{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
546 visninger | Oprettet:

Kommunikationsproblemer. {{forumTopicSubject}}

Ja jeg ser det gang på gang - her og på FB folk elsker at ytre deres meninger inden for især politik blå som rød og ve den der kommer med en anden mening for så kommer kavaleriet i form af x-antal mange med den samme mening og uanset min stemme går til SF ved jeg at alle politikere har gode som dårlige ting i deres politik og ja jeg syntes stadigt at Pia Dyhr har en god politik - men jeg syntes jo også at Inger Støjberg har en god grænse politik og jeg kunne nok finde mange politikere der har gode ting inden for politikkens univers og vi kan jo ikke alle være enig ej heller have ret og vil lade dette indsatte billede der blev taget nytårsnat stå som et godt eksempel på manden der bare er grænseløs smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kommunikationsproblemer.
  • #1   4. jan 2019 Hver især har deres grunde til at stemme på det ene eller andet parti. Og Ja, der er både godt og skidt ved alle partier og politikkere.

    Politikkere vil gerne ses og høres, tækkes på hvad der sker her og nu, overgå hinanden i løfter de aldrig kan holde.

    Lige her og nu, er der kun een ting som alle partier og politikkere bør konsentrere sig om, nemlig at få SKAT til at fungere, for de har alle haft en finger med i spillet, så milliarder af skattekroner er forsvundet.










  • #2   4. jan 2019 cris7 ja det vil hjælpe gevaldigt smiley

  • #3   4. jan 2019 Der findes ikke et politisk parti, vi kan være 100% enig med, mon ikke vi alle stemme på det parti, vi er mest enig med smiley

  • #6   5. jan 2019 Jetset enig jeg sætter min stemme ved at høre efter mit hjerte og sådan har jeg stemt hele mit liv der er dog ting jeg så blev strammet så som grænsepolitik - udlænding politikken og ligeså EU og deres måde at blande sig i Danmarks indre anliggender en ting der er grundlov stridigt smiley

  • #7   5. jan 2019 Godt Leon, at du har forstået mit indlæg rigtigt smiley - og jo, tiderne forandre sig, og det gør vi andre også, jeg har ikke sådan "fløjet" rundt, men ved næste valg flytter jeg min stemme og det bliver mit 3. parti i alle de år, jeg har kunnet stemme smiley

  • #8   5. jan 2019 Claus G Enig men jeg ser jo hvordan partierne i højre og venstre skrider længere ud og det er jo noget jeg absolut ikke bryder mig om - men når det så er sagt kan jeg godt forstå dem på højrefløjen der syntes det er for galt når personer der laver bilafbrænding og andet slipper godt fra det gang på gang og hvor venstre fløjen syntes det er synd for dem der brænder biler af - helt væk og der er ingen der tænker på alle dem hvis biler der er brændt af og som enten står uden bil eller stiger i forsikring - så jo der er noget galt i Danmark smiley

  • #9   5. jan 2019 Jetset jeg ved at mange flytter deres stemme og måske du lytter til hjernen frem for dit hjerte næste gang du stemmer - syntes det lyder sådan ………………… så har jeg nok ikke sagt for meget smiley

  • #10   5. jan 2019 Jeg bruger mere min logiske sans til at løse opgaver i stedet for mine følelser, så du har ret smiley

  • #12   5. jan 2019 Det er ikke folks tankegang der skal ændres, hvis der er tale om størstedelen af befolkningens holdninger.

    Det er politikkernes job, som de 'tjenere' de er, at ændre deres politik så den svarer til hvad folk ønsker.

    Men politikkerne har så travlt med at 'slås' indbyrdes, og overgå hinanden, at de glemmer hvad deres job egentlig er.


  • #13   5. jan 2019 Jetset ja netop det skulle vi alle gøre altså bruge fornuften når der skal stemmes frem for at bruge hjertet - jeg vil dog stadigt bruge mit hjerte min næstekærlighed når jeg sætter min stemme - fordi jeg gør hvad jeg kan for ikke at blive imod det der kaldes for racist - desværre findes der jo de få der gør at folk ikke bryder sig om gæster fra det store udland og det er de få der skal smides ud af Danmark (grim tale) så at Danmark igen kan være et H.C. Andersen eventyr land smiley

  • #14   5. jan 2019 Claus G enig bare så enig smiley

  • #15   5. jan 2019 cris7 ja netop enig smiley

Kommentér på:
Kommunikationsproblemer.

Annonce