{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
600 visninger | Oprettet:

Danmark på retur {{forumTopicSubject}}

Ifølge en amerikansk undersøgelse viser det sig at Danmark ligger nr. 2 som et islamisk land hvis man kigger på islamiske værdier - det må jeg så sige at det er stemmekvæget og venligboere egen skyld.

Muslimer klapper sig på låret af grin at danskere selv er med til at islamiserser sit land uden at muslimer siger et kvæk.

Så snart følger vi nok Iran med mennesker der hænger i kraner, burka aller vegne, sandkasser over det hele og ikke et svin i miles omkreds -

Og hvem er med til det?

Jo det er pæreformede danskere som Me Too, og venligboere, og angst forskrækkede og meget inkluderende pæreformede danskere som mener vi skal gøre plads for alle. Man vil inkluderer en muslims sang i højskolesang bogen. Hvorfor skal den så lige islamiseres? jo vi skal gøre plads til herrefolket som straks vil kræve at alle skal gå rundt i snabelsko - selv dem uden ben.

Har Danmark tabt sutten?
Hvorfor den trang til at fjerne alt der er dansk?

Jeg er ved at blive pisset af kolbøtter at danskere er så forhippet på at gøre Danmark til en Union i Mellemøsten, Har vi intet lært, erfaret, læst, om Sverige, England, Tyskland?

https://bit.ly/2OC0PSd


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Danmark på retur
  • #1   2. aug 2019 polysl, er du ikke langt hjemmefra hvorfoe bekymre dig?

  • #2   2. aug 2019 kirstine 12

    Det er da noget som berøre alle, som generelt er et problem i hele EU.


  • #3   2. aug 2019 Jeg tror nu ikke på at vi i virkeligheden er nr. 2 på den dersens liste.

    Der skal være plads til alle. Men det kræver at der er balance i tingene. Hvilket vil sige at det ikke er danskernes livsform, spisevaner m.m., der skal ændres, men dem som kommer hertil der skal 'indordne' sig under vores måde at leve på.

    Jeg kan ikke helt huske om det var i Tyskland eller Norge, hvor der for et par dage siden blev fortalt om en instituations-virksomhed, altså med flere små steder. Her var ialt 200 børn, og kun 2 var muslimer. Men hele virksomheden ændrede til at der ikke måtte serveres svinekød. Hvilket gav temmelig meget ballade.





  • #4   2. aug 2019 Jeg forstår simpelthen heller ikke alle disse mennesker, som kæmper for at implantere disse muslimske ting i vores samfund. De skader mere end gavner!



  • #5   2. aug 2019 #3

    det læste jeg godt men den afgørelse blev om gjort. så vi blev reddet på en kridtstreg .


  • #6   2. aug 2019 #4

    det som er mere bekymrende er at det er pæreformede mega fede danskere som baner vejen for at Danmark engang var dansk.


  • #7   3. aug 2019 Grøften ml. højre og venstre Danmark har nok aldrig været dybere end tilfældet er og venstre Danmark kører med klatten lige nu fordi der er ro på den internationale terrorscene og migrantkaravanerne smiley
    Daglige bandeskyderier, overfald, knivstikkerier og voldtægter er blevet accepteret på linie med trafikuheld og togforsinkelser smiley
    Det inkluderende og selvhadende venstre Danmark styrer os direkte ind på samme selvmordskurs som vores naboland Sverige smiley
    Vores venstreorienterede uddannelsessystem og ditto medier har med støtte fra EU medført et Vesteuropa hvor nye generationer multietnificeres i en grad så de afskyr egen forhistorie og nationalitet smiley
    Eneste håb for højrefløjen er et par islamistiske terroranslag med mange dødsfald og en stigende flygtninge og migrantstrøm samt, ikke mindst, et vellykket hard brexit 31/10 smiley

    Nu udløber den nye regerings borgfred på 100 dage og Mette skal nu stå til ansvar for sine valgløfter og alt tyder på at det bliver ovenud svært da både kvoteflygtninge og lempelser på udrejsecentre bliver realiseret samtidig med at tilbagetrækningsplanen er skudt til hjørne smiley
    Læg mærke til hvor hurtigt klimaet, som jo gav venstrefløjen sejren, er gået i glemmebogen smiley

    Så ja Polysl - det er sku op ad bakke lige nu hvor alt det udanske vinder indpas og bliver accepteret som normalen smiley


  • #8   3. aug 2019 Jeg synes efterhånden at der trænges til at hele Borgens medlemmer skiftes ud.

    Det er ikke sundt for samfundet, at de samme politikkere bliver siddende limet til stolen.

    Vi skal ha' politikkere der uddannet i forskellige fag, har arbejdet ude i virkeligheden, oplevet hvad det vil sige på godt og ondt.

    Ikke politikkere som der nu, hvilket gælder begge sider, der bare forsøger at miskreditere hinanden, eller bare fordi de er i opposition råber, løftebrud. Deres interne spil skal stoppes, for det skader mere end gavner.

    Vi skal have balance i ting, retfærdighed i ting, og ikke et så udvidet sæt love og regler, som er ganske umulige at følge, ikke mindst at forstå for den almindelige borger.

    Der er noget rådent i Danmark.



  • #9   3. aug 2019 På borgen er der brug for folk som kender erhvervs livet og ikke akademikere, som lige er rykket ind med 4 toget. og som kun lever og ånder for statistikker.

  • #11   3. aug 2019 #10 Alis

    Nu angriber man Sverige også fordi de har en bedre politik over for indvandrere. jvf. Alis

    Man bør absolut angribe og kritisere Sverige for deres politik ang. indvandrere.




  • #13   3. aug 2019 ja Sverige er ikke lige et mønsterland man skal leve op til med et stigende voldtægtproblem, skyderier, vold - men hvis Alis mener de er så inkluderende så er jeg tilfreds med en stram linje. vi har haft 12 voldtægter i Danmark hvor de 10 var kulturberigere - det fortæller jo lidt om problemet..

  • #14   3. aug 2019 Alis smiley
    Må vi så lige være her! Selvhad hører hjemme på højrefløjen og ikke på venstrefløden.

    Mig bekendt er det venstrefløjen der undsiger alt hvad der er nationalt inkl. vores flag og hvis ikke det er tegn på selvhad ved jeg sku snart ikke smiley

    Alt hvad venstrefløjen foretager sig er til gavn for alle andre end danskerne smiley


  • #16   3. aug 2019 Alis smiley

    Hvis du ville undgå den sammenblanding af etniciteter så skulle du have stoppet de højreorienterede handelsfolk, der flyttede deres virksomheder til den 3. verden for at udnytte deres råstoffer og deres billige arbejdskraft. Som påtvang den 3. verden vores systemer indtil deres egne samfund gik i opløsning.

    Hvis du har læst historie sidder det sku ikke særlig godt fast må man sige - den 3 verden er blevet overdynget med alskens hjælp lige fra kraftværker til pumpestationer, men lige så snart vesterlændingene rejser hjem går hele lortet i stå fordi den sorte mand hellere vil sidde hjemme og lave intet udover at bolle konen tyk smiley
    Det afrikanske folk er det mest dovne og initiativløse folkefærd på jorden der ligesom dig kun kan finde ud af at skyde skylden på alle andre end sig selv smiley

    Jeg tør slet ikke tænke på hvor mange trilliarder dollars der er sendt den vej og forsvundet i den blå luft og af samme grund kunne jeg aldrig finde på at give en bukket femøre til noget som helst der bare lugter af Afrika bistand smiley


  • #17   3. aug 2019 Alis smiley
    Måske du skulle tage et kig på disse to artikler skrevet af muslimer og deres opfattelse af venstrefløjens hykleri når det kommer til indvandrere - måske det kan åbne dine øjne smiley

    “Meld dig ind i Dansk Folkeparti, Kanishka.« Dette er blot et af utallige eksempler på, hvad jeg har måtte lægge øre til, når jeg har debatteret integrationspolitik med venner og bekendte på venstrefløjen.”

    https://www.berlingske.dk/kommentatorer/venstrefloejen-forhindrer-samtalen

    “Det er i ingens interesse fortsat at have ghettoer. Jo, måske er det i venstrefløjens interesse, men det selvhadende problem kan de selv ligge og rode med.”

    https://jyllands-posten.dk/debat/blogs/jalehtavakoli/ECE9362481/breaking-fake-news-om-racisme-flertal-imod-ghettoisering/


  • #20   3. aug 2019 Godnat Alis, vi fortsætter bare når du er klar smiley

  • #21   4. aug 2019 #17

    link JYllandsposten

    Det mest "morsomme" er at man omdøber ghettoer til udsatte områder, så er problemet løst siger fjolserne, nej gør som >Odense.... vælt Vollsmose og start på en frisk, og gør det til en national opgave at fjerne den sammenklumpning som ikke gavner integrationen - men man kan jo være ligeglad dem som bor langt væk fra problemerne så har de lært at ser de ikke noget, så eksisterer problemet ikke.

    Man er også begyndt at kigge på ens straffeattest ved en ansøgning om boliger, som desværre er resultatet af stor kriminalitet for bestemte grupper. - man løser i realiteten ikke problemet men pt..Ser jeg det som en løsning indtil der findes en bedre..-

    Det at nedlægge ghettoer løser et stort problem som er en koncentration af kriminelle som mere eller mindre styrer i boligområder, det vil også give ro for politi, beboere, hjemmehjælpere, eller andre som har et ærinde i området.

    Nørrebro er efterhånden islamiseret så du ikke kan gå i fred, hvis du ikke ser lidt Mellemøsten ud - vi kan ikke tillade den slags "besættelse" af en hel bydel. Det er vel heller ikke godt for huspriserne, som i samme omgang daler i takt med at flere udefra flytter ind og udskifter alle danskere.

    Vi skal ikke have tilstande som i Libanon, Palæstina, eller Israel.

    Det er også besynderligt at mennesker udfra er taget til Danmark for at være fri for krig selv bekriger hinanden som sunnier og shia som har deres måde at fortolke koranen på - dog har vi ikke oplevet de større ballader med de 2 grupper - men det er bare spørgsmål om tid når antal er i ubalance.og når der sættes fokus på det.


  • #22   23. aug 2019 Arh mon dog..?
    Og ifølge en del amerikanere ligger Danmark i Sverige som er hovedestaden i Skandinavien..


  • #23   24. aug 2019 thomas

    Prøv at læse her..

    https://bit.ly/2OC0PSd

    Med hensyn til den almene amerikaner så er deres viden stort set kun indlandsk, for det rager dem en papskid hvad der forgår i andre lande andet hvis det har interesse for USA.


  • #24   9. sep 2019 På mange områder er danmark ikke længere et udviklingsland, men et afviklingsland.

    Det kan godt være vi it vores hjem, favorisere vores gæster. Tager den dårlige stol, og det stykke kød der fik lidt for meget på grillen. Men sådan skal det altså ikke være i det store samfund.
    Vi er simpelthen nødt til at hjælpe os selv, før vi kvæles i vores egen gæstfrihed. Vores handicappede, og ældre får ingen pleje.
    Min mor har arbejdet med en indvandrer, som har boet her i 20 år. Kvinden brokkede sig over hun ikke havde fået et hus. Undskyld mig, men hvad er der galt, siden man efter 20 år i danmark som indvandre kan tro, at staten giver dig et hus? I så fald, så vil jeg da godt skrives op til en strandvejs villa... Eller nej, noget tilsvarende i jylland.


Kommentér på:
Danmark på retur

Annonce