{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
469 visninger | Oprettet:

Forbyd kritik {{forumTopicSubject}}

Som man kunne læse på EB, er der lavet en undersøgelse om at ca. halvdelen af 2 g.ere vil have det forbudt at kritiserer religion. Så kan vi fyrer en del standup komikere.

Men på den anden side er det jo dejligt at vi har 2. ere til at forme fremtiden så den ligner det deres forældre flygtede fra.

https://bit.ly/2MIV7d1 🎁


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Forbyd kritik
  • #2   15. okt 2019 Alis.

    Hvorfor kan jeg intet sted i den artikel se, at det er blasfemi paragraffen de vil have genindført?
    Selv da vi havde blasfemi paragraffen var det tilladt at kritisere religion af hvilken som helst slags, så hvad er det de vil?


  • #5   15. okt 2019 Alis

    De vil have at kritik af religion skal forbudt, alle religioner bliver kritiseret og sådan skal det være - man kan ikke begynde at lave særstatus for religioner, for snart er det politik man ikke på kritiserer - kritikken skal så ikke være æreskrænkende.

    Humor med religion er jo også en måde at kritiserer på - skal den så også forbydes>?

    Vi kunne se med Life Of Brian - hvor religiøse kræfter forsøgte at stoppe filmen ved at få sponsor til at trække sig - det lykkedes, de fik så andre sponsorer så filmen kunne laves. Flere steder ville man ikke sætte den op i biografer i England.

    Men jeg tror ikke de vil have blasfemi paragraffen tilbage, det vil have det helt forbudt at kritiserer religion. Men det står dem da frit for at rejse tilbage til stenalderen og leve med det de flygtede fra.

    For mig er religion en holdnings tyranni som fastholder folk i en slags lemminge tilstand, hvor religions øverste og deres kumpaner sørger for efter bedste DDR stil at holde alle inden for de forskrevne regler.

    Den eneste "religion" jeg har respekt for er buddhisme som mere drejer sig om at udvikle "jeg'et"..... islam er ikke udvikling, men afvikling af den personlige vilje, alle skal gøres til Lemminge, man skal have negative meninger om homoxualitet, andre religioner, andre folkeslag, ja de kan ikke engang selv enes om hvem der har ret og shia bekæmper sunni. Arabisk børne tv hjerner vasker små børn til at tænke og mene hvad der står i koranen. Man slår børn hvis de ikke kan huske citater og vers. Muslimer lavede privatskoler som hjernevaskede elever med undervisning som direkte var i strid med undervisnings loven.

    Men hvis ingen må kritiserer religions skoler af den slags så har man åbnet døren helt på vid gab lige ned til de sindssyge terrorister i Mellemøsten.

    Man kunne også lave en test med en bil et billede i bagruden af Paludan på Nørrebro - så er jeg ret sikker på at den ikke får en skramme 🤡


  • #6   15. okt 2019 Hov jeg kommer til at undre mig at lige så snart man skriver om muslimer så dukker Alis op. Der er ikke nogen aktivitet ud at de seneste 30 indlæg - på trods at at hun sagde at størstedelen af indlæg er muslimkritiske.

    Den fik jeg aldrig svar på da jeg læste 28 seneste indlæg igennem som ikke omhandlede muslimer eller religion. Måske jeg kan få et svar nu hvor du er fremme i skoene?


  • #8   15. okt 2019 Selv satire er under pres...

    https://bit.ly/2MHWAjL


  • #9   15. okt 2019 Med tanken om at folk gerne må mobbe mig om min religion og måden jeg køre min tro på så der må mobbes løs smiley

  • #10   16. okt 2019 ja leon

    Etniske danskere har en masse selvironi, og bliver ikke sure over at man til fodbolds kamp smider flæskesteg ind på banen - men smider man bananer så bryder helvede løs.


  • #11   16. okt 2019 Polysl jeg stor smiler og griner samtidigt smiley

  • #12   16. okt 2019 #7

    jo formålet er at stoppe al kritik for de gider ikke have dialog omkring deres religion, for der er for mange ømme punkter der kan diskuteres. Med muhammed tegningerne var der ikke dialog - bare en masse fråde ud af munden og forbandelser og afbrænding af vores flag.

    Du har åbenbart ikke erkendt hvor stor magt en imam har - folk kan hjemme mene et, men i moskeen nogen andet for ikke at skille sig ud.

    Den dag jeg stoler på muslimer er når alle imamer siger at de accepterer homo ægteskaber - elsker eller respekterer jøder, elsker alle af anden fortolkning af koranen. Ikke kaster med sten eller hænger folk op i kraner.


  • #14   16. okt 2019 Sov du bare videre alis - jeg kender ingen som er mere forblændet - du vil være den perfekte i burka....

Kommentér på:
Forbyd kritik

Annonce