{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
346 visninger | Oprettet:

Sikken griner. {{forumTopicSubject}}

Ja hvad tror i der skete i dag der var en der sagde at hun ringede fra jobcenteret her tidligt formiddag og nu var jeg ikke helt vågen + jeg syntes hun var ret lav i lydstyrken - men da hun sagde at hun ringede fra jobcentret spurgte jeg om hvad fanden hun vil mig - ja men du hedder da Leon og jeg svarede JA og så spurgte hun om mit efternavn JA DET ER LERCHE og så tror jeg hun forstod at det var forkert nr. men der var jeg i gang med at lægge på - men jobcentret har da et problem hvis de skal ringe alle ved navnet LEON op i Slagelse kommune op smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sikken griner.
  • #1   19. apr 2021 Bær over med dem som arbejder på jobcenteret, de har jo ikke opfundet den dybe tallerken. Flere af dem er udviklingshæmmet hvor den mentale udvikling gik i stå da de lå i maven på deres mor som var narkoman. Et af de værste steder er jobcenter Lærkevej i KBH - de melder sig syge når de skal spidse en blyant.

    Tænk at man engang for 40 år siden havde begavede sagsbehandlere både i kommunen og arbejdsformidlingen. Dengang var det en uddannelse på 3 år - i dag er det 3 uger så kan de kalde sig sagsbehandlere - det er så derfor at det kommunale er bemandet med svagt begavede.

    En privat aktør var bekymret over at de ubegavede kommunale har været så længe hjemme så han har lavet en APP som viser vejen til deres arbejde når de er færdig med at holde ferie på alles regning. Ingen kommunal ansat har holdt ferie i 12 mdr. før, det er historisk. Lige før de skal møde på arbejde så melder de ferie 3 uger. Så de må ansætte nogle ludere og lommetyve for at holde kvoten. smiley


  • #2   20. apr 2021 Polysl dog jeg er dog meget enig i det der med uddannelsen og den sidste del med APP griner jeg af smiley

Kommentér på:
Sikken griner.

Annonce