{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Kommentarer på:  gammel kælling i panik
  • #1   12. sep 2007 har de ikk evt. en hjemmeside, hvor man også kan købe ting med deres logo eller navn? og så bestille det hjem?

  • #2   12. sep 2007 Pia bed hende om nogle andre ønsker...

    SlipKnot er et sygt hårdt rockband, som ikke fatter så meget.. du kan se dem her..
    (link fjernet)

    køb my little pony til hende i stedet... smiley


  • #3   12. sep 2007 nej men det er sgu heller ikke skolens engle der hører det... normalt når det er små piger er det dem med SORT hår, negle, mascara, tøj, sko...

    må sgu give manden ret, jeg ville ikke have min datter til at høre det musik, ( ved godt jeg ingen har og i given tilfælde, kunne jeg nok ikke bestemme over det alligevel)
    men sådan er nu min holdning..


  • #4   12. sep 2007 (link fjernet)

  • #5   12. sep 2007 og musikken har da intet at gøre med hvordan man bliver..

  • #6   12. sep 2007 jaja hver mand / kvinde sin holdning.. kan bare huske de fjolser fra folkeskolen / efterskolen der var væk i det geil...

    fuck nogle kegler at møde på gaden idag..


  • #7   12. sep 2007 siger bare, de valg du træffer mens du er ung. kommer til at betyde UTROLIGT meget for dig resten af dit liv...

  • #8   12. sep 2007 ej men læs nu imellem linjerne tøs. de folk du omgiver dig med som ung, er typisk dem du render med senere i liver når du skal på arbejds markedet...
    og nej siger ikke at alle der hører slipknot og korn er dømt til at blive fucked senere...

    har selv lyttet til Wait and Bleed,

    men gennemsnittet af dem der hører sådan noget musik, er dem der ryger hash og lever på bistand...

    undskylder nu hvis jeg har fornærmet højt udannede mennesker som kan lide korn/slipknot...

    igen det er en DEBAT, og dette er MIN holdning...


  • #9   13. sep 2007 hehe sådan kan det jo også hænge sammen... smiley

  • #10   13. sep 2007 hehe, wait and bleed er så også deres største popnummer nogensinde.. synes selv de er hamrende elendige men lige det nummer kan jeg godt høre..
    og nej, ryger hverken hash eller er på bistand smiley


  • Danie M
    Danie M Tilmeldt:
    apr 2007

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 146
    #11   13. sep 2007 F*** hvor er i latterlige at høre på.

    Slipknot er ikke ensbetydende med man er stofmisbruger eller retarderet. Prøv at tag ud på de højere uddannelser i dag og kig dig rundt. En forholdsvis stor del er metal'er og emo'er og nej det er ikke der du finder hash, coke og piller. Prøv derimod og kig imod teknisk skole - der er der meget større mulighed for at finde det HVIS vi skal generalisere


  • #12   13. sep 2007 # Bjørn A # ^ og Martin S: Hvad så med dem der hører Techno, trance, dance og andet elektronisk musik... Er det kun folk der er på syre og sniffer kokain, der hører sådan noget?

    Magen til latterlige holdninger skal man da lede længe efter. At genneralisere på den måde, holder sku ingen steder.
    Men hey... Det er bare min mening.



  • #13   13. sep 2007 men hey atle, du er jo også på bistand og ryger hash hele tiden smiley for du kan jo godt li det skodband smiley

  • #14   13. sep 2007 Kamilla: Ja, det må jeg jo være smiley Men jeg hører også trance, så det ser sku skidt ud for mig. Der er sku ikke penge til både hash, coke og E, når man er på bistand smiley

  • #15   13. sep 2007 nej det er ikk så godt.. så må du låne dem af din mor smiley
    kommer du forresten til asbjørns fødselsdag?


  • #16   13. sep 2007 uha u skræk:)
    lille drengen der kan li musikken er ikke en bums og bliver det heller ikke, drengen drikker som alle andre en øl, er sød og næsten rar og jeg er bestemt ikke bange for at give ham et sådan bælte. mener nu ikke misik stilen har noget med indstilling til livet at gøre, hvis jeg skulle bedømme ham ud fra hans væsen ville jeg gætte på country, han er bare en teenie der faldt for dette band. han er min datters bedste ven og her snakker vi unger på hh 16 drengen og 14 min datter. jeg fandt dem i går aftes og fik bestilt et bælte, så det er udemærket, tak for hjælpen og der ser man bare hvor stærk vi er til at dømme nogen vi ikke kende r på udseende eller for den sags skyld musik smag.


  • #17   13. sep 2007 Skal vi over i noget dejligt musik skal vi over i noget.......
    Nightrage, Illdisposed og lign.

    Slipknot burde ikke rigtigt sælge mere....
    De er fandme blevet en ordentlig spand pop smiley


  • #18   13. sep 2007 Der sker så meget i verden søde mennesker, og folk
    associerer hurtigt metal med cuttere og død... :s
    Men jeg skal fortælle jer en ting. (:

    Jeg hører det fedeste af det fede.
    Nightrage synger om hvor højerestående man kan føle
    sig, i deres sang Reconcile, og den bliver man fandme hyped af.
    Illdisposed er bare generelt fed dansk deathmetal,
    specielt meget af det gamle har en crunchy lyd. smiley

    Nu kommer det der nok overrasker jer.
    Jeg er et af de gladeste mennesker på jorden.
    Ofte må jeg hjælpe små dumme imbicile poptøser
    op på overfladen igen fordi 'jeg er for fed' eller
    'eeew jeg har fået en bums' osv osv osv...
    Jeg er en af de mange glædespredere i min vennekreds,
    og NEJ vi er ikke en flok hippier!
    Vi er långhårede metallere der kan lide at ryste håret
    til en omgang fed musik!

    Vi har sågar ødelagt en technofest ved at gå op og
    headbange på dancegulvet, 12 personer xD

    Så fordommene med emo, cutter, Nørrebro osv passer ikke.
    Og lad os nu ikke kom mere ind på ungdomshuset, det
    er en historie ingen af os udefra vil kunne forstå...
    Kender mange der kom der fra, og jeg støttede det selv,
    men kan slet ikke sætte mig ind i hvor hårdt det har taget på folk. (:

    Derimod vil jeg da sige jeg også har en fordom om at alle
    poptøser går rundt og kritiserer sig selv som en i helvede...
    Så får de en mindre depression, farver håret sort,
    begynder at 'cutte' (for det er jo moderne når man har
    det dårligt) og så ødelægger de ligesom lidt billedet for
    os andre.


    MEN HEY! LANG POST!
    I ved sikkert hvad jeg mener nu...
    Eller skal jeg uddybe nærmere? xD


  • #19   13. sep 2007 René...helt enig! Mine "metal" venner er også nogle af de gladeste mennesker jeg kender smiley De er skønne at være sammen med!

  • #20   13. sep 2007 jeg kunne ikke finde på at dømme nogen på udseende, , race eller indstilling, vi er alle individuelle og ikke to er ens, og hvor ville det være trist hvis vi alle havde den samme mening om ting og sager, og seriøst, ville hellere se min datter ryge hash end at smide e piller i hovedet, kokain, og hvad der ellers er af hårde sager.
    min datter er en pop tøs som beskrevet i enhver bog, og hun har også cuttet sig selv på trods af justin timberlake er helten, det har hun fattet det ikke hjælper så meget hun havde en veninde der dyrkede det, det var ikke smart, men vi må videre der fra, og kommer det også, så til dem med fordomme omkring andre, se i spejlet, og tænk over hvad du ser der og om du gad blive dømt for din livsstil.jeg ser mange mange underlige mennesker mange får mig til at trække på smile båndet,jeg har selv været en af dem der blev dømt for mit udseende da jeg smed sort tøj på farvede håret sort og sort hvid og rød make up, jeg var dog ikke satanist, hørte stadig min pop musik, var den samme, men så anderledes ud, jeg synes gothik er en fed tøj /make up stil, men ligefrem at holde siesta å en kirkegård, hmm ellers tak. mennesker der dømmer andre er skyld i vi alle er så fucking snærversynet i denne verden. nyd for fanden det 1 liv vi har i stedet for at dømme, lær mennesket at kende i dømmer.


Kommentér på:
gammel kælling i panik

Annonce