{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  USA valg.
  • #1   4. nov 2020 Hele verden må håbe, at den psykopat ikke genvælges.

    Trumpetens udmeldinger, her under optællingerne, er langt under børnehaveniveau.

    Simpelt hen uværdigt for en mand i hans stilling/position.


  • #2   4. nov 2020 Det besynderlige er at når han holder taler så hænger tingene ikke sammen, har er mere til One Liners -

    Han gentager sig selv - vrøvler. Sender uforståelige beskeder på twitter i flere tilfælde. Han blander personlige interesser sammen både med det indenrigt og udenrigs politisk.

    Biden er den polerede politiker - han er alt det Trump ikke er. Men den her politiske polerthed var netop derfor at man valgte Trump - folk var trætte af det Biden står for.

    Må indrømme jeg er personligt i tvivl om hvem der er bedst for USA rent økonomisk, Biden er mere for toppen - hvor Trump er mere for den brede befolkning både i bunden og i midten - og det var også der han hentede sine stemmer dengang.

    Trump har en mærkelig tilgang til udenrigs politik - som en elefant i en porcelæn butik, men det + skal han have - han har ikke startet en krig som den eneste præsident - hvorfor ikke? - tror på at han mener det ikke giver mening økonomisk.


  • #3   4. nov 2020 Busmann jeg er helt enig med dig og jeg ser ikke Trump som troværdig.

  • #4   4. nov 2020 Polysl du mit grin frem smiley

Kommentér på:
USA valg.

Annonce