{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
931 visninger | Oprettet:

Hvad blev der af de hedde debatter og hvor blev dabatørene af. {{forumTopicSubject}}

Ja overskriften taler jo for sig selv og tænker tilbage på dengang i 2007/2008 hvor jeg helt sikkert startede som debattør og dengang gik bølgerne højt og jeg ser da en fra den tid - men dengang kunne man jo godt få en ferie hvis det sted der blev debatteret syntes at nu var tonen blevet lige skarp nok.
Og hvem husker ikke William der skrev sartier - antimuslim og mange - mange flere og jeg kunne jo snyde ved at gå ind på min hjemmeside og finde flere navne fra den tid - men er det ikke helt ok at kunne ytre sin holdninger uanset om dem der styre debatuniverset ikke er enig i det de forskellige debatøre skriver.
For vi kan bare ikke være enig i alt smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad blev der af de hedde debatter og hvor blev dabatørene af.
  • #2   22. jan 2019 Annella det er jo også det jeg skriver og ja da vi alle ytre sig med eget ansvar og du skriver alt har sin tid der kunne jeg nu godt tænke mig en uddybning smiley


  • #4   22. jan 2019 (...) og hvor blev dabatørene af

    Forventer du dem uden forfrysninger er synske eller hvordan??? smiley

    Men mit gæt er, at de på skiferie i alperne, vinterferien er jo over os...

    Det ville klæde dig at uddybe dit skriv, og fortælle os, hvor du vil hen med dine memoirer, Leon?! smiley


  • #5   22. jan 2019 Ja men Madonna M jeg husker dig jo godt under (Madonna M) men jeg tænkte bare tilbage i tiden hvor vi var mange der debatteret mange er jo gået bort og Annella mit indlæg var faktisk kun et (kan i huske) og ikke et oplæg til munderkastning og uvenskab da jeg ikke bliver uvenner med folk der har anden mening eller holdning og jeg syntes nu ikke selv jeg har forandret mig bortset fra min alder og det undre mig at i straks går i forsvarsposition for som jeg skriver tænkte jeg lige tilbage i tiden smiley

  • #6   23. jan 2019 Jeg synes det er et godt emne, Leon også din forrige tråd, hvor du efterlyste mig, tak skal du have, det var en pæn tanke. Jeg fik en mail om den, at den var ugens højdepunkt, men jeg kan ikke finde den, mystisk, hvis den nu var ugens mest læste og flest kommentarer.

    Og jo, hvor blev den af, de hedde debatter, mit gæt er, at der i mange år har været debatteret muslimer, muslimer, muslimer, asylansøgere, flygtninge, flygtninge, flygtninge, frikadeller ctr halalkød, juleudsmykning, juletræ eller ej, hvor overtallet ikke fejre jul, integration eller mangel på samme osv., disse emner er uddebatteret, de er blevet dræbende kedelige, for de er så forudsigelige.

    Og vi må bare konstatere, at der stort set ikke sker andet i disse år. Men vi kunne begynde at tænke over, om der ikke kunne være noget mere væsentlige, nu er der et forestående FV, så kan vi jo tage nogle gode debatter der, den skal nok blive hæftig.

    Du skal bare fortsætte med at oprette tråde, om det der rør sig i dig og ikke finde dig i at få mundkurv på, der er ikke læsetvang her og alle må vel have ret til at oprette de tråde, der falder en ind, uden at skulle spørge først.

    Tak for dig, Leon smiley smiley


  • #7   23. jan 2019 Jetset dejligt at du kom igen og ja debatten vil nok gå på det næste folketingsvalg smiley

  • #8   23. jan 2019 Jetset og Leon.

    Fuldstændig enig, der er skam intet galt med at efterlyse gode gamle dage og debattører man krydsede klinger med, det skulle da lige mangle smiley

    Hvis jeg kunne skrue samfundet 25 år tilbage ville jeg ikke betænke mig et sekund og det gælder nok mange andre også smiley

    Bliv endelig ved med at fyre indlæg af Leon, det er vi mange der er glade for og du tilhører den gruppe af mennesker man bare ikke kan lade være med at holde af smiley

    Man skal være mindst to til mudderkastning og efter min observans har ingen noget at lade den anden høre smiley

    Iøvrigt er hede debatter synonym med populære sites og mange debattører så bare gi’ den gas allesammen smiley

    Ha’ en god dag allesammen, jeg må en tur til tandbrækkeren smiley



  • #9   23. jan 2019 #8 - enig - jeg savner rigtig meget provoerne, på den gode måde, dem der virkelig kunne give modspil, hvor vi sad op det halve af natten og samtidig med det, så var humoren også tilstede, jeg ved ikke, hvor de er, der er ikke så mange steder, mig bekendt udover FB, og det er jo ikke sådan debat som sådan, du skulle vel ikke tilfældigvis have været på Mingler/24timer.dk, der var gang i den og ikke spor kedeligt, men den eksisterer desværre ikke mere smiley

    Håber, det gik godt hos tandbrækkeren, ufff, jeg vil gerne i narkose, når jeg er der, men det vil han ikke give mig smiley


  • #10   23. jan 2019 Jeg var på Mingler for ca. 10 år siden, men kan ikke rigtig huske under hvilket navn - tror det var Dane eller Viking, men efter et udlandsophold kom jeg aldrig tilbage smiley

    Tandbrækkeren klarer jeg som regel uden bedøvelse, men rodbehandling og tandudtrækning kræver dog en sprøjte smiley



  • #11   23. jan 2019 Jamen, så husker du nok også, at der ikke manglede underholdning - den profil jeg husker meget tydeligt kaldte sig Vikingemamma, men det var nok ikke dig smiley - jeg oprettede en profil i 2008, har aldrig kaldt mig andet end Jetset, så det må være for 11 år siden.

    Uuhuuu rodbehandling, det gør allerede ondt smiley


  • #12   23. jan 2019 Cody N var det Daneland og tror vi alle debater fordi vi kan li det + vi alle har holdninger som vi tør dele med alle og det uanset om vi er enig eller ej og det er jo sådan debatuniverset skal være smiley

  • #13   24. jan 2019 Jetset og Leon
    Jeg har hele tiden ment at dit navn Jetset virkede bekendt og jeg tror også vi har krydset verbale klinger på Mingler dengang smiley

    Jeg mindes affairlady og sweetviking udover dig Jetset og en del stjernetegnsnavne samt corny og hileif el. myleif hvis jeg ellers husker rigtigt smiley

    Leon, nej tror ikke det var Daneland, men måske greatdane el. lignende, men jeg har haft flere profiler rundt omkring og da jeg har rejst en del i USA har der også været noget cowboy og coyntryprofil ind over smiley

    Iøvrigt helt enig ang. debatmiljøet Leon, der skal sku være plads til alle meninger og ryger der en finke af panden i kampens hede må man sku stikke en undskyldning smiley


  • #14   24. jan 2019 #13 - Cody, kan du huske om vi var oppe at slås smiley smiley smiley

    Jeg synes nu også, det siger mig noget, med de profiler, du nævner - der var 2 store grupper, Avisklubben og Stifinder, jeg var i dem begge 2, stifteren af Avisklubben er også her - og flere fra den gang, sjovt med lidt nostalgi smiley


  • #15   24. jan 2019 Ja det var en sjov tid og husker i Krogsager som spurgte om jeg vil købe en citybick smiley


  • #16   24. jan 2019 Hvilken gruppe var han i, Leon smiley

  • #17   25. jan 2019 Gruppe ?

  • #18   25. jan 2019 Ja, der var mange sjove stunder på Mingler/24t.
    Hvem husker ikke EWS og Dennis?

    Ikke mindst de sjove musiktråde der lige pludselig dukkede op en fredag aften. smiley





  • #19   25. jan 2019 #17 Leon, ja der var mange grupper på Mingler/24timer.dk og så var der også bloggen, debatterne og alt det sjove, var i diverse grupper smiley

  • #20   26. jan 2019 Ja, det var også alt det spontane, det kunne blive så sjovt, for der var ikke nogen ondskabsfulde humor, det var bare ping/pong og godt musik, hvor alle var med på den - også karaoke - og alt den snak, der var imellem, det vil jeg aldrig glemme smiley smiley

    Og jo, jeg husker godt Dennis, han rejste til Tanzania, skulle ned og studere og EWS er her endnu, bare meget længe siden, vi har hørt fra ham ....


  • #22   26. jan 2019 Jeps, Me - og Daniella er her heldigvis smiley smiley

  • #24   26. jan 2019 Jeg kan ikke huske hvornår jeg kom på Mingler, men det havde ikke eksisteret så længe.



  • #26   26. jan 2019 Ja, jeg synes også siden var sat op på en sådan måde, at den var til at finde rundt i, og allerede 1.9.2005 var der oprettet 6712 profiler. Jeg husker Avisklubben var den største gruppe med over 1300 medlemmer, der var noget at holde styr på, men Daniella, kunne bare det der smiley smiley

  • #28   26. jan 2019 Hæ ME, hvordan ialverden har du fundet den gamle profiltekst?

    Nej, jeg kom faktisk på tidligere, for der var kun 2500 medlemmer, og jeg havde stadig min far, samt var det en kollega som ville have at jeg skulle prøve det. Så det er nok mere omkring 2004.


  • #31   26. jan 2019 Og så har jeg sådan på fornemmelsen, at du har fødselsdag i dag. Vil ønske dig hjertelig tillykke, din gamle dreng smiley smiley smiley



    profilbillede
  • #33   26. jan 2019 Stort tillykke Me smiley .


  • #34   27. jan 2019 Nå, det var da tæt på, Me, en opmærksomhed skal du da have alligevel smiley smiley

  • #35   27. jan 2019 Og Leon du skal også have et tillykke, da din tråd er ugens højdepunkt, sammen med den anden tråd du oprettede, hvor du eftersøgte mig, du kan da bare det der med tråde smiley smiley





    profilbillede
  • #36   27. jan 2019 Rigtigt Jetset.

    Leon kan bare det med at lægge tråde der er hverdags-og menneskelige betragtninger.

    De kommer bare fra hjertet af.


  • #37   27. jan 2019 Lige præcis - de er væsentlige og menneskelige betænksomme, bare klø på Leon smiley smiley

Kommentér på:
Hvad blev der af de hedde debatter og hvor blev dabatørene af.

Annonce