{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
509 visninger | Oprettet:

Genbrug - Loppemarked. {{forumTopicSubject}}

Ja at jeg er en genbrugsmand tror og håber jeg på at i mine debatvenner har opdaget - men når jeg nogen gange ser de forskellige genbruges-serier eller loppefund tænker jeg på at de når de køber eller sætter deres pris jo skal tjene på det da de skal leve af det og som jeg hørte i et loppe program - jeg har set hvad det er værd på nettet - ja men det behøves jo ikke være en rettesnor.
Og vi kan vel nok blive enig om at kun det vi selv ser som noget smukt er prisen værd.
Og se nu bare de få ting jeg sådan lige gad sætte op for sjovs skyld - en Robert Storm Petersen fra 1955 eller Bibelske Billeder fra 1961 og jeg glemte at sætte et par porcelæn dukker med på billed - men ja hvad siger i til genbrugs ting smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Genbrug - Loppemarked.
  • #2   13. feb 2019 Jeg synes også det er hyggeligt at gå på Loppemarked, dog synes jeg ikke om alt det nye de slæber med, men jeg har desværre for lidt tid til det. Jeg ser også Fantastiske Fund i TV, når jeg husker det smiley

  • #5   13. feb 2019 Annella ja genbrugstænder er ikke lige mig - men husker hvordan jeg hørte om hvordan bedsteforældre OSV i gamle dage fik tænder i konfirmationsgave ja tiden var en anden en gang smiley

  • #6   13. feb 2019 hvis vi skal tro siden www.annexmarkets.com så er Hell’s Kitchen Flea Market i New York loppemarkedet, hvor du kan finde en fin tyk pels til en rigtig god spotpris


    .. om den er med eller uden lopper, det melder historien ikke noget om. smiley



    profilbillede
  • #7   13. feb 2019 Elena R Genbrug er godt og en pels når det rigtigt er vinter er vel ikke sådan at foragte + en genbrugspels jo gør at et dyr mere overlever os mennesker smiley

  • #8   13. feb 2019 Nemlig Leon
    Har man fundet sig en sølvræv pels på loppemarkedet i New York , så har rejsen tjent sig hjem. smiley


  • #9   14. feb 2019 Mange loppemarkeder, er jo flotte steder, hvor tingene er gjort i stand først.

    Således Vennekredsens ved Vojens, engang vi var med en klub i Sønderjylland, hvor tingene kommer ind i en stor lade og bli'r sorteret og rengjort først, og overskuddet går til plejehjem og indkøb af det de mangler bl.a. små busser til transport af beboerne der.

    En kom hjem med en pels, og jeg fik suppleret med dele til en stel, jeg har arvet til en rimelig pris, og det er kun flotte varer uden skår, de er sorteret fra.


Kommentér på:
Genbrug - Loppemarked.

Annonce