{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
179 visninger | Oprettet:

Men jeg er jo også bare en islamofobisk racist. {{forumTopicSubject}}

Araberdrenge

Jeg smadrer dig, walla! Luder! For helved! Fucking danskersvin! Den slags.

https://jyllands-posten.dk/debat/blogs/mikaeljalving/ECE10498015/araberdrenge/

Det var pludselig lunt, en fredag aften, og alt åndede fred og ro. Men så kom de. En flok, de var mange, flere end jeg havde set længe, vel en 20-25 stykker, og de råbte og skreg. Ikke en fodboldsang eller et omkvæd af Justin Bieber. Ungersvendene sang heller ikke acappella. De råbte ad hinanden – og blindt ud i aftenluften – uartikuleret, arabisk-dansk i en pærevælling, Jeg smadrer dig, walla! Luder! For helved! Fucking danskersvin! Den slags.

Jeg åbnede vinduet, så jeg bedre kunne høre og tage bestik af den nye mangfoldighed i min gade. Drengene, der for længst burde have ligget i deres senge, så de kunne være udhvilede til diverse sports- og fritidsaktiviteter næste morgen – det kunne være klaver, spinggymnastik, landevejscykling eller andre opbyggelige aktiviteter – marcherde op ad villavejen.

Desuden er det jo kun, hvad rigtig mange godhjertede danskere har drømt om i årtier: At huse stedse flere arabiske stakler, drenge såvel som piger, mænd såvel som kvinder, og åbne deres hjerter for de noble vilde, så alverden kan forstå, vor gode og tolerante og overbærende, vi andre er. Se os!

Jeg mener, der er jo ikke noget nyt eller specielt ved dette optrin, det er dagligdag mange steder i tolerancedanmark. Drengene udfylder sådan set bare det kulturelle vakuum, danskerne har foræret dem i misforstået godhed. At det sker lidt sjældnere, hvor jeg bor, end i landets ghettoområder, skyldes alene, at jeg indtil videre har råd til at bo lidt udenfor sidstnævnte.

Jeg synes artiklens skribent Mikael Jalving ser alt for sort på araberdrenge, synd for ham, at han slet ikke opfatter hyggen med denne kultur berigelse, ikke sandt?

Kommentarer på:  Men jeg er jo også bare en islamofobisk racist.
  • Claus G
    Claus G Hjælpe-administrator

Følger: 6 Følgere: 10 Emner: 20 Svar: 1.201
    #1   10. apr Det er sørgeligt at læse den slags, men jeg må stille mig i koret, og sige at jeg deler oplevelsen med skribenten. Jeg har aldrig boet i ghetto kvarter, men da jeg gik i folkeskolen, der valfartede det med 2.g'ere, som de hed den gang, til den skole jeg gik på, da der kun en km der fra, ligger en større ghetto.
    Drengene samlede sig i flokke, og mente at skolen var deres. Stakkels de elever der ikke flyttede sig for flokken, når de kom larmende og højtråbende ned af gangene, gloser som luder, klamme fi**e, walla, svin, sværger du dør, og det der er værre, blev brugt. Verbale trusler og tilsvining af lærerne kom også ret ofte i brug.
    De samme sørgelige og uopdragne unge mennesker, hærgede gaderne i bybilledet om aftenen. Der blev sparket på cykler, skilte og blomsterkummer ude foran butikkerne. Folk var utrygge, og var der unge piger der stod og ventede på bus eller tog, nede på stationen, så var det temmelig sikkert at de også blev chikaneret og tilråbt med skældsord og knapt på pæne ord.

Men hvad, de unge 2.g'ere de fik jo hverken psykolog hjælp eller dygtige pædagoger til rådighed. Så det er det Danske samfunds skyld, at de stakler ikke fik hjælp til at lære sproget ordentligt, og heller ikke fik hjælp til at få de traumer behandlet, som det må have været for deres forældre og bedsteforældre, at være kommet til Danmark som gæstearbejdere, og blive behandlet så godt som de gjorde. Det sætter jo helt klart sine spor, og jeg forstår godt hvorfor de unge mennesker er så vrede....

• #2   10. apr De snothvalpe skulle have været bortvist fra skolen, derefter samt deres familier smidt ud af Danmark.

Heldigvis gik jeg i skole og på gymnasiet i en tid, hvor vi ikke havde disse typer elever, hvis de havde været der var de ihvertfald helt sikkert blev bortvist fra skolen jeg gik på i Roskilde Skt. Josef's skole, skolens ledelse havde ikke accepteret den slags.

• #3   10. apr OT

I Tyskland er man heldigvis begyndt at skrue bissen på, hvad angår uvorne muslimske skoleelever, der har flere gange været tilfælde, hvor muslimske elever har generet særligt jødiske elever, nu er en lov blevet vedtaget, at fortsætter chikanen fra muslimske elever, vile familien blive frataget deres opholdstilladelse og sendt ud af landet.

I Bayern er det indført, at hvis indvandrerbørn ikke har lært at tale tysk, inden de skal i skole, bliver de ikke optaget på en eneste skole, kommer de i skole og ikke accepterer og modarbejder tyske regler, bliver de smidt ud af skolen.

Det er da altid en begyndelse.

Kommentér på:
Men jeg er jo også bare en islamofobisk racist.