{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
441 visninger | Oprettet:

Fyens.dk {{forumTopicSubject}}

Jeg postede et indlæg hos Fyens.dk omkring brændovne som er dræbende.

Dælme farligt at leve, man kan dø af det. Isen smelter, køer prutter, vilde dyr prutter, mennesker prutter.Men så går hyklere ikke i vejen for at fyre raketter af til Nytår. Forskere flyver verden rundt med deres dommedags profetier og Gerda Tunfisk hyler op som et utilpasset barn. - der går ikke en dag uden en eller anden kommer med en dommedags profeti - mere end Jehovas Vidner. Andre siger at verden går under??? hvor går den under henne?

Mange som ikke er særlige kløgtige siger: begræns fødsler i Afrika så får vi et bedre klima - klaphatte, afrikanere er nok dem som sviner mindst af alle lande - de er så det mest kriminelle i verden.

Vi bliver tæppebombet med info fra forskere, vi bliver tæppebombet af forskere som er uenige med andre forskere. Folk er blevet så trætte at de lukker af - til tider kunne man få den fornemmelse af at forskere bare kaster deres teorier af for at få Fonding - jo mere grel forudsigelsen er jo større Fonding.

Jeg er ikke hverken blind eller døv for hvad der sker i verden, og verden er også obs på problemet, men man kan ikke bare fra i morgen forbyde fossil brændsel - for så vil verden gå i stå og vi er tilbage til 2 dåser med en snor.

Kunne huske et studie for mange år siden som påviste partikel indånding ved lys kryds for cyklister - et seriøst og værdig arbejde som sagde at holder du 5 min. ved et stort kryds så indånder du lige så mange partikler eller flere, som svare til at ryge 20 cigaretter på 5 min. Det var så en undersøgelser inden man lavede partikelfilter og renere diesel og benzin - så det er mange år siden.

Indlægget blev hele tiden slettet, og på min Facebook kunne jeg så læse at mit indlæg betegnes som spam?????


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fyens.dk
  • #2   16. feb 2020 Jaaaaaa sandheden er ilde hørt smiley

  • #3   16. feb 2020 Opdateret....

    Jeg har lige fået karantæne i 14 dage fra nogle aviser og Facebook. Det eneste sted jeg kan kommenterer er på EB,dk - så det overlever jeg nok samt på Facebook som jeg sjælden skriver noget.

    Men jeg vil naturligvis gå videre med det hos Fyens.dk - da jeg sjovt nok kan kommenterer på andre artikler der, men ikke mere på brændovne. Det må da lige være guf for EB.dk.

    En eller flere har brugt muligheden for at vinge mit indlæg af som spam - nu må jeg så høre dem ad hvorfor.


  • #4   16. feb 2020 er dette her indlæg du får ferie for smiley

  • #5   16. feb 2020 ja Leon

  • Ole S
    Ole S Online Tilmeldt:
    dec 2014

    Følger: 9 Følgere: 13 Emner: 10 Svar: 183
    #6   16. feb 2020 Ikke uventet når man går imod hvad der er god tone i dag.
    Læste igår at der er lavet en undersøgelse i Sverige om etniske svenskeres kriminalitet kontra Indvanderes, resultatet er ukendt da ingen kan vil tør publicere resultatet.
    Så reelt bør du være stolt over at være i bad standing i diverse publikationer.


  • #7   16. feb 2020 Ole

    Jeg er ikke stolt over vi nu har et Danmark hvor den "frie" presse lader sig censurerer af Facebook for det er dem, som har netværket ud til alle aviser og sanktionerer fra deres kommando central.

    Du har ret i at Sverige ikke tør skrive sandheden om deres indvandre problemer, og det ved vi jo alle sammen hvorfor - den svenske presse begrunder det med at det er for at undgå en lynch stemning. Men det gør så bare, at andre aviser i Sverige får flere læsere og de såkaldte "frie presse" udskammer dem som vi ser overfor ">Den korte avis"

    Når man i Danmarks aviser ikke skriver etnicitet er nok samme som Sverige, her må man selv ud på døgnrapporten hos politiet for at se at de skriver om etnicitet.

    Et eksempel fra EB.

    4 drenge gik ind og tog varer i Netto og løb ud med dem, personalet gemte sig i baggrunden fordi de var bange. Her var der ingen beskrivelse af etnicitet - her måtte man ud på døgnrapporten for at læse det var 4 unge af Mellemøstlig udseende som talte gebrokken dansk. Hvis det var drenge af dansk etnicitet så ville det garanteret stå der i EB.


  • #9   16. feb 2020 Polysl jeg må tage mig til mit hoved over at du får karantæne for dette indlæg da ikke ser noget grimt i det smiley

  • #10   16. feb 2020 Jeg har aldrig forstået begejstringen for et socialt medie der som facebook lever af at vide alt om alle.
    Jeg har en bekendt som er stærk modstander af overvågning og han fattede ikke at facebook, google og hans “find min IPhone” tilsammen udgør langt større overvågning end nogle skide kameraer på gadehjørnerne smiley
    Facebook har nu en fjerdedel af verdens befolkning i sin stald og kan stort set gøre hvad der passer dem ifht. til regler og sanktioner.
    Prøv at læse dette:

    https://arbejderen.dk/medier/facebooks-magt-truer-demokratiet

    De er nu så store at de i princippet er urørlige og det vil kræve omfattende regeringsindgreb at få dem ned med nakken smiley


  • #11   17. feb 2020 Cody

    Det er ikke alene Facebook, men også Hostmaster.dk, hvor man kan lave en Whois og se navn og adresse på en ejer af en web.

    Problemet er at folk er al for "søvnige" og udleverer deres data overalt på nettet, Hos Hostmaster skal der være en meget god grund til at være anonym - eller som firma har man valget men ikke private.



  • #12   17. feb 2020 Polysl.

    Du skriver at afrikanere forurener mindst...

    Jeg er ikke enig, du skal bare gå en tur i københavns gader, for at se det.


  • #13   17. feb 2020 Markgreven

    Jeg skriver om Afrika, som størrelse er det land der forurener mindst. Med hensyn til KBH så kommer jeg der ikke ret tit, man alle storbyer er de rene svinestier fredag - Søndag og det er ikke kun afrikanere . men danske unge som er meget OBS på miljøet.


  • #14   17. feb 2020 Polysl.

    Hmmm, tror du misforstod mig, jeg mente forurening i form af flygtninge, ikke pizzabakker og cola dåser.


Kommentér på:
Fyens.dk

Annonce