov til at se på bar maver og have jeres fantasier i fred, synes det er meget jeres problem.

    Og hvem synes du ellers skulle have lov til at sætte den dagsorden for denne skole udover skobestyreren/bestyrelsen, det skal ihvertfald ikke være forældrene, hvis de er utilfreds med den beslutning, kan de da bare melde deres forkælede unger ud, og finde en anden skole, hvor de måske godt må have sådanne beklædningsgenstande på.

    Og jo, Polysl, vores skolegang er også et led i en god opdragelse, pli, respekt og overholde div. regler, synes du, at du først vil lære det, når du er færdig med at gå i skole, så kan du nok ikke lige affinde dig ude i erhvervslivet, hvor der også er regler, påklædning, som er passende til jobbet bl.a. + mange flere ting.

    En anden problematik kan være mobning, det er nok ikke alle, der må få lov til at gå med stumpe top, så kan de føle sig uden for eller pigen, som er lidt for tyk, til sådan en sag, det skaber splid, som kan føre til en alvorlig sag - du skriver selv, at det kan føre til mere popularitet, det tror jeg du har ret i, men synes du, det skal foregå i klasseværelset, det synes jeg ikke.

    Men havde vi haft skoleuniormer, så var der mange problemer løst, for så var der heller ikke det der mærketøj konkurrence, som ikke alle forældre har råd til, det er slet ikke sjovt for de piger, hvis forældre ikke har råd, det giver et dårligt skolemiljø, for der er stor konkurrence blandt pigerne, mærketøj er = prestige.


  • #20   23. aug 2021 Jetset

    Det har intet med skoleuniform at gøre at piger så fredes fordi de har dem på. Det viser den her artikel på BT.

    https://www.bt.dk/udland/tusindvis-af-britiske-piger-fortaeller-om-overgreb-i-skolen.

    Men hvis du kan garanterer at der ikke kommer nogen problemer, hvis alle gik i skole uniform så fint med mig. Nogle har store bryster, nogle har små, og de ses om det er mærkevare tøj eller en skoleuniform, eller skal de have et bryst korset så de 2 buler bliver presset ind i brystet på pigerne så alle er lige flade?

    Der er flere børn i familien som føler sig chikaneret og at drenge af mokka folket er direkte svinske, på trods af et klædelig tøjvalg. Ingen i familien får lov til Crops Tops i skolen, det må de have på i fritiden. Så fakta er at det slet ikke har noget med tøj at gøre men at nogle unge bare ikke kan styre pikken og sviner underbukserne til og det er naturligvis pigernes skyld.

    Vi kan også tage eksempler på Ægypten, hvor man i stor stil voldtager kvinder i Burka, Hiqap, mænd/drenge er da total ligeglad med tøjvalg, de skal bare have dilleren stukket ind og fuck resten.


  • #21   23. aug 2021 Jetset Danmark har nu altid været et frit land og det syntes jeg det skal forsætte med også selvom frihed har trange kår smiley

  • #22   23. aug 2021 Polysl, forhelvede, skal vi ikke holde os til klasseværelset ?? - det er det, som tråden handler om ik ?? - du er trådholder, jo skoleuniform/skoletøj om du vil, så ville det løse mange problemer, jeg husker selv fra min skoletid, i de større klasser, hvilken konkurrence, der var, det var slet ikke sjovt, når jeg ikke kunne følge med, grundet manglende ressourcer, alt det ville være løst med en skoleuniform. Og ja, jeg kan godt garantere for, at skolemiljøet ville blive bedre og konkurrencen er ikke eksisterende, jeg synes det er mere aktuelt end nogensinde før. Så har det ikke noget med bryster at gøre, stop nu.

    Men her i nutiden, hvor I kan gå ind og finde skolepigesex, så blomstre fantasierne om bare maver, det hører bare ikke til i et klasseværelse, sagt endnu en gang, men det er måske også skolepigerne her, bliver inspireret af, det er ikke godt at vide, vi læser meget om teenagepiger og deres ageren på div sider, hvor de lokkes med penge og alt muligt andet.


  • #23   23. aug 2021 Leon #21 - kunne du tænke dig, at tage stilling til tråden, selvom du kun har råd til at gå rundt i bar overkrop og joggingbukser - det har ikke en skid med frihed at gøre, at du skal forholder dig til regler og love - kom nu ind i kampen.

  • #24   23. aug 2021 citat
    Men her i nutiden, hvor I kan gå ind og finde skolepigesex
    //citat slut

    I? jeg tænder sgu ikke på skolepige sex, og det gjorde jeg heller ikke i alt den tid jeg gik i skole, her var der andre prioriteringer end at bolle og sutte patter.

    Viden var mere min drivkraft da jeg vidste at det med sex nok skal komme - helt af sig selv. Men selv dengang bollede man løs på toiletter i skolerne - og fred være med det. Der var endda 3 i klassen som fik en unge. Ha ha - men som man siger det skal haves i en ung alder.

    Er det din søster? Nej - det er min unge.

    Igen kommer vi tilbage til Crop Tops som i grunden ikke har nogen som helst betydning for at de boller løs i dag, og det gør de fandme stadig på toiletter i skolen.

    Så hele den her latterlige forbud har intet med om at begrænse unges tiltrækning af det modsatte køn. Måske hvis de klædte sig som i islamiske lande så er det sgu svært at se forskel på en kuffert og en kvinde.


  • #25   23. aug 2021 Jetset dog og jeg tænker jo på den gang vi gik i skole og pigerne gik i kjoler og senere kunne pigernes påklædning altså godt være mere våget og det fik altså ikke os drenge til at tænke i skolepigesex og hvad siger loven om pigers påklædning og jeg skifter lige tøj smiley

  • #26   24. aug 2021 Jeg synes ikke lige i læser, hvad jeg skriver eller også forstår i ikke teksten. Selvfølgelig tænkede i ikke på skolepigesex, for det var der ikke noget, der hed den gang I gik i skole og var i samme alder som pigerne.

    Crop Tops sender signaler og bar mave er blikfang, kom nu ind i kampen, selvom vi ikke bliver enige, de andre profiler her, sover syyyyyysh ...... smiley


  • #27   24. aug 2021 Jetset

    Du vil ikke accepterer at jeg mener de 2 cm bar hud på maven helt overskygger bare arme og ben og ansigt.

    Hvis du prøver at google lidt med krænkelse af piger i skoleuniform i England, så er uniformen ikke noget som stækker de unges libido. Så fakta er at det ikke er pigers beklædning som er problemet men at de er piger versa drenge med en stor sexlyst og fantasier.

    Det er lidt fantasi at en crop tops er den eneste grund til at drenge ikke kan koncentrerer sig i timerne.

    Hvad kan man så gøre?

    Begynde at lave klasser for piger og drenge?

    Så er problemet løst.

    Altså den muslimske model.

    Som jeg har skrevet før så er det bare en sex fikseret Indre Missions kolbøtte som på sin måde vil trække et stort telt ned over piger fordi han føler sig sexuelt tiltrukket af alle de piger med 2 cm bar mave - alts en pervers som er bange for ikke kan styre sin lyster.

    Det samme ser man i Mellemøsten som er årsagen til at kvinder skal pakkes ind for ikke at risikere at provokere en stakkels offer for sin egen tissemand.


  • #28   25. aug 2021 Du vil ikke accepterer at jeg mener de 2 cm bar hud på maven helt overskygger bare arme og ben og ansigt. Jr. polysl.

    Nu har der været bare arme, ben og ansigt i al den tid, der har været mennesker på jorden, så jeg forstår ikke dit argument. Tråden handler om CROP TOPS, så hold dig til emnet.

    Det er lidt fantasi at en crop tops er den eneste grund til at drenge ikke kan koncentrerer sig i timerne.


    Hold nu op, det er kun dig, som siger det, hvorfor bliver du ved med at blande drengene ind i det her, tråden handler om CROP TOPS, som er en beklædning, der ikke er passende i et undervisningslokale.

    Ligesom kasketter, hættetrøjer og hængerøvsbukser heller ikke er det. Det handler om at lære, hvordan vi skal gå klædt m/respekt for lokaliteterne, omgivelserne, pli, opførsel, dette er også et led i en god skole, som vi kan have med i rygsækken, når vi går ud, nu hvor nogle forældre ikke kan finde ud af det.

    Dine sidste 2 afsnit har jeg ingen kommentarer til, andet end jeg synes du ved "meget" om skolebestyreren smiley



  • Thomas C
    Thomas C Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 2 Følgere: 2 Svar: 4
    #29   25. aug 2021 Når børn er i skole, så skal de klæde sig anstændigt , De kan klæde sig som de vil i deres fritid, Længere er den bare ikke

    De er skole for at blive >Klædt< på til arbejds-marked-.. Der er også dress-code på LANGT de fleste arbejdspladser

    Igen, De er i skole, Ikke på stranden, eller i byen..


  • #30   25. aug 2021 Thomas C stranden vi taler jo ikke om en bikini smiley

  • #31   25. aug 2021 Thomas

    Jeg kan godt nok ikke se problemet - hvis vi så lige tager crop Tops fra, hvad har vi tilbage?

    Vi har stadig piger i korte bukser, bare arme - er det anstændigt i din verden?


  • #32   29. aug 2021 Hej Cris - velkommen tilbage, du har været savnet smiley

Kommentér på:
Crop Tops

Annonce