{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
348 visninger | Oprettet:

Respekten eller manglen der på. {{forumTopicSubject}}

Ja jeg tænker tit på hvordan jeg igennem livet altid har lært og at have respekt for de ældre og det er indgroet i mit hjerte og eksempelvis min mor lærte mig det.
Men når jeg nu til dags ser hvordan de ældre bliver behandlet - tænker jeg på om det at blive ældre er blevet til noget man ikke længere skal glæde sig til - for er det ikke sådan at vores ældre efterhånden ses som en ældrebyrde og ikke som dem der har kæmpet kampen for at vi har et velfærdssystem - eller som dem der har båret børn og børnebørn igennem livet.
For ja hvor blev respekten for vores ældre af og tænker så i dårlig ældre mad og jeg vil kalde plejeindustrien som et sted hvor der bare er for lidt bemanding og ja det koster - men der var ingen der sagte noget da vores ældre gik på arbejdet 24/7.
Og jeg ønsker bare respekten tilbage til vores ældre.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Respekten eller manglen der på.
  • #1   29. maj 2021 Tænk at servere uge gammel vakuum pakket shit til de ældre, en reporter fra den berlinske har prøvet ældremaden og siger at ikke engang hans kat ville røre maden. Det ligner en gang bræk, udkogte kartofler, smattede grønsager, kød der er så udpint at det er uspiseligt.

    Det lort serveres på plejehjem som en Chef Mike (Mirco ovn) som nuker maden.

    Oveni så tager man en uhyrlig beløb på det hundeæde -

    Hvis jeg kom på plejehjem ville jeg allierer mig med den lokale slagter hvor flere laver middagsretter til billige priser - meget billigere end madordningen på plejehjemmet.

    Jeg ville anskaffe mig et lille køleskab og smøre min egen mad til 8 kr i stedet for at det koster 35 kr.

    Det uhyggelige er at når alt er betalt for deres ophold på plejehjem så er der ikke mange kroner tilbage på kontoen når de har den madordning.


  • #2   29. maj 2021 Polysl jeg er helt enig dog er det ikke alle ældre der kan eller orker at stå og smøre deres mad.

Kommentér på:
Respekten eller manglen der på.

Annonce