{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
663 visninger | Oprettet:

Kevin L
Kevin L
Tilmeldt:
27. sep 2007
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 2

Angst {{forumTopicSubject}}

Hej, jeg går til psykolog begrund af angst, men ved ik om jeg skal fortsætte ved ham, har været der otte gange nu, jeg er holdt op med at tro jeg er fysisk syg nu og mine panik angst kommer heller ikke mere, men jeg er begyndt at blive svimmel og verden føles som en hel anden planet, kender næsten ik mine venner mere og når folk snakker til mig gir det slet ik mening, jeg kan dog godt passe mit arbejde, for der har jeg det sjovt nok godt, håber på et svar, da jeg føler jeg er ved at midste kontrollen.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Angst
  • #1   27. okt 2007 Urban - måske du bør tage dig sammen??

  • #2   27. okt 2007 Tror du har noget ala panik angst.. jeg fik det første gang da jeg en dag var i føtex og handle, fik det varmt og endte med at ryste over hele kroppen og kunne ikke se en skid, alle folk råbte og skreg hvor min epelepsi medicin var og så besvimede jeg..

  • #3   27. okt 2007 du skal forsætte, fortæl din psykolog, at du er begyndt at få det sådan, nu hvor i har fået en del af det andet på plads..
    heller gå nogen gange for meget, end et for lidt..

    taler af erfaring!!


  • Kevin L
    Kevin L Tilmeldt:
    sep 2007

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 2
    #4   27. okt 2007 Føler bare man er ved at blive tosset, jeg får ingen medicin mere, heldigvis, det var slemt, men det går vel over på et tidspunkt

    Og til ham Fluen på væggen . Så er det jo rigtigt hvad han siger, det er bare ikke så nemt som folk tror.


  • #5   27. okt 2007 jep ved hvordan du har det.. og nej det er bestemt ikk sjovt,! man føler alle kigger på en, siger noget om en, man føler bare at alle vil en ondt..
    og ja det går over på et tidspunkt, men tro mig, det kan tag år.. så du skal forsætte så længe du har råd eller indtil din psykolog siger du kan klare det..
    og ikk gøre som mig!


  • #6   27. okt 2007 Kevin - Der var et indlæg før mit hvor vedkommende skriver "tag dig sammen!!" Dette var mit svar til ham - og bestemt ikke til dig...


    Jeg sender dig en PM nu....


  • Kevin L
    Kevin L Tilmeldt:
    sep 2007

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 2
    #7   27. okt 2007 Ah ok, lød som om jeg skulle tage mig sammen

Kommentér på:
Angst

Annonce