{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
503 visninger | Oprettet:

Vi tager da lige Postnord en gang til. {{forumTopicSubject}}

Ja når jeg tænker på de gode gamle dage hvor det var let at sende breve og altså nemt at kommunikere igennem breve - nu er det blevet så besværligt at man skal se langt efter et postbud og ligeså er det blevet svært i forhold til de gode gamle dage hvor du kunne købe eller ligefrem trække et frimærke i en automat (hvis i husker det) og der er kun en vej for postnord det er at det lukker en dag og nok ikke til tiden smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vi tager da lige Postnord en gang til.
  • #1   9. aug 2019 Ja Leon der er kun en redning for PostNord og alle os der savner et brev med posten og det er hvis der er nogen finder ud af hvordan man lammer hele internettet, måske en rask lille atomkrig smiley

  • #2   9. aug 2019 PostNord bliver noget man kan læse om i historien, deres måde at håndterer post på er ikke engang noget man oplever i den 3 verden. Mere ukopetente skal man lede længe efter.

    Kritik....

    Man gider ikke gå op af trapper, men skriver bare en seddel og lægger den i postkassen, med "ingen hjemme" på trods af de er hjemme. Breve kan tage 5 dage at komme frem, faktisk er det nemmere at maile alt i stedet for at bruge det olde kolde system. Pakker bliver væk, har selv mistet 10 nøgle punge fra Calvin Clein som kostede 50 kr., stk... fik da mine penge tilbage.

    det positive er at der er andre muligheder som GLS, Altid til tiden, har aldrig mistet en pakke. Melder ud via sms når de er der, til forskel fra Postnord som åbenbart ikke kender til den form for service.


  • #3   9. aug 2019 Cody N enig bare ikke i den lille raske atomkrig smiley

  • #4   9. aug 2019 Polysl enig jeg er så heldig at jeg bor med en postkasse og den kigger jeg i dagligt du ved man ved aldrig om der er noget smiley

Kommentér på:
Vi tager da lige Postnord en gang til.

Annonce