{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
948 visninger | Oprettet:

hente bil fra PL hvor meget ska jeg ta {{forumTopicSubject}}

hej-.-

jeg har fået et tilbud om at hente en bil fra polen af en bilforhandler.
men jeg ved ikke hvad jeg skal tage for det. da det er en meget lang tur på ca 15 timer med bus og ca de 1300km den ene vej.
hvad sys i er en fair deal for mig ?
jeg skal hente en fiat 126 cabriolet. og den er uden tag og uden døre så jeg skal klatre som en abe :D.. nedern hvis det begynder og regne.

han betaler selføgelig busser der til og benzin hjem.

hva sys i ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hente bil fra PL hvor meget ska jeg ta
  • #1   5. aug 2009 Ja, gør det og få en helveds masse bøder på vej hjem.

    Og tag dog flyet istedet!


  • #2   5. aug 2009 mateusz S. For en ven ? = ingen ting. ellers er det svært at pris sætte.

  • #3   5. aug 2009 Jaob BB's drifter .
    hvorfor skulle jeg få helvedes masser bøder ??

    morten S
    nej ikke for en ven men en Bilforhandler som jeg skrev før.

    Anders K

    hva mener du ?

    dørene er udspartlet og sænket lidt.. de er uden ruder.
    der er sikkerheds bur. så man kan sagtens kravle ud hvis den kommer til at ligge på taget,, (som jeg ikke håber at det sker.. ! )


  • #5   5. aug 2009 ja oka..

    TIL ALLE DEM DER LÆSER TRÅDEN..

    skulle have skrevet at dørene er udspertlet og ikke at den er uden døre..

    sorry folks.


  • #6   5. aug 2009 Jens Lyn .

    ja ja.. men det skader ikk og spørge.. så hvis der er noget galt så lad være med at kig smiley og det var i dag. ikk i går.


  • Ludvig *
    Ludvig * Tilmeldt:
    apr 2009

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 623
    #7   6. aug 2009 SE MIG, SE MIG!

  • #8   6. aug 2009 ÅÅååh konge vogn motherfucker !!! smiley
    LOV mig for helved du sender mig billeder a bæstet ?!?! Åhhh smiley ! Jeg kommer ret i trussen!

    Du ska finde ud a en rimelig timeløn du vil forlange , altså 100 i timen gir dig 1500 , men du ska over grænsen, du ska ha mad og drikke og nej du kan IKK nøjes med en billig madpakke! Hvis bilen er i go stand, så den nok omkring de 20 værd med afgift, mindst.. Så du ska sørge for du får din andel a den her handel smiley ! Jeg vil sige 3k, så det med forsyninger osv.. Så tanker du os beholder kvitt. fra tanken og så får du de penge du har tanket den for når du levere bilen .. Ang regn så tar du sku da bare en pressenning med ?


  • #9   6. aug 2009 Jeg ville også påstå prisen skulle ligge omkring 2500-3000. Du skal immervæk bruge den bedre del af 2 dage på det. Du skal have mad på turen derned, på turen hjem, morgenmad, aftensmad osv osv. Og så skal du også lige have løn for de timer du bruger på det. Så ja, 3k lyder ikke helt ufornuftigt.

  • #11   6. aug 2009 her er nogle billeder af fiaten.
    http://www.baboom.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=20198

    jeg havde tænkt på en pris omkring de 7000kr eller 250lr pr time.
    eller han kunne give mig noget tilbud på en bil. da jeg ska ha en bil smiley


Kommentér på:
hente bil fra PL hvor meget ska jeg ta

Annonce