{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
692 visninger | Oprettet:

Polysl - Jetset. {{forumTopicSubject}}

Jeg bliver altså lige nød til at råbe op først flygter Jetset og så flygter Polysl og en rigtigt debattør vil da tage kampen op imod dem der så har en anden mening - man smider da ikke bare blyanten fra sig og løber - var i klarover at en blyant er et våben i de rette hænder smiley


Kommentarer på:  Polysl - Jetset.
  • #2   26. jun 2021 Nu ikke så ked af det, Leon smiley - Jeg kan da se Polysl her og nu er jeg her til din store glæde og Analellas store ærgelse smiley smiley smiley smiley smiley

  • #3   26. jun 2021 Jetset det var godt og jeg vil ikke miste dine sko smiley

  • #4   27. jun 2021 Jeg vil testamentere mine Stiletter til dig smiley smiley smiley

  • #5   27. jun 2021 Jetset jeg håber du har mange sæt - for så vil jeg lave hylder til at sætte de fine stiletter på - de skal jo ses smiley

  • #6   28. jun 2021 Jeps, jeg har selv glashylder, hvor de står og pynter smiley

  • #7   30. jun 2021 De er vist ikke helt rejst, ser det ud til.

    Stedet her er bestemt ikke overbefolket, og ofte lyder tomhedens ekko ekstra højt herinde.
    Ikke just noget inspirerende miljø, fordi fraværet af debattører er så himmelråbende tydeligt.

    Som en gammel banegård ligger forummet her stadig med sine minder om fordums tiders storhed.
    Et sted man sommetider tager tilbage til og håber at møde de gamle kendte debattører sidde og skrive indlæg i trådene.
    Selv om man godt ved, at sådan forholder det sig ikke. Alligevel MÅ man lige kigge forbi. Kigge lidt i forummet, læse trådene og svarene. Trække lidt på smilebåndet, når man ser de gammelkendte profilnavne.

    Man forlader stedet igen lidt tung om hjertet, fordi tidens tand er så allestedsnærværende. Og alligevel ved man, at man på et tidspunkt logger på igen for lige at kigge indenfor.

    smiley smiley smiley smiley smiley smiley


  • #8   30. jun 2021 Peter P det er da altid noget at du alligevel kigger forbi og ja tidens tand gør at man jo bliver lidt rusten i blyanten smiley

  • #10   30. jun 2021 Annella den var god smiley

  • #11   13. okt 2021 Leon
    Begge er andre steder, hvor du selv er blevet inviteret til - så er det jo bare at takke ja til invitationer, hvis du ikke vil undvære dem. smiley


  • #12   13. okt 2021 Å.R. jeg kigger der ind en gang imellem smiley

  • #13   13. okt 2021 Leon

    Jeg er ikke helt væk, men har sagt jeg kigger ind en gang imellem, jeg gider bare ikke lave indlæg længere, når det stort set kun er os som laver dem. Så begynder det ikke at give mening.

    Men det har jeg tidligere skrevet om at her vil blive affolket fordi folk søger til andre steder med flere ping pong. På et tidspunkt vil man slette de fora her som ikke har den større ping pong, det er logisk da der er mange penge at spare i vedligeholdelse.

    Jeg har nydt den tid her med alle jer som var uenig med mig og hvor jeg var uenig med jer - det giver nemlig debat.

    OK - nu skal i høre den virkelige grund.

    Jeg har 5 gange ansøgt om at få en blog, 3 afslag som ikke er begrundet og 2 gange gad de ikke svare, det fortæller om at jeg ikke er velkommen. På trods af jeg kun har haft 2 "frys" i al den tid her som var helt fair modereret.

    Men vi har nok alle set "lyset" med tiden og søgt andre steder hen, for stedet er dødt.


  • #14   13. okt 2021 Polysl jeg har nu også prøve at fryse men jeg satte bare en termostat højere smiley

  • #16   14. okt 2021 Jeg har prøvet at kigge rundt her på andre sider hvor det er måneder siden at nogen har skrevet noget. Så det er ikke kun her der er dødt.

    Der er steder som Twitter og Instagram og andre jeg ikke kender til som trækker - og måske mere er tilpasset det folk søger.

    For noget tid siden læste jeg om en meningsmåling om hvor unge helst opholder sig og her stod Facebook nederst, så Facebook er ikke der de unge søger hen, det er mere blevet et middelalder sted. Jeg har dog en profil der for lige at holde mig ajour med familien og hvad de går går og laver eller er ansat osv....

    Prøv at søge på: Unge gider ikke Facebook.


  • #17   14. okt 2021 Polysl - Hello Kitty det må være fordi folk ikke længere har en mening smiley

  • #18   14. okt 2021 #13 Polysl. Bloggen har de jo nedlagt, jeg tror på, at det har været et meget godt "trækplaster" - hvorfor er den ikke mere på forsiden, der hvor den er nu, skal der ledes efter den og nye "kiggere" aner ikke en fis om, at der eksistere Blog smiley

  • #19   14. okt 2021 Jet set

    Jeg fatter hat at det du skriver, jeg kan stadig se blog . så den er da ikke nedlagt.


  • #20   14. okt 2021 De har nedlagt den på forsiden af "Søndags BT" smiley smiley smiley

    Du kan da ikke se den på forsiden, hvis du kan, så er jeg stære blind smiley


  • #21   14. okt 2021 Jetset

    Nu snakker vi jo ikke om BT - vel?


  • #22   14. okt 2021 Nej, men du kender ikke den melodi: På forsiden af søndags BT - det er gået i glemmebogen for dig, at BB Blog var repræsenteret på forsiden smiley smiley smiley

  • #23   14. okt 2021 jetset

    Nej...og nu hvor den ikke er der, kan jeg så sove rolig i nat?


  • #24   14. okt 2021 Godt så, men jeg synes ikke, det er et godt fravalg for sidens betydning, men det er nok også ligegyldigt, hvad jeg mener, men havde den været på forsiden, så havde jeg nok skrevet noget mere, gratis reklame eller hva ??

Kommentér på:
Polysl - Jetset.

Annonce