{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
420 visninger | Oprettet:

Verdens udenrigspolitik. {{forumTopicSubject}}

Ja jeg ved ikke med jer men jeg syntes at der er mange leder rundt om i verden der ønsker krig og det ses især når de står og viser deres bryst og slår på det samtidigt - altså står de frem og ager hulemand sjovt nok er der ingen kvinder imellem.
Hvis ikke i vil blive forskrækket vil jeg sætte et billede op hvor jeg stod nøgen og trak mig i banditten men det vil nok være for hård kost så i må nøjes med et "light billede" og ja jeg er træt af den dersens hulemandspolitik.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Verdens udenrigspolitik.
  • #1   7. aug 2019 Det er en del af det storpolitiske spil at vise hvem der bestemmer hvor England starter med at kapre et iransk skib som så kapre et engelsk skib - storpolitisk børnehave metodik. Lidt fredelig gik det til i 80'erne hvor tøj var som en "krig" Krokodillen på tøjet viste hvem der var den kloge, rige, den bestemmende. Det fik man så ødelagt ved at man indledte en "tøjkrig" på krokodillen som kunne hentes fra Kina for 20 kr stykket. Fik selv en kasse med 500 Poloer og de var i eminent kvalitet hvor det var umuligt at skelne fra den ægte. Har stadig 10 stk. i Pink, Rød, Gul.indpakket. Tyrkiet var også et godt sted at hende poloer som også var i en ekstrem god kvalitet på højde med de originale.

    "Cigaretkrigen" hvor man i Odense havn kunne hente kassevis af Prince, eller Pallmall eller et andet mærke jeg ikke kan huske som faktisk var lige så gode som prince.

    Nå det var så den mere fredelige krig.

    I dag må vi anerkende at Donald Trump ikke endnu har leveret en "god" krig til den hungrede våbenindustri som sukker efter at få vist deres nyeste måde at skaffe sig af med mennesker - prisværdigt, for er det ikke krig så er det sygdomme og her er der også krig bare i den mere svinske retning da flere mener at medicinal industrien selv er med til at sprede virus og så hopla - så har vi kuren efter 1 uge som nok vil få flere til at tænke sit.

    Teknologi krigen mellem USA og USSR kunne man sige var positiv da det frembragte mange teknologiske fremskrift og viden både inden for rumforskning og til den alm husholdning. Internettet er nok det man vil betegne som resultat af den kolde krig, så "krige kan være positive"





  • #2   7. aug 2019 Polysl en positiv krig jaaaaa når vi skal tale om positiv krig må det være en priskrig den koster som regel ikke menneskeliv og det varmer mit humane hjerte smiley

  • #3   7. aug 2019 ja da leon

    pt. kan du få Lurpak til 12 kroner i kvickly...så pump cyklen hvis ikke skat har stjålet baghjulet.


  • #4   8. aug 2019 polysl tak - tak smiley

Kommentér på:
Verdens udenrigspolitik.

Annonce