{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
646 visninger | Oprettet:

Lad mig fortælle jer en historie om menneskefjendskhed. {{forumTopicSubject}}

Ja her hvor jeg bor og tager den afdeling jeg bor i den har nummer 44 og her har vi alle mulighederne for at have det rigtigt godt og der er enligt fred og ro.
Men så finders der 8-10-12-14 stykker ud af et beboerantal på ca.430 beboer som har flere ønsker om og læs så lige her.
1. at de ældre bør flytte.
2. de syge bør flytte.
3. de syntes at der er for mange handicapparkeringspladser og det selvom boligerne er handicapvenlige og dem der ligger i stueetagen er også til de ældre (i ved alle dem der bare har problemer med bentøjet)
4. de selv samme ser gerne at børn - børnebørn - bedsteforældre ellers hvis en beboer har fundet sig en kæreste og ikke er på adressen endnu eller for den sagsskyld et par gode venner så ikke må kommer med til de fester eller ture ud i det blå.
må høre jeres mening om den historie smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lad mig fortælle jer en historie om menneskefjendskhed.
  • #2   23. jan 2020 Claus G ja Gudskelov men de fylder meget når der skal laves aktiviteter smiley

  • #4   23. jan 2020 Claus G det er ikke forslag men deres mening som de kun ytre til mig de tør ikke sige det til de andre beboer - nok fordi de er konflikt sky du ved folk kan være meget seje på deres pc men når de så møder folk der siger fra siger de intet og da slet ikke deres menneskefjendske holdninger smiley

  • #5   23. jan 2020 Claus G jeg har lært i mit liv at have respekt for de ældre - for børn og for alle de mennesker som respekter andre for det de er altså alt i alt skal vi behandle hinanden som vi selv vil behandles + jeg igennem de sidste 6-7-8.år er blevet mere ekstrem i min loyalitet over for mine venner som jeg mere eller mindre ønsker den samme loyalitet tilbage også kaldt for en gensidigt loyalitet smiley

Kommentér på:
Lad mig fortælle jer en historie om menneskefjendskhed.

Annonce