{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
373 visninger | Oprettet:

Innoncence of Muslims {{forumTopicSubject}}

Anti muslimsk film som kan ses på Youtube som er set af millioner,

Har de ingen humor<?

https://bit.ly/2WsozvB

//citat
fåtal af de ophidsende demonstranter, der for nylig demonstrerede i Sydney, havde overhovedet ikke set den film, de mente at føle sig krænkende af.
//citat slut

Kommer man ikke til at tænke på Lemminge som spil, faktisk ret morsomt - en føler sig krænket og resten er ligeglade med hvad indholdet af krænkelse er, man følger bare stimen. For mig lyder det ikke særligt intelligent, men dumt.

Jeg har aldrig før set at folk helt kritikløst pander sig selv en - oversat - skyder sig selv i foden når man kan føle sig krænket over noget man slet ikke har set.

Muslimer svælger i krænkelse som om at der i koranen står at man skal føle sig krænket, det er så ikke tilfældet. Det er for mig at se at muslimer har en trang til at blive ophidset selvom ikke en kæft ved hvorfor - men som en imam har sagt så må det være rigtigt og så vælter man verden i vrede udbrud og ophidselse.

Indlægget på >Information er fra 2012 men det gør det ikke mindre relevant da vi jo har set at de sårbare muslimer ikke er blevet mindre i at føle sig krænket.

https://bit.ly/31aSFT2

Jeg vil anbefale muslimer ikke at google for så kan de nemt føle sig krænket - faktisk burde de fratages retten til internet hvis det ikke bruges konstruktivt.

Hvad fanden er det for en verden hvor der er demonstration på Rådhuspladsen hvor man kan se en 5 årig dreng klædt ud med bombebælte og ak47 - så er der røget en sikring i min verden. Det er en manifestation på hvad interesser de har. var der en som mødte op i en nazi uniform så tror jeg ikke han ville være der længe uden at blive sigtet og smidt i fængsel.

Spar penge på din forsikring



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Innoncence of Muslims

Annonce