{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
374 visninger | Oprettet:

Stram kurs - raklame. {{forumTopicSubject}}

Ja jeg syntes ikke at huske noget andet parti som har fået så meget raklame som stram kurs har igennem FB i gruppen med navnet (Stram kus) og jeg syntes den er sjov - sikken gode og sjove sætninger - men nu er jeg heller ikke sart.
Og jeg møder en gang i mellem folk der ikke har set den gruppe og som så ikke forstår det sjove i talen.
Ønsker jer en forsat god dag her fra det lille univers smiley

Kommentarer på:  Stram kurs - raklame.
  • #1   11. maj Jeg tænker at der især er kommet reklame for Stram kurs, efter Mimi Jakobsen kaldte Rasmus Paludan for nazist, og han gav igen, på live tv.
    Efter sigende, har Stram kurs nu sneget sig forbi Ny Borgerlige i vælgere, så jeg følger med i spænding. Det er ikke så interessant med de større partier, det er deres sædvanlige teoretiske ordslåskamp de kører. Den er ved at være uinteressant.

• #2   11. maj Claus G hvis du følger med på FB kan du ser hvordan der grines men ja Simon Spis sage jo at dårlig raklame er bedre end ingen raklame og så er den gratis smiley

• Madonna M
    Madonna M Online Tilmeldt:
    jan 2019

Følger: 6 Følgere: 9 Emner: 31 Svar: 234
    #3   11. maj Prøv og kig på Mimis FB-profil, så får i et godt grin... smiley

• #4   11. maj Vrøvle parti

Politiskgrundlag

* etnonationalistisk utilitarisme.
    *Identitær
    *normativt
    *libertære
    *libertarianisme
    *Nytale

Retsvæsen politik

Da ikke-danskere er her som gæster, så er det ganske rimeligt, at danskere og ikke-danskere i Danmark ikke har de samme rettigheder. Vi er tilhængere af, at danskere, der lever op til krav om god vandel og årlig skydeprøve kan få lov til at bære våben. For kriminelle og enhver ikke-dansker skal dette ikke være tilladt.

Det kan ikke være mere forvrøvlet - at folk skal kunne rende rundt med våben.
    Men er da enig i at udlændinge i tilfælde af kriminalitet udvises straks.

Kommer man til sektion "top 20 der skal ud" er jeg absolut enig som en ret stor del af befolkningen ville støtte.

Udlændinge

Forbud mod Islam - ja se den er så lidt sværere da det er en grundlovsikret rettighed, og tror ikke at den ville få flertal hos befolkningen da den absolut kunne give bagslag.

Ikke overraskende enig i at alle som kommer til Danmark skal være produktiv og kunne forsørge sig selv. Men som der skrives så er ikke alt sort og hvidt, for flygtninge kan ikke være produktiv, men som en udgift - men det er en del af Danmarks ansvar.

Men hele det politiske program er ikke særlig bred - nok mere en gang tynd The - som også rent skrivemæssigt afspejles med meget mærkelige ord. Det er som om at man vil forblænde folk med svære ord i stedet for at bruge "normale" ord som folk kan forstå og ikke skal til at læse længere afhandlinger om betydning. Et politisk program skal være simpelt og ikke æltet ind i en masse bavl fordi parti programmet er noget makværk.

• #5   11. maj Der er den forskel på Mimi og Paludan at Paludans program minder meget om nazisme, det gør mimis ikke. Det er muligt det ikke er så klogt at kalde andre for nazizter på fjernsynet. Jeg har aldrig rigtigt interesseret mig for hende, men det er på grund af hendes far.

Jeg har skrevet under her

https://www.skrivunder.net/signatures/paludan_er_ikke_vardig_til_folketinget/?fbclid=IwAR2zFiKlwC3iZNfQBE5E6XP9WsdiCnkO7X9-7TisH4EhjL4jYlWdqd2xdv4

Hvad det kan hjælpe på ved jeg ikke, men jeg havde trang til at gøre noget.

• Madonna M
    Madonna M Online Tilmeldt:
    jan 2019

Følger: 6 Følgere: 9 Emner: 31 Svar: 234
    #6   11. maj Man glemmer åbenbart helt, at CD støttede apartheid, og var imod Nelson Mandela... smiley

https://da.wikipedia.org/wiki/Erhard_Jakobsen

"Apartheidstøtte

Erhard Jacobsen var en stor og aktiv modstander af Nelson Mandela, af ANC, African National Congress, den afrikanske modstandsbevægelse mod apartheid og frihedskampen for et demokratisk/1 man-1 vote Sydafrika, og han støttede aktivt Apartheid-styret.

Erhard Jacobsen besøgte i 80'erne Apartheid-regimet på invitation af South Africa's National Party, det højre-ekstreme og racistiske regeringsparti. Han var modstander af boykot af Apartheid-regimet i Sydafrika, lige som han modsatte sig Nelson Mandelas besøg i Danmark. Han mente i lighed med Apartheid-regimet, at Mandela var en kommunistisk sponseret terrorist og at African National Congress, det senere regeringsparti, som Mandela repræsenterede, var en terrororganisation. Hans synspunkter byggede på en frygt for, at kommunismen skulle sprede sig i Sydafrika og få betydning i den kolde krig."

• #7   11. maj Alis

Du hæger om demokrati og samtidig skriver du under på at demokrati ikke gælder nogle - wow -

• #8   11. maj Paludan er rablende gal, men da jeg er tilhænger af demokratiet, om det så er nazister der stiller op til folketinget under andet navn, ja så må det vel være sådan, jeg skriver i hvert fald ikke under på det Alis har gjort.

• #9   11. maj Jeg ville heller ikke skrive under på at fjerne eller nægte Stram kurs i Folketinget. I så fald kan vi begynde enorme mængder at underskriftsindsamlinger på øvrige partier og politikere også. Det er spild af tid. Mimi er ikke politisk aktiv, så vidt jeg ved. Så hvad hun lige skal spille op til dans for, og 4.maj skrive på sin Twitter at Paludan og hans parti er nazister (bemærk, hun startede selv) det må hun selv tage konsekvensen af.
    CD gjorde iøvrigt intet godt. Så måske hun om nogen burde tie stille. Hun startede op, helt ubegrundet, med personangreb. Så jeg synes det er skønt at nogen tør give igen. I mine øjne er hun blot en gammel rejekælling, der savner opmærksomhed.

• #10   11. maj Næh, jeg ved heller ikke hvad det hjælper på at skrive under, jeg er bare parat til hvad som helst inden for lovens rammer for at hindre at Paludan kommer til magten.

Angående demokrati så tror jeg på rigtigt demokrati for alle - ikke på den form for flertalsdiktatur, som nogle er tilhængere af. Det er netop det, der gør det demokratiske system så farligt - at hvis bare man kan få flertal for det, så kan man trampe på sine medmennesker og på mindretalsgrupper. Det er ikke demokrati, for mindretalsgrupper har også demokratiske rettigheder og ret til frihed.
    Det vigtigste eksempel på det så vi i 1933. Nazisterne brugte demokratiet til at komme til magten, så da de havde opnået magten, så afskaffede de demokratiet. Alt for mange gennemskuer ikke de udemokratiske personer, der udnytter demokratiet til deres egen fordel, hvilket aldrig har været meningen med demokrati.

Jeg husker meget tydeligt jordskredsvalget her i Danmark i 1973, hvor Glistrup kom i folketinget med 28 mandater første gang, og på et program, der ikke var andet end en gang vaskepulverreklame.

Jeg vil gøre hvad der er muligt for at forhindre at det samme sker igen. Hvis flertallet mener, det er i orden at trampe på nogen, så se på dem, der bliver trampet på, og som ikke har et værdigt liv. Hver gang man skal have trumfet strengere straf igennem så bliver vi opfordret til at se på ofrene for kriminalitet. Nu opfordrer jeg til at man se på ofrene for flertalsdiktatur. De syge og de hjemløse, som ikke kan forsvare sig, for alt sker jo efter reglerne.

• #11   11. maj Alis

At begynde at ævle om flertals diktatur er det værste vrøvl på planeten....stram kurs skal så betegnes som flertals diktatur - men i realiteten er den stemme med til at lave diktatur da man vil stemme om at kun visse partier skal have indflydelse - kan du ikke se dobbeltmoralen?

• #12   11. maj Polysl

Nej, det er ikke dobbeltmoral at ville være med til at holde udemokratiske personer ude af vores demokratiske folketing. Det er evner til at skelne.

Det er meget betænkeligt at han så hurtigt skaffede de 20000 stemmer der skulle til for at stille op. At folk falder for de metoder, Paludan bruger. Hvad er det, der sker i vores land?

• #13   11. maj alis

Jo....demokrati er at alle har en stemme - og du vil fratage Paludan hans - det er sgu da pløk.

• #14   11. maj Polysl

Nej, jeg vil åbne folks øjne for hvad han i virkeligheden er. Så får han ingen stemmer. Jeg har tillid til at hvis danskerne kan se, hvad han repræsenterer, så er han færdig.

• #15   11. maj Modvægt er altid godt i folketinget, når man har gamle havenisser gående på bistand.

• #16   11. maj Hvis han kommer ind, er det med 4-7 mandater, der er ingen der vil samarbejde med ham, så han får intet at skulle have sagt, men vi kan i hvert fald bryste os af, at det skete efter demokratiets regler.

• #17   11. maj Det er også demokratiets regler at jeg argumenterer for at holde ham ude!!

Hans type kan få lavet kaos ud af alting, og derefter udnytte folks forvirring. Det har han allerede demonstreret.

• #18   11. maj Hvor mange millioner skattekroner er det vi bruger til at mandsopdække ham, hver gang han går på gaden.
    Og hvor mange indbrud bliver ikke opklaret, fordi der ikke er politi nok?

• #19   11. maj Alis #17

Ok....hvis man stemmer om at Danmark skal være et diktatur så er du for det? i demokratiets navn.?

• #20   11. maj Polysl

Nu forvrider du igen mine argumenter. Igen vil jeg opfordre til at folk læser hvad jeg selv skriver.

• #21   11. maj Alis.

Det er noget vrøvl du skriver.
    Du har skrevet under på at han ikke må komme i folketinget, den underskrift er heldigvis ikke en skid værd. Hvis det endelig skulle lykkes dig at få hele Danmark til at skrive under, ja så har du indført diktatur.
    Glistrup røg ganske rigtigt ud af folketinget, men det var fordi han havde siddet i fængsel, og så kan man ifølge grundloven ikke sidde på tinge.
    Jeg ved så ikke lige hvordan Claus Riskjær har fået gradbøjet den, men det kunne jeg da godt tænke mig at høre om.....

• #22   11. maj Alis #18

Man kunne også fjerne alt politi fra politikere for det koster jo - det må jo gælde alle.

• #23   11. maj markgreven #21

Det er ret simpelt - man har en ren straffeattest efter 5 år, dog internt hos politi 10 år - så ja Riskjærs er ren og derfor kan han komme i folketinget.

• #24   11. maj Polysl.

Er det virkelig 5 år siden han er kommet ud af spjældet?
    Ak ja, tiden går.....

• #25   11. maj Jeg har skrevet under på at jeg ikke synes at Paludan er værdig til at komme i folketinget, og det mener jeg.
    Det er for at bevare vores demokrati, og at alle har demokratiske rettigheder.

Han har et grundlovsstridigt program som folketinget ikke bør spilde tid på.

• #26   11. maj Alis.

Jamen der er da mange du ikke mener fortjener at være i folketinget.
    Du raser konstant overfor DF, skal de så også smides ud.... Og den ene efter den anden, til vi til sidst kun sidder med enhedslisten.... Er det det du vil?

• #27   11. maj tror jeg vil skrive under på at vi får sharia i Danmark fordi jeg mener at danskere ikke er værdig til at have et demokratisk samfund. Som 1 punkt er at alle grimme kællinger skal i nattøj med en flue net foran ansigtet.

• #28   11. maj #26

Det kunne dælme blive et interessant Danmark kun med Enhedslisten -så var alle danskere flyttet til Sahara.

• #29   11. maj Markgreven

Nu forvrider du igen, hvad jeg mener og står for.

Jeg håber på et folketing efter næste valg, hvor rød blok har flertal, og at den yderste venstrefløj har mandater nok til at holde Frederiksen i skak. Eller en anden statsminister end Frederiksen. Så kan vi komme igang med at genopbygge velfærdssamfundet.

I folketinget skal helst alle grupper i samfundet være repræsenteret, så man kan føre en politik, der tilgodeser alle.

Jeg troede egentlig at mine politiske idealer var velkendte.

• #30   11. maj Alis.

Nå, men så har du jo Alternativet med Uffe Elbæk som RP modpol, de er begge psykopater, så godt valg, jeg stemmer ikke på nogen af dem, kan jeg afsløre.

• #31   11. maj Nu er er ikke samme type betjent der passer på befolkningen, som dem der opklarer indbrud.
    Det er ikke Paludan der beder om beskyttelsen af politiet og PET, det er en vurdering der er taget helt uden om hans indflydelse.
    Du kan ikke sammenligne de to ting.
    Selvom PET ikke skulle beskytte Paludan, så blev der ikke opklaret flere indbrud af den grund.
    Skulle jeg strategisk vælge ud fra økonomisk synspunkt, så ville jeg hellere have Stram kurs ind på magten, og de kriminelle indvandrere ud. Allerede der er der en kæmpe besparelse hentet, som passende kan bruges på flere betjente på gaden, samt på vores egen socialpolitik.

• #32   11. maj alis

//citat
    I folketinget skal helst alle grupper i samfundet være repræsenteret
    //citat slut

wow du dumper endnu en gang og modsiger sig selv.

• #33   11. maj Polysl

Du afslører endnu engang dit debatniveau.

Kommentér på:
Stram kurs - raklame.