{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
455 visninger | Oprettet:

Jes Dorph. {{forumTopicSubject}}

Ja læste kort om hvordan Jes Dorph igen må stå for skud og kan forstå at han ikke må stille op som foredragsholder om sin egen historie og hvordan selv har oplevet sit forløb i sexismedebatten og nu skal Jes Dorph vel ikke censureres.
Og tænker på hvor elsket han har været som tv vært og jeg må nu stadigt sige at det dersens Mee to fis og hvad det nu kaldes er gået for vidt.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jes Dorph.
  • #1   15. mar 2021 Han ligger trods alt, som han har redt, men er enig i , at det skulle ha' været frem noget før, tiden var ikke til det, men at bruge sin magt på jobmarkedet for sexydelser, er ikke acceptabelt.

    Men når der statueret nogle eksempler, kan mændene nok snart nære sig, og nøjes med at gramse rent privat, hvis nogen gider finde sig i det...



  • #2   15. mar 2021 Madonna M jeg er ret sikker på at den gang jeg var ung og gik i byen og festet at jeg har lavet hanegal - brunst hyl og meget andet og tror på at de piger syntes det var sjovt og håber at de tænker tilbage på den tid med glæde - hvis det så var forgået nu til dags vil alt være et stort kaos og ja kvinderne går jo også ind for kunstig befrugtning frem for at tage al det sjove med smiley

  • #3   15. mar 2021 Ikke noget at sige til der bliver flere og flere enlige, Med samtykke kontrakter - farligt at sige noget forkert som kan opfattes som krænkende - og alligevel stadser kvinder sig ud for at blive beundret - men ingen skal have klinket noget og komme i fængsel - ok - sat lidt på spidsen.

    Og så har vi paradokset at kvinder godt vil ses og beundres og få nogle blikke - og så er der kvinden som køber en nedringet kjole og går en tur i gågaden hvor ikke en kæft skal have klinket noget så de kigger den anden vej. Kvinden føler sig krænket over ikke at blive krænket så hun levere kjolen tilbage.

    70'erne og 80'erne har os mænd da taget en på låret, give et kys på kinden - eller lagt hånden om livet, men dog ikke begyndt at rage dem på brysterne eller de mere private dele.

    Jeg har så også oplevet piger/kvinder være mere direkte som at ligge sin hånd i ens skridt eller kysset en. Skulle alle mænd begynde at sagsøge alle kvinder der skete for mere end 50 år siden så ville der dælme være trængsel i civilretten.

    Problemet i dag er at man bruger det politisk eller på anden vis for at fjerne en bestemt person fra et embede for pågældende har raget hende på brysterne for 50 år siden og først går det op for hende med den nye viden at hun var blevet krænket.

    Det er efterhånden taget overhånd -oveni har man så Metoo og andre skøre foreninger som tager alt op, selvom der ikke er noget som helst bevist. Metoo er den nye folkedomstol som kan fjerne folk fra embeder uden pågældende kan forsvare sig. De poster på alle sociale medier om deres "viden" på sociale medier som glædeligt tager det op selvom der ikke er skygge af bevis.


  • #4   15. mar 2021 Polysl jeg er også inde på at det dersens krænkerig nu bruges til at få fjernet folk og forskellige årsager - for ja hvorfor vente 50.år på at snakke om en krænke ting og det kan godt være at der findes alverdens årsager - men tænk på hvor mange politiker der pludseligt bliver fjernet fordi sådan historier pludseligt opstår.

  • Peter P
    Peter P Online Tilmeldt:
    feb 2017

    Følger: 3 Følgere: 1 Emner: 1 Svar: 132
    #5   15. mar 2021 Krænkelsestyperne hoverer i øjeblikket.
    Spørgsmålet er, om fremtiden falder dem i ryggen?

    Nogle forfalder hurtigt til at vise deres indre svinehund frem og beskylde Dorph for både det ene og det andet.
    Der er ikke noget, som er bevist.
    Der er ikke noget, som er underlagt uvildig undersøgelse.
    Der er ikke noget, som er gået igennem retssystemet.

    Forløbet er på ingen måde en retsstat værdigt.

    Men alligevel sidder der mennesker og fryder sig samtidigt med, at de beskylder ham for forskellige handlinger.

    Men det siger jo mere om dem....


    Madonna M: "bruge sin magt på jobmarkedet for sexydelser, er ikke acceptabelt."

    Er det noget, som du kan bevise?
    Eller er det bare en ubegrundet sviner?



  • #6   15. mar 2021 Peter p jeg er enig for alle kan jo smide en historie på bordet og skulle alle de historier undersøges vil politiet ikke kunne lave andet de næste årtier og der hvor historien så passe - sker der det at de bliver sat i båse med resten.

  • #7   15. mar 2021 Et strandbillede med et par damer i bikini, af minimal størrelse, var på vej ned i vandet. På billedet var en gammel mand, fuldt påklædt med slips m.m., der kiggede (beundrede) på de flotte damer.

    Der var en kvinde, der kommenterede billedet, og mente, at den gamle mand var en "gammel gris" .

    Jeg er sikker på, at damerne ville blive skuffede, hvis der ikke var nogle mænd, der gad kigge efter dem!


    Ps.
    I vores unge dage, var det sådan, at skulle man se en dames baller, var man nødt til at fjerne trusserne. - Nu er det blevet sådan, at vil man se trusserne, skal man fjerne ballerne.


  • #8   15. mar 2021 Busmann jeg er enig især i den første del af din tale for i den anden del ser jeg heller damerne uden tøj på altså ej heller trusser smiley

Kommentér på:
Jes Dorph.

Annonce