{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
134 visninger | Oprettet:

Så er den gal igen {{forumTopicSubject}}

Så har der IGEN været forsamlinger i Vollsmose, denne gang 2 muslimske forlovelsesfester, med 50-70 deltagere.
Og nu vil den kvikke nok jo vide at smitten er faldende i området, efter der har været hårdt ind for at få dem til at forstå alvoren, men alligevel skider de højt og flot på smitterisiko.

Den slags skriger til himlen om hvor lidt samfundet betyder for muslimske klaphatte i området, når deres egen kultur og religion vægtes højere end corona situationen.
I mine øjne er det tåbeligt at det ikke får konsekvenser. Hvorfor går kommunen og lejeforeningen ikke ind i det, og kyler dem ud.
Vi andre får jo bøder og dobbelt straf, for lign overtrædelser.

Kommentarer på:  Så er den gal igen
  • #1   24. mar Claus

Ingen kan gøre noget når det afholdes privat, så kan de være ligeså mange de vil. Der hvor man kan skrue på "straf" er at en genåbning kan betyde sanktioner, som at man venter med at genåbne i de områder. Så muslimerne skider i egen rede.

Bær over med dem, de har jo ikke IQ i det omfang som det kræves at kunne læse eller lytte til højtalervogne som er kørt i området om at vise hensyn på stort set alle sprog.

• Alis C
    Alis C Online Tilmeldt:
    jun 2014

Følger: 11 Følgere: 43 Emner: 87 Svar: 4.267
    #2   24. mar Nej, sådan noget kunne danskere aldrig finde på.

Her hvor jeg bor er der en politistation, der lige har holdt ulovlig fest.

Muslimer er ikke værre end andre.

• #3   24. mar Har du et link til den politi fest?

• Alis C
    Alis C Online Tilmeldt:
    jun 2014

• #5   25. mar Så fordi at der var politifolk iblandt den private fest, på en privat ejendom, så er det en politifest?
    Selvmål igen, du hopper på mediernes limpind for clickbait, som tidligere nævnt. Du aner ikke hvad der foregår, ud over det du tolker ud af overskrifter.

• #6   25. mar Alis

Og?

Det er en privat fest - som er lovlig.

Med hensyn til de fester i Vollsmose så findes der ikke lejligheder som er så store at de kan rumme 50 -70 mennesker uden at det er dybt uansvarligt.

• Alis C
    Alis C Online Tilmeldt:
    jun 2014

#7   25. mar Lad os få de samme undskyldninger på bordet, når muslimer bliver smittet med corona.

• #8   25. mar Alis

Du har stadig ikke fattet ordene - Kultur og Adfærd.

Danskere i Vollsmose render ikke og besøger hinanden i store klynger - for de viser ansvar både overfor deres kolleger og andre relationer. De ved godt de skal holde igen med at besøge og så i et område med stor smitte tal.

Rent kulturelt er muslimer meget mere sociale i deres adfærd end etniske danskere - så det er klart at det vil gøre at smitte spredes hurtigere.

Og hvordan kan muslimer smitte eller blive smittet på jobs.?

Med de værnemidler der er til rådighed i dag så burde ingen kunne blive smittet - så hvis muslimer bliver smittet på jobbet så er der et eller andet med deres adfærd som den er gal med. Det er sgu ikke raketvidenskab at regne ud selv for en på 5 år.

I dag skal jeg se Israel - Danmark i fodbold, med spisning vi bliver vel omkring 10 i et stort hus på 250 kvm. Vi er blevet bedt om at i rimelig omfang at bruge værnemidler som mundbind eller en lille skærm. Vi vil sidde ved et stort bord til 20 personer - så der er en rimelig afstand.

Den slags tror jeg ikke muslimer tager højde for, de vader bare ind som de plejer og kysser og krammer og deler sygdomme ud.

Jeg har ikke engang krammet min gamle mor i mange måneder og det piner mig, men igen jeg må vise ansvar for mine omgivelser. Hvis muslimer i Vollsmose viste mere hensyn og brugte værnemidler så burde den kraftige stigning i smitte slet ikke være opstået.

• #9   25. mar Polysl altså... Hvorfor skal du nu ødelægge Alis' teori om at de maser 50-70 folk ind i en 2værelses i Wallahmosen. De gjorde det jo ikke med vilje, det var bare fordi de ville samle nærmeste familie til en lille hyggelig sammenkomst. Og de var alle testet negative, som feks vores politifolk jævnligt bliver.
    Du kan ikke være det bekendt!

• #10   25. mar Ja jeg er spændt på hvordan den op lukning bliver og kig på de andre lande smiley

Kommentér på:
Så er den gal igen

x