{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
486 visninger | Oprettet:

Arabisk dansk tv {{forumTopicSubject}}



************BREAKING NEWS***********

Efter at regeringen har fået en redegørelse fra integrations ministeriet, så vil de have at DR og TV2 ansætter arabisk sproget speakere af hensyn til alle arabisk talende i de udsatte bolig områder som har vist sig at være meget dårligt til at forstå hele Corona problematikken som afstand.

Alle Corona nyheder vil så fremover være tekstet på dansk så de integrerede dansker kan følge med. Man ved så ikke om man generelt helt skal droppe dansk i nyheder så det bliver på arabisk og så tekstet på dansk.

Morten Østergaard er helt for det nye tiltag som ud fra hans mening vil gøre integration meget nemmere - men påpegede at han helst så at hele programfladen bliver arabisk. Han har allerede nogle ideer til en programflade med steninger og halshugninger i den bedste sendetid.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Arabisk dansk tv
  • M.m
    M.m Tilmeldt:
    feb 2017

    Følger: 10 Følgere: 2 Svar: 50
    #2   10. maj 2020 Så skal vi vel også snart betale licens i arabiske mønter (riyal) ,eller 7 kameler om året for at se tv.Det er fandme en SYG regering.

  • #4   10. maj 2020 Polysl det må være en AND og ellers må jeg nok sige at buen bliver spændt smiley

  • #5   10. maj 2020 Leon

    Det var bare en viderebygning på at man vil skærpe oplysningen i udsatte boligområder da de på trods af at hele Corona oplysningen er oversat til 10 sprog - så kan man sgu ikke gøre ret meget mere andet at lave arabiske udsendelser og tekste på dansk. Spørgsmålet er så om man gør det for man skal da godt nok være svagt begavet når man ikke engang kan gå ind på en web og læse oplysningen på et sprog man kender.

    En anden ting er at man mener at udsatte boligområder er dårligere oplyste, men nu bor der en masse etnisk danskere i de boligområder som godt kan blive oplyst - så problemet er mere at de svedne siger - rend og hop, i skal ikke bestemme om vi skal være forsamlet og det kan så give store smitteproblemer når man åbner op så de kan komme ud og handle i centre og rende og smitte til højre og venstre.


  • #6   10. maj 2020 Polysl jeg kunne bare skrive JA og helt enig - jeg tror dog de fleste godt ved hvordan de skal begå sig for det den ene ikke ved - ved den anden smiley

  • #7   11. maj 2020 Leon

    Har du set når arabere taler sammen, jeg mener råber sammen for det er tilfældet i 99% - som en virolog sagde så spredes den udover 2 meter når man råber, så hjælper det jo ikke at lave reglen på kun 1 meter.

    Fint du har tiltro til systemet - men det har jeg ikke.


  • #8   11. maj 2020 Polysl griner og ja de råber smiley

  • #9   11. maj 2020 Det værste er vel trods alt at der er stor opbakning i befolkningen såvel som på Cristians borg på at den udvikling som vi har haft de sidste 50 år skal forsætte, dog med undtagelse af blot 4 mandater ude på højrefløjen, indtil den etniske Dansker kommer i mindretal, og hvad der så skal ske står hen i det uvisse, ja så bliver danske undertekster nok det almindeligste , hvis der til den tid overhovedet findes en Dansk sproget kanal.

  • #10   11. maj 2020 Ole S opbakning ja måske ellers råber dem der ønsker at det skal være sådan bare højest og ja jeg syntes at kunne mærke en kold vind der blæser smiley

  • #11   11. maj 2020 Leon L, måske kunne du i klart sprog forklarer hvad du mener.

  • #13   11. maj 2020 Leon #10

    Det ville være kønt virvar hvis den som råbte højst fik ret på borgen - for var det tilfældet så var vi allerede en provins i Mellemøsten - for så tror jeg at Østergaard muhammed ville gemme sig for ikke at få 72 jomfruer.


  • #14   12. maj 2020 Ole S jo jeg vil forsøge og opbakningen er svundet de sidste år fordi befolkningen ser hvilken cirkus den flygtningepolitik der føres igennem de radikale gør at flygtninge kan få 100.000+ for at rejse hjem og så kan de fortryde og komme igen og tror ikke sådan tiltag får de store klapsalver fra Danmarks befolkning og når der så en gang imellem kommer en rigtigt flygtning bliver han/hun blæst væk af den kolde vind - ups det gør det jo heller ikke bedre at krigsflygtninge kan rejse hjem på ferie - så er man ikke en flygtninge i min verden smiley

  • #15   12. maj 2020 Polysl Danmark bliver aldrig til en provins smiley

Kommentér på:
Arabisk dansk tv

Annonce