{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
270 visninger | Oprettet:

Nasty
Nasty
Online Tilmeldt:
30. okt 2016
Følger: 1 Følgere: 18 Emner: 5 Svar: 375

Nu er det Jul igen {{forumTopicSubject}}

I min by er der tradition for, at byens børn møder op på torvet og vækker Julemanden, der har sovet siden sidste Jul på loftet af Det gamle Rådhus.
I år har min sønnesøn fået helt styr på den magiske remse. Han har også øvet sig i en uge.

24 -11-2018:
https://www.youtube.com/watch?v=k2wMb0lohHc&feature=youtu.be

Kommentarer på:  Nu er det Jul igen
  • #1   25. nov Det var da nogle dejlige kinder, hvor ser han bare sød ud. Se deres forventningsfulde øjne, så kært

• #2   25. nov Dejligt barn...og nydelig søn.?:)

• Nasty
    Nasty Online Tilmeldt:
    okt 2016

#3   25. nov #1

Ja, han har lidt kinder, selvom han styrter rundt fra morgen til aften. Han begyndte i børnehave i august og er ude det meste af dagen,
    Forventningsfulde øjne. Ja! Han er rigtig god til at være til stede i øjeblikket, opleve og få alting med.
    Han er også en meget kærlig og omsorgsfuld dreng. Han ringer jævnligt til mig og siger: Farmor, du skal komme hjem i min hus. Og når jeg så ankommer ,henter han en solid skammel, fordi. Farmor: Vi skal tage skoene af, og så hjælper han sin gamle farmor både med at tage sko af og på

• Nasty
    Nasty Online Tilmeldt:
    okt 2016

#4   25. nov #2
    Tak! Ja, jeg synes selvfølgelig, at de er fantastiske begge to!

• #5   25. nov Og så skal du holde Jul med dit barnebarn og familie, det er bare så dejligt at kunne starte forfra, jeg glæder mig også til det bliver min tur

• #6   25. nov #4
    Nasty

Tak! Ja, jeg synes selvfølgelig, at de er fantastiske begge to!

Sådan ser de begge også ud

• Nasty
    Nasty Online Tilmeldt:
    okt 2016

#7   25. nov #5
    Jeps! Jeg holder Jul med barnebarn, søn og svigerdatter.
    Du kan roligt glæde dig til at blive bedsteforælder!!! Jeg troede aldrig, det ville ske. Det troede min søn heller ikke, men så mødte han min søde svigerdatter. Han elsker at være ægtemand og far! Det er dejligt at se sit barn være lykkelig.

• Nasty
    Nasty Online Tilmeldt:
    okt 2016

#8   25. nov #6
    Tak! Dejligt, at andre også kan se det.

• #9   25. nov Jamen, jeg skal også være Farmor, og jeg kan ikke få armene ned

• Nasty
    Nasty Online Tilmeldt:
    okt 2016

#10   25. nov #9
    Er der en baby på vej?

• #11   25. nov Ja, og terminen er april, et forårsbarn

• Nasty
    Nasty Online Tilmeldt:
    okt 2016

#12   25. nov #11

Stort TILLYKKE!

Jamen, så ved jeg, hvor dine tanker vil være i meget, meget lang tid.

Da jeg desværre ikke selv kan bruge mine hænder til finmotorik længere, måtte jeg opgive at strikke og hækle . Til gengæld købte jeg mig næsten fattig i ting og sager på Face Book i en gruppe, der hedder 'Færdigt håndarbejde til salg'. Lige fra Mary svøbet til alverdens ting og sager. Jeg er nem at friste. Der er mange private, der laver de flotteste kavalitetsting. En god hjemmeside er 'Jolly Room'.
    https://www.jollyroom.dk/?gclid=EAIaIQobChMIotGx_o_w3gIVxuFRCh0IkANnEAAYASAAEgLFb_D_BwE

April er en dejlig måned at få børn i. Ved jeg. Min datter er fra april.

• #13   25. nov Tak Natsy, jeg har heller ikke de store talenter i strikning/hækling, men derimod har jeg mere talent i syning, jeg skal selvfølgelig prøve at se, om jeg kan være heldig med en Babynest

• Nasty
    Nasty Online Tilmeldt:
    okt 2016

#14   25. nov #13

Det vil blive en populær ting. Ville ønske, de fandtes, da mine børn var babyer.

• #15   25. nov Det samme her, men jeg kan huske at jeg puttede dem i alt, hvad der fandtes af dyner. Jeg har netop lige i dette minut fået en SMS fra min søn, at de er færdig med at indrette Babyværelse, og jeg skal glæde mig til at se det, det gør jeg så

• Nasty
    Nasty Online Tilmeldt:
    okt 2016

#16   25. nov #15
    Jeg brugte en babylift, så længe, de kunne være i den, netop for at børnene skulle få den der tryghedsfornemmelse af at være omsluttet af noget blødt og varmt.
    Dejligt, at de kommende forældre involverer dig i forberedelserne. Så bliver det hele mere virkeligt.
    Første gang, det for alvor gik op for mig, at det var virkeligt, at jeg skulle være farmor, var Juleaften 2014. De forærede mig et krus, der stod farmor på, og så brød jeg sammen i tårer, glædestårer.

• #17   26. nov Ja, Nasty, det samme gjorde jeg, glædestårer er ægte, jeg har også set, hvor sød den ligger i Mors mave, synes det er fantastisk, at dette kan lade sig gøre

Kommentér på:
Nu er det Jul igen