{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
697 visninger | Oprettet:

Stram kurs - raklame. {{forumTopicSubject}}

Ja jeg syntes ikke at huske noget andet parti som har fået så meget raklame som stram kurs har igennem FB i gruppen med navnet (Stram kus) og jeg syntes den er sjov - sikken gode og sjove sætninger - men nu er jeg heller ikke sart.
Og jeg møder en gang i mellem folk der ikke har set den gruppe og som så ikke forstår det sjove i talen.
Ønsker jer en forsat god dag her fra det lille univers smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Stram kurs - raklame.
  • #2   11. maj 2019 Claus G hvis du følger med på FB kan du ser hvordan der grines men ja Simon Spis sage jo at dårlig raklame er bedre end ingen raklame og så er den gratis smiley

  • #3   11. maj 2019 Prøv og kig på Mimis FB-profil, så får i et godt grin... smiley

  • #4   11. maj 2019 Vrøvle parti

    Politiskgrundlag

    * etnonationalistisk utilitarisme.
    *Identitær
    *normativt
    *libertære
    *libertarianisme
    *Nytale

    Retsvæsen politik

    Da ikke-danskere er her som gæster, så er det ganske rimeligt, at danskere og ikke-danskere i Danmark ikke har de samme rettigheder. Vi er tilhængere af, at danskere, der lever op til krav om god vandel og årlig skydeprøve kan få lov til at bære våben. For kriminelle og enhver ikke-dansker skal dette ikke være tilladt.

    Det kan ikke være mere forvrøvlet - at folk skal kunne rende rundt med våben.
    Men er da enig i at udlændinge i tilfælde af kriminalitet udvises straks.

    Kommer man til sektion "top 20 der skal ud" er jeg absolut enig som en ret stor del af befolkningen ville støtte.

    Udlændinge

    Forbud mod Islam - ja se den er så lidt sværere da det er en grundlovsikret rettighed, og tror ikke at den ville få flertal hos befolkningen da den absolut kunne give bagslag.

    Ikke overraskende enig i at alle som kommer til Danmark skal være produktiv og kunne forsørge sig selv. Men som der skrives så er ikke alt sort og hvidt, for flygtninge kan ikke være produktiv, men som en udgift - men det er en del af Danmarks ansvar.

    Men hele det politiske program er ikke særlig bred - nok mere en gang tynd The - som også rent skrivemæssigt afspejles med meget mærkelige ord. Det er som om at man vil forblænde folk med svære ord i stedet for at bruge "normale" ord som folk kan forstå og ikke skal til at læse længere afhandlinger om betydning. Et politisk program skal være simpelt og ikke æltet ind i en masse bavl fordi parti programmet er noget makværk.


  • #6   11. maj 2019 Man glemmer åbenbart helt, at CD støttede apartheid, og var imod Nelson Mandela... smiley


    https://da.wikipedia.org/wiki/Erhard_Jakobsen

    "Apartheidstøtte

    Erhard Jacobsen var en stor og aktiv modstander af Nelson Mandela, af ANC, African National Congress, den afrikanske modstandsbevægelse mod apartheid og frihedskampen for et demokratisk/1 man-1 vote Sydafrika, og han støttede aktivt Apartheid-styret.

    Erhard Jacobsen besøgte i 80'erne Apartheid-regimet på invitation af South Africa's National Party, det højre-ekstreme og racistiske regeringsparti. Han var modstander af boykot af Apartheid-regimet i Sydafrika, lige som han modsatte sig Nelson Mandelas besøg i Danmark. Han mente i lighed med Apartheid-regimet, at Mandela var en kommunistisk sponseret terrorist og at African National Congress, det senere regeringsparti, som Mandela repræsenterede, var en terrororganisation. Hans synspunkter byggede på en frygt for, at kommunismen skulle sprede sig i Sydafrika og få betydning i den kolde krig."


  • #7   11. maj 2019 Alis

    Du hæger om demokrati og samtidig skriver du under på at demokrati ikke gælder nogle - wow -


  • #8   11. maj 2019 Paludan er rablende gal, men da jeg er tilhænger af demokratiet, om det så er nazister der stiller op til folketinget under andet navn, ja så må det vel være sådan, jeg skriver i hvert fald ikke under på det Alis har gjort.

  • #11   11. maj 2019 Alis

    At begynde at ævle om flertals diktatur er det værste vrøvl på planeten....stram kurs skal så betegnes som flertals diktatur - men i realiteten er den stemme med til at lave diktatur da man vil stemme om at kun visse partier skal have indflydelse - kan du ikke se dobbeltmoralen?


  • #13   11. maj 2019 alis

    Jo....demokrati er at alle har en stemme - og du vil fratage Paludan hans - det er sgu da pløk.


  • #15   11. maj 2019 Modvægt er altid godt i folketinget, når man har gamle havenisser gående på bistand.

  • #16   11. maj 2019 Hvis han kommer ind, er det med 4-7 mandater, der er ingen der vil samarbejde med ham, så han får intet at skulle have sagt, men vi kan i hvert fald bryste os af, at det skete efter demokratiets regler.

  • #19   11. maj 2019 Alis #17

    Ok....hvis man stemmer om at Danmark skal være et diktatur så er du for det? i demokratiets navn.?


  • #21   11. maj 2019 Alis.

    Det er noget vrøvl du skriver.
    Du har skrevet under på at han ikke må komme i folketinget, den underskrift er heldigvis ikke en skid værd. Hvis det endelig skulle lykkes dig at få hele Danmark til at skrive under, ja så har du indført diktatur.
    Glistrup røg ganske rigtigt ud af folketinget, men det var fordi han havde siddet i fængsel, og så kan man ifølge grundloven ikke sidde på tinge.
    Jeg ved så ikke lige hvordan Claus Riskjær har fået gradbøjet den, men det kunne jeg da godt tænke mig at høre om.....


  • #22   11. maj 2019 Alis #18

    Man kunne også fjerne alt politi fra politikere for det koster jo - det må jo gælde alle.



  • #23   11. maj 2019 markgreven #21

    Det er ret simpelt - man har en ren straffeattest efter 5 år, dog internt hos politi 10 år - så ja Riskjærs er ren og derfor kan han komme i folketinget.


  • #24   11. maj 2019 Polysl.

    Er det virkelig 5 år siden han er kommet ud af spjældet?
    Ak ja, tiden går.....


  • #26   11. maj 2019 Alis.

    Jamen der er da mange du ikke mener fortjener at være i folketinget.
    Du raser konstant overfor DF, skal de så også smides ud.... Og den ene efter den anden, til vi til sidst kun sidder med enhedslisten.... Er det det du vil?


  • #27   11. maj 2019 tror jeg vil skrive under på at vi får sharia i Danmark fordi jeg mener at danskere ikke er værdig til at have et demokratisk samfund. Som 1 punkt er at alle grimme kællinger skal i nattøj med en flue net foran ansigtet.

  • #28   11. maj 2019 #26

    Det kunne dælme blive et interessant Danmark kun med Enhedslisten -så var alle danskere flyttet til Sahara.


  • #30   11. maj 2019 Alis.

    Nå, men så har du jo Alternativet med Uffe Elbæk som RP modpol, de er begge psykopater, så godt valg, jeg stemmer ikke på nogen af dem, kan jeg afsløre.


  • #32   11. maj 2019 alis

    //citat
    I folketinget skal helst alle grupper i samfundet være repræsenteret
    //citat slut

    wow du dumper endnu en gang og modsiger sig selv.


Kommentér på:
Stram kurs - raklame.

Annonce