{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.039 visninger | Oprettet:

Drømme? {{forumTopicSubject}}

Hvis man drømmer noget, er det så noget man egentligt ønsker sig? Nogle der kan finde noget med hvor der er en ekspert der beviser det.
altså, hvis en person har drømt noget om en, er det så noget de faktisk ønsker ske, selvom de måske ikke er bevidst om det?
nogen der ved om nogen eksperter har skrevet om det et eller andet sted. Søgte på google men fandt ingenting?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Drømme?
  • #1   24. nov 2008 hvis ens bedste veninde siger hun har drømt os blive gift.
    hvordan tydes den så?


  • #2   24. nov 2008 Til Jannik K:

    Jeg fandt det her på en side med drømmetydning:

    ”I drømme hvor du selv dør, handler det ikke om din egen fysiske død, men at der er en side af dig selv der skal dø, for at give plads til noget nyt i dig selv - nye muligheder.” smiley


  • #3   24. nov 2008 Til Stefan B:

    Drømme skal man ikke tage bogstaveligt...hvis din veninde drømte at i blev gift, betyder det ikke at hun decideret ønsker at i skal blive gift... Jeg ved ikke hvad ægteskab i en drøm betyder, så derfor tør jeg ikke rigtig udtale mig om det, men kunne forestille mig at det måske betød at hun ønsker i bliver tættere knyttet, også bare som venner, eller at hun har oplevet noget, hvor i blev tættere knyttet… eller noget i den retning smiley -men det er som sagt ikke noget jeg rigtig ved noget om...synes bare at jeg har hørt den betydning engang

    Du sagde du havde søgt på google, så du har måske allerede set denne side;
    (link fjernet)
    Den indeholder en liste med nogle nøgleord, som fortæller hvad en drøm kan betyde... Der er dog ikke noget om ægteskab smiley


  • #4   24. nov 2008 Til Stefan B:

    Nu ved jeg ikke lige hvor god du er til engelsk, men fandt dette her om ægteskab i en drøm:

    ”Seeing a marriage in your dream means commitment, harmony or transition. You will undergo an important developmental transitional phase. It may also represent the unification of formerly separate or opposite aspects of yourself. In particular, it may represent the union of masculine or feminine aspects of yourself. Dreaming of a proposal of marriage, suggests that some situation will take a turn for the worse. Dreaming that you are getting married to your ex, suggests that you have accepted aspects of that relationship and learned from those past mistakes. Alternatively, it means that a current relationship shares some commonality with your previous relationship with your ex. However, you will not make those same mistakes.”


  • #5   24. nov 2008 Jeg jagter ss og gestapo tyskere i min sidste drøm hvad siger det så om mig?

  • #6   24. nov 2008 jeg drømte engang da jeg var mindre at der kom en heks og tog hele min familie med, og der er ikke kommet nogle hesk, så ved ikke helt om jeg tror sådan noget smiley

  • #7   24. nov 2008 okay smiley

  • #8   24. nov 2008 Jeg håber seriøst ikke mine drømme kan være virkelighed !!
    for så vil jeg heller dø end at opleve de ting xD


  • #9   24. nov 2008 nej det er ikke noget du ønsker... ikke nødvendigvis.. der findes bøger med drømmetydning og ofte betyder det noget helt andet end hvad der reelt set skete for dig i drømmen.. du drømmer ét- det betyder noget andet - sådan er det bare.. men find en drømmetyder på nettet eller køb en bog hvis der er noget du vildt gerne vil havde tydet...


  • #10   24. nov 2008 jeg tror det der sker i mine drømme er noget jeg inderst inde selv ønsker, men ikke tør i virkeligheden.

Kommentér på:
Drømme?

Annonce