{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
755 visninger | Oprettet:

10 ud af 12 {{forumTopicSubject}}

Overfaldsvoldtægter begås af indvandrere eller efterkommere. Ikke spor overraskende, har vi ikke vidst det hele tiden. Det er deres syn på kvinder, som der er en brugsting og deres krav ingen respekt.

Jeg har sat dette emne under kultur - da det tydeligvis viser, at vi aldrig bliver et fælles samfund men forbliver et parallelsamfund, det er lige så sørgeligt, som en krig.

Hvorfor bliver disse gerningsmænd + hele deres familie ikke smidt ud, hvad kan vi bruge dem til ??

https://www.bt.dk/voldtaget/unik-optaelling-10-ud-af-12-overfaldsvoldtaegter-begaas-af-indvandrere-eller


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  10 ud af 12
  • #2   5. jul 2018 Vi er så søde i Danmark, at den straf de får her, forslår ingen steder, det er skruen uden ende, når de kommer ud, så fortsætter de der, hvor de slap, kom nu i omdrejninger, den eneste der er i omdrejninger er Inger S., men hun kan bare ikke gøre det alene.

  • #3   5. jul 2018 Ikke nok med det, når de rejser ud og fotryder vil de hjem igen til Danmark, vi har sådan nogle dejlige fængsler.... smiley smiley smiley

  • #4   5. jul 2018 Ja, og denne danske kvinde, der er taget til fange i Syrien, har 2 børn med en IS, hun er mere end snot dum, hun skal have lov til at rådne op, hun ligger som redt, jeg har virkelig ikke undt af hende, jeg forstår ikke altid mit eget køn, hvordan i alverden har hun forestillet sig smiley smiley smiley - lidt udenfor emnet, men det handler også om kvinder, bare de dumme af slagsen

    http://nyheder.tv2.dk/samfund/2018-07-04-etnisk-dansk-kvinde-taget-til-fange-i-syrien-har-to-boern-med-is-kriger


  • #5   5. jul 2018 # 3

    Gudskelov er ham, der har kæmpet for IS og tigger for at komme tilbage til DK, ikke dansk statsborger, så han har INTET krav, men det skulle ikke undre mig, at alle hans fortalere, får held til at få ham til DK alligevel. smiley smiley


  • #6   5. jul 2018 jetset

    Uheldigvis er hun dansk statsborger så hendes 2 igler kan komme med til Danmark og vokse op som kriminelle - for det første ord de lære i Danmark er fuuuuk Danemark....

    Danske statsborger eller ej, når man sympatiserer med terror organisationer så har man forspildt sin ret til statsborgerskab og syntes de skulle ansøge om det i pågældende land så vi slipper for de bastarder og fødemaskiner og deres igler.

    Men desværre er loven sådan at vi er nød til at reagerer overfor vores egne borgere. Så det er tiden til at lave et tillæg i terrorlovgivningen om at den type danske borger fratages på hvor de befinder sig dansk statsborgerskab. Men så rammer vi en nyt problem for det må vi ikke - intet land i eu må gøre en person statsløs. Så vi hænger på kællingen og hendes 2 igler-.


  • #7   5. jul 2018 Ja tænk at de kommer så let over sådan ugerning smiley

  • #8   5. jul 2018 #6 - og så fordi man er mere end dum, så kan man altid ringe til Danmark og bede om hjælp og så kommer de og hente een, det er da beskyttelse, der vil noget smiley

    NEJ, det er ikke OK - alle voksne mennesker, må tage konsekvenser af egne handlinger, det burde ikke være til diskussion smiley smiley smiley


  • #9   5. jul 2018 Jetset netop det er for let smiley

  • #10   6. jul 2018 "det skulle ikke undre mig, at alle hans fortalere, får held til at få ham til DK alligevel."

    Ja, fortalere er der nok af, se bare panelet i TV2's Go' Morgen Danmark (Stine Bosse, Silas Holst og ham OnkelRejefra børne-tv), der blander Kristendom ind i det, og mener han skal tilgives. smiley smiley


  • #11   6. jul 2018 #10

    tilgives - kan jeg godt give med en kugle lige i panden.


  • #12   6. jul 2018 Aldrig har den danske befolkning været mere splittet end når det drejer sig om indvandring, men skindet bedrager !
    Årsagen er nemlig den konventions skabte sammenblanding af religioner.
    I årevis er debatten blevet ødelagt af denne sammenblanding der på lovplan har betydet at stramninger har ramt alle og ikke kun den gruppe stramningen var tiltænkt.
    Alle ved hvilken religion de uønskede indvandrere tilhører og medierne prøver uafladeligt at lokke politikerne til at sammenkæde religionen med problemerne og derved overtræde racismeloven.
    Denne dans om den varme grød har betydet årtiers politisk dødvande til gavn for dem som hylder åbne grænser og fortsat muslimsk indvandring.
    Hvis man tillod en afstemning for eller imod muslimsk indvandring i folketinget uden religionsfilter er jeg ikke et sekund i tvivl om at de radikale, alternativet og enhedslisten var de eneste der stemte for.
    Disse tre partier udgør under 15% af vælgerne og det er forstemmende at en konvention på denne måde kan sætte flertallet udenfor indflydelse.
    Det betyder at knap 15% af befolkningen bestemmer indvandringspolitikken på grund af den skide konvention.


  • #13   6. jul 2018 # 12

    Man kan roligt sige, at det undergraver vores demokrati, at et fåtal 15% procent bestemmer, hvad der er 'sundt' for DK, og man burde blæse på konventionerne, inden længe har vi tilstande på højde med svenskerne.


  • #14   6. jul 2018 Hvis vi få tilstande som i Sverige, så immigrerer jeg til Australien, hvor kan vi lære meget af Australien, de tillader ikke noget som helst, de sender også rask væk flygtninge tilbage, hvor de kom fra, det er meget svært at komme ind i Australien. Det eneste minus, der er ved Australien, at de har mange giftige slanger og andet giftigt og så lige Hajerne og Krokodillerne.

  • #15   6. jul 2018 # 14

    Giftige slanger har eksisteret altid, tænk bare på Paradisets have, det kan du sagtens klare, man skal bare passe på ikke at bide sig selv i tungen. smiley

    Men enig, Australiens flygtningepolitik er forbilledlig, og et eksempel der skulle kopieres ikke kun af DK...men også af Europa.


  • #16   6. jul 2018 jeg kan godt lide Australien modellen hvor man allerede på vandet når de fanger flygtninge behandler deres sag og sendes ud på øer.

  • #17   6. jul 2018 Tror nu heller ikke jeg ville vælge Australien, er det ikke nemmere at tage ned til Ron på GC. Eller Schweitz, der har jeg en veninde, hun flytter aldrig tilbage til Danmark.


  • #18   6. jul 2018 # 17

    Schweiz har også taget mange flygtninge (har familie der), men de har en fordel fremfor os, de har direkte demokrati, og der er mange afstemninger.


  • #19   6. jul 2018 Australien er mulighedernes land og så er det engelsktalende, stor fordel - tysk, fransk, italiensk, jeg er god til noget af det, men jo GC taler nogle vel også dansk smiley - men der er bare ikke noget arbejde mig bekendt, lige meget med mig, men ikke med min familie og jeg ville ikke rejse uden.

  • #20   6. jul 2018 Der er masser af arbejde for folk som tager til Australien bare de har lidt teknisk snilde, motor, svejsning, De har små byer uden teknisk folk, så det er dælme surt at strande sådanne steder.

    Lige meget med alle andre sprog end engelsk så kan man nemt begå sig. ajour med en ven i Australien.


  • #21   6. jul 2018 Jeg ved at danske håndværkere er de ret vilde med, de er i høj kurs. Australien er storslået, så det kunne godt blive et mål.

  • #22   6. jul 2018 Jetset #14 du kommer bare til det lille univers så lukker jeg porten og du kan tage det helt roligt og ellers har jeg min positiv kæp smiley

  • #24   6. jul 2018 ronald

    det passer ikke de har da en masse dyr der punger ud.


  • #25   6. jul 2018 #23 - hvad koster et hus på GC - eller er det bedre at leje ?? - jeg kender heller ikke så meget til skatter på de kanter ??

  • #30   8. jul 2018 Velkommen til poul H, kan se du er nyoprettet og måske også ny her, men velkommen til smiley

  • #37   8. jul 2018 Hej Poul H 29# enig det vil tage en del af byrden og velkommen smiley

  • #39   8. jul 2018 Poul H et fedt billede smiley

  • #40   8. jul 2018 Hjertelig velkommen Poul H 👋

Kommentér på:
10 ud af 12

Annonce