{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  babyoperation
  • #2   26. aug 2020 Besynderligt....folk må ikke slå deres børn, men man må godt få sit barn omskåret.

  • #3   26. aug 2020 Ansvaret ligger hos forældrene.

  • #4   27. aug 2020 njarh forældrene ser ikke ud til at kunne administrere vold mod babyer, så loven må ændres. Er enig i at tilhængerne af volden er ansvarlige ved at støtte lovligheden smiley

  • #5   27. aug 2020 Ansvaret påligger helt og holdent politikere - de skal gøre det ulovligt. Det får mig til at gyse at få skåret det yderste af på tisseren som nok er det mest følsomme på kroppen.

    Syge begrundelse. renhed, kan folk ikke vakse pikken mere?


  • #6   28. aug 2020 polysl, har du været tæt på målgruppen. Tænker på rejser til Israel? Eller er I andre tæt på erfaringer fra de berørte?

  • #7   28. aug 2020 Kirstine

    Jeg har været flere steder i Mellemøsten - Men det kan jeg ikke blande mig i hvad de gør. Men jeg kan blande mig i hvad man gør i Danmark. Men lobbyismen er er for stor i Danmark til at man kan ændre noget som helst. En form for ekstrem hykleri - når man vil beskytte barnet tarv - men ikke når de snitter flæskesværen af.


  • #8   28. aug 2020 # 5

    Du kan fand'me være glad for, at ingen administrator løfter en finger her, så var du frosset fast for længe siden! smiley

    Med dit beskidte sprogbrug, har du snart jaget ALLE væk !!! smiley smiley

    Det hører ingen steder hjemme på et offentligt debatforum.


  • #10   28. aug 2020 Kirstine

    Rejs til Israel - skønt land, se om du kan være på en Kibutz, speciel er der en 10 kilometer fra Haifa. Der er flere kibutz'er som er lavet som en slags hostel. Bare rolig de kræver ikke at du er omskåret. smiley


  • #11   28. aug 2020 Ok så bruger jeg ordet fra Monty Phyton for eftertiden. Så er den knude i nakken barberet ned.

    Dickus Pikus. eller dikus emongus.Diller daller, dlingleren. small tisus.


  • #12   28. aug 2020 Alene overskriften på tråden, kan få tårerne frem. Jeg synes det er så rædselsfuldt og det skal bare ikke tillades i DK - lad drengene selv bestemme, når de bliver gamle nok. Det er politikernes ansvar, forbyd det, og bliver det opdaget, så må det få konsekvenser.

  • #13   28. aug 2020 Med dit beskidte sprogbrug, har du snart jaget ALLE væk !!! smiley smiley

    Har du et link ??


  • #14   28. aug 2020 Venter også på det link....måske vi skal have fat i strikkeklubben, med knold i nakken og en sild i baglommen som skuer ud over Vesterhavet - hov glemte biblen i hånden. Hun står og harcelerer over spiritus imens at knolden i nakken går hjem og bæller kirsebærvin.

  • #15   29. aug 2020 #10 polysl tak for tippet, men har ikke behov for rejser pt. Ang andre landes regler, så er grænser ikke nogen undskyldning for vold, jeg tar afstand overfor alle, der gør det smiley

  • #16   29. aug 2020 Kirstine

    Du kunne også tage til Malmø og opleve Mellemøsten på nært hold - snak med den nærmeste smed om en lås i skridtet inden du tager afsted. I Malmø er der en masse mænd som elsker kvinder - Malmø er også den eneste by i hele verden hvor folk lever i fordragelighed og dansker rundt med bøgegrene - hvis nogen snubler så lad være med at råbe voldtægt det ødelægger deres 0 statestik - føl dig i stedet beriget. smiley


  • #17   30. aug 2020 #16
    Vi ses i Malmø smiley


  • #18   6. sep 2020 //citat
    "Omskæring af drengebørn er meget, meget vigtig i jødedommen. Det er en krise, hvis vi ikke kan få lov til at være jøder. Det er helt afgørende for udøvelsen af den jødiske religion at kunne omskære sine drengebørn.
    //citat end - fra DR,DK

    Der står endvidere at hvis man forbød omskæring i Danmark så flytter vi til Sverige - her vil jeg sige held og lykke - for muslimer er stærkt repræsenteret i Sverige og har f.eks. renset Malmø for jøder.

    Det mest latterlige er at man ikke er mindre jøde fordi man ikke er omskåret. At så muslimer og jøder siger at det har noget med renlighed at gøre siger lidt om hvor renlig de er. Man behøver ikke at have en atomfysik uddannelse for at trække huden væk for top banditten og vaske den. Jeg kan så heller ikke set hvad udøvelse af sin religion, har med at gøre at man skære flæskesværen af.

    Men de kan tage det rolig vi får aldrig et forbud mod omskæringer mod drengebørn i Danmark fordi lobbyisme er for stor. Så i grunden er det bare symbol politik - som at råbe i skoven uden at få svar.


  • #19   6. sep 2020 Enig..

Kommentér på:
babyoperation

Annonce