{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Kommentarer på:  helle thorning vinder nok, hva sker der så
  • #1   15. sep 2011 At større firmaer flytter ud af landet, de rige bliver fattige, og de fattige bliver rige

• #2   15. sep 2011 en satans masse udgifter for os der tjener til vores eget brød på bordet.

• #3   15. sep 2011 Træls vis hun kommer på pinden.

• #4   15. sep 2011 Flytter ud af landet så

• #5   15. sep 2011 Jeg glæder mig til at få en masse plads omkring mig når i skrider.

• #6   15. sep 2011 De røde er de nye kommunister.

• Brian J
    Brian J Tilmeldt:
    okt 2007

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 216
    #7   15. sep 2011 Det kan være at vi ender med at DK kommer til at bestå af folk der har lyst til at bidrage til det danske samfund så ?

• MR X .
    MR X . Tilmeldt:
    feb 2007

Emner: 4 Svar: 877
    #8   15. sep 2011 Tror nu heller ikke på at der er så mange der fraflytter Danmark, som folk nu tror.

Men der skal nok betales lidt mere til statskassen smiley

• #9   15. sep 2011 Større lands gæld.
    Arbjede mere 12 min om dagen 1 time om ugen 52 timer om året osv osv
    Så får vi efterlønnen tilbage men skal være mere slidt når vi går på den ...
    Hun påstår vi får 6000 kr mere i fradrag om året ... mon dog ??!!?!?!?

Det bliver en stor for ringelse af Danmark. Vi håber at blå blok vil består !

Abe. Den vækst som kommer nu er Blå bloks fortjeneste som rød blok får serverede på et sølvfad til pudder dukken helle.

• #11   15. sep 2011 <(") &: Den følger da med jer væk?

• #12   15. sep 2011 SOM JEG SKREV TIL EN PÅ FACEBOOK: "Jeg gir dig fuldstændig ret i det med SU'en for hjemme boende, men pengene skal jo komme et eller andet sted fra.. MEN når du endelig får et arbejde og flytter hjemmefra bliver du godt og grundigt taget i røven... kort sagt De rige bliver fattige og de fattige forbliver fattige OG de store Firmaer blevet smidt til udlandet da de får for mange afgifter, det er stort set kommunistist da de vil have alle skal have det samme, ingen må have mere end andre." (link fjernet)

• åh åh
    åh åh Tilmeldt:
    mar 2011

Følger: 1 Emner: 82 Svar: 334
    #13   15. sep 2011 Sanda D

Lige præcis smiley bor også i sverige smiley

• #14   15. sep 2011 http://www.youtube.com/watch?v=S9zGWf7yiEI - Udenrigsminister ? Flot rød blok 8)

• Brian J
    Brian J Tilmeldt:
    okt 2007

#15   15. sep 2011 ja og nuværende minister.....
    FLOT blå blok ?????

• Brian J
    Brian J Tilmeldt:
    okt 2007

#16   15. sep 2011 http://ekstrabladet.dk/flash/dkkendte/huxikaren/article1618611.ece
    hov i må hellere få linket også

• #17   15. sep 2011 Hvis rød blok vinder, så vil jeg være fattig når jeg bliver stor!

• #18   15. sep 2011 der blir udskrevet valg ligom snart igen

• #19   15. sep 2011 Fogh og Løkke taler satme også ringe engelsk.

• #20   15. sep 2011 En af mine venner postede lige den her på fb, og synes den var lidt god, så ville lige dele den med jer x)

Du ser farven rød.....nu er du bange... Meeen...vi skal længere ind..... ind i de riges lommer... HELT ind til guldet...

Du ligger ned...lommerne er tømte...huset er på tvangsauktion.... ... ... ... meeeen.....vi skal have dig længere ud endnu... ... ... HELT ud på røven, så du kan fortsætte dit nye liv som lige borger uden opsparing og livskvalitet ...med en udenrigminister der ikke kan engelsk og en statsminister der snyder i skat.. Og du har ret....

NU ER JEG BANGE

• #21   15. sep 2011 Kan kun sige en ting FØJ

Husk at Helle Thorning, som vil indføre millionærskat for danskerne, har en mand, som sørger for at han kun betaler, lav schweizisk indkomstskat. Hun argumenterer for solidaritet, men leaser sin bil i Tyskland for at undgå den høje danske moms. Hun argumenterer imod privatisering, men benytter selv privatskoler til sine børn.
    - Moral er godt, dobbeltmoral er åbenbart dobbelt så godt, hvis man er socialdemokrat smiley

• #22   15. sep 2011 Det sker bare ikke!!!!!!! smiley Hvad skal der blive af danmark, HVORFOR HELVED HAR SÅ MANGE STEMT PÅ HENDE MAN!?

• #23   15. sep 2011 Abe.

Der er projekter som er ved at startede og jeg arbejder tilfældigvis i et firma (landdækkende) men i en afdeling i jylland som har giver underskud i flere år osv. Men vi har ikke har noget rigtigt at lave i ca. et år.
    Hvad er det sket på en månede. Jo nu har vi nok til resten af 2011 og har ansat to folk mere.
    Men det er sgu da det kan man kalde starten på vækst i Danmark igen og gang i hjulene så der kommer arbejdspladser!
    Det kan godt ske at der hvor du sidder i dit abe bur at du ikke kan se ting ske. Men det kan vi folk der laver noget.

Derved synes jeg sgu heller ikke det skal kommer den pudder dukke til helle at være til gode!!!

Men det er tæt og vil håbe til det sidste at den blå blok vinder ! Det er det eneste rigtigt for Danmark!

Arbejder som Elektrikker....

• #24   15. sep 2011 NOOOOOOOOOOOOOOOOO

IKKKE HELLE !!!!! IKKE DET !!!!!!!!! VILLY SOM UDENRIGSMINISTER !?

NEEEEEEEJ NEEEEEEJ DET MÅ IKKE SKE !!!!

HVEM ER DE SVIN DER HAR SOLGT DANMARK FOR HØJERE BISTAND !?

• #25   15. sep 2011 Jeg er spændt på at se, hvordan rød blok vil håndtere situationen, som Danmark står overfor.

• #26   16. sep 2011 abe. du svare mig jo. bare med noget tilbage. Så vandt vel den

• #27   17. sep 2011 Du synes jeg er barnlig ? fordi jeg skriver for os der lavet noget. Så vil jeg gerne høre hvad du da laver ?!

Uden at lyve.

Men mene det er mere barnligt at kalde sig abe. Men det er jo op til en selv hvor man ser hvad barnlig er....

• #28   17. sep 2011 jeg tror at abe´s navn passer meget godt til det individ der er bag skærmen på den profil.

Kommentér på:
helle thorning vinder nok, hva sker der så