{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.591 visninger | Oprettet:

Når kæresten tager til fest ? {{forumTopicSubject}}

Heeej

Kæresten skal til fest med et par veninder i morgen.. Det er selfølgelig helt i orden smiley Skal der også være plads til.

Men de sidste par gange har drengene fandme bare forsøgt at "score" hende.

Sidste gang var der en som ville tage et shot fra hendes krop. Hun afslog heldigvis smiley Vi har et meget "ærligt" forhold hvor vi fortæller hinanden ting & sager som sker i byen osv.

Men alligevel har jeg bare ikke kunne sove de sidste par gange, hvor hun har været afsted med sine veninder, da jeg konstant spekulere over om folk lægger an på hende.

Det er ikke noget rigtigt problem.. Vil bare lige høre om det bare er mig som er mærkelig.. Skal lige siges at vi selfølgelig også tager til fester sammen osv.. smiley

Go aften smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Når kæresten tager til fest ?
  • #2   24. apr 2008 Det er vel normalt med jalousi..

    Men hvis i har sådan et ærligt forhold, tror jeg også du kan stole på hende smiley

    Det er jo ikke unormalt at fyre lægger an på piger smiley
    De ved jo ikk at hun er optaget..

    Så bare stol på at hun afviser dem, som lægger an på hende..

    Der er ikke andet at gøre smiley


  • #4   24. apr 2008 har det på samme måde nogen gange.. smiley det er lidt nederen :b men ja, stol på at hun afviser dem .. hvis hun så bryder den tillid er det slut`..

  • #5   24. apr 2008 OKay, der plejer nu heller ikke at ske noget.. Spekulere bare på det i mens hun er til festen. smiley

    Det er rigtig nok at de ikke ved det.. Men ham som ville gøre det med shotset ved godt at hun er optaget. Han sagde at det var ligemeget at hun var optaget.. Hader bare sådan noget. Men som sagt stoler jeg på hende.. Hun afslog jo også..

    Min kæreste og jeg gik lige forbi ham inde i byen, og siden har der overhovedet ikke været noget. . smiley


  • #7   24. apr 2008 Sæt pris på ærligheden i jeres forhold, og overvej lige , hvor mange som ikke ville fortælle den slags ting til sin kæreste.
    Stol på din kæreste - hun har jo ikke givet dig grund til, at tvivle , og vær stolt af, at du har en tiltrækkende kæreste , men at det er DIG, som nyder hende og jeres forhold smiley


  • #8   24. apr 2008 Tjaah. det er vel normalt at være lidt jaloux smiley
    Kommer lige i tanke om at hun også har fortalt mig at hun heller ikke kunne sove, da jeg var til fest sidst.. smiley

    Nå men, no problemos så..


  • #9   24. apr 2008 Henrik : Præcis.. Det er bare sååå svinsk. Det er sku ikke kæresten som er problemet.. Derimod alle de liderlige players som er derude.. grrrh !

  • #10   24. apr 2008 haha, du har rigtig en fod indenfor hva bertil ?!

    Hun ved godt at jeg værdisætter det.. Fortæller også hende alt.. Det er hun også glad for.. Men som sagt det er ikke hende som er problemet.. Det er Players !


  • #11   24. apr 2008 Så længe din kæreste siger fra, så har du jo intet og være bange for. Og nej du er da ikke mærkelig, fordi du f.eks. ikke kan sove. Tværtimod. Det er jo bare et bevis på at du ikke vil miste hende. At du elsker hende inderligt smiley

  • #12   24. apr 2008 min kæreste skal sku ikke alene til fester, hun tage til de fester som jeg tager til

  • #13   24. apr 2008 HOLYCRAP! !

    Ulækre dreng.. Din kæreste er din højre hånd smiley


  • #14   24. apr 2008 sådan har jeg det også

  • #15   24. apr 2008 jeg er kejthåndet .. så smiley men ja hun er min lille biacht smiley

  • stauer
    stauer Tilmeldt:
    aug 2007

    Følger: 1 Emner: 18 Svar: 137
    #16   24. apr 2008 billeder af hende?
    M!


  • #17   24. apr 2008 Jeg stoler os 100% på min kæreste ang sådan noget.. Men alligevel hver gang han er a sted ka jeg heller ik sove.. og ser sku mange film de aftner smiley Hihi.. Jeg kan jo ik bare rende i byen da vi o har et barn sammen.. Vi havde barnefri dag for et par weekender siden og der var der en løs tøs hun rendte til alle dem på diskodaskoen og spurgte alle om de vil med på wc. Og hang op a min kæreste i 2 min indtil han sagde gider du godt a gå.. smiley Han hader sådan noget og han har faktisk heller ik så mange veninder KUN drenge fælles venner.. Han følger ik han har noget til fælles med tøser/veninder medmindre det er fælles eller vennernes kærester..!! Men sådan er det åbenbart når man får venner og for mig gør det heller ik noget er lidt jaloux engang imellem men ik vildt..!!
    Tror godt du ka stole på hende ang sådan noget.. Da piger ik er så gode til a være utro (ihvertfald ik hvis du følger hun kan lide dig og holder a dig) Men kan godt sætte mig i dit sted da jeg har det på samme måde smiley Han får os mange sms de aftner HVAD LAVER DU hihi


  • #18   24. apr 2008 Der sku står sådan er det åbenbart når man får barn og bliver en familie smiley

  • Brian m
    Brian m Tilmeldt:
    apr 2008

    Følger: 1 Svar: 6
    #19   25. apr 2008 det er helt almindeligt at være jaloux, når man holder af en person. Men det er pisse belastende :0) Man er på en måde bange for at blive såret... Der er kun en ting at gøre, og det er at stole på hinanden...

  • #20   25. apr 2008 Essi. Nu er sagen jo det, at man i de fleste tilfælde inderst inde godt ved, hvor man har sin kæreste. Det med at I fortæller hinanden ting der sker når I er i byen er både godt og ondt. Det gode er at I bl.a får indblik I hinandens oplevelser og dårligt fordi situationer som netop dette opstår. Se som du siger, så var der en som ville ha bodyshots af hende og hun har så afvist blankt, dvs. at hun ingen interesse hhar haft og derfor betyder det hellere ikke noget for hende, og når noget ikke betyder noget for mig, så ligger jeg det bag mig med det samme og glemmer det. Det havde hun sikkert også bare gjort. Nu hvor hun tager situationen op og fortæller dig det, så virker det jo meget loyalt, men så kan det ikke undgås, at du føler som du gør. En følelse af at man endelig har fundet en man gerne vil ha en fremtid med, men det ser ud til at andre prøver at komme på banen også.
    Mit råd til dig er, selvfølgelig har piger/kvinder brug for at komme ud sammen med deres veninder for at hygge. Det er ligesom når vi mænd har brug for at være sammen med vores venner, rigtig mænde aften. Synes at du skal prøve at vende situationen om og sige, okay istedet for at sidde herjemme og være bekymret for at hun nu bliver scoret eller andre ting som kan strejfe dit hoved, så som hvem mon hun nu er sammen med iøjeblikket osv. Så vær glad for at din kæreste er taget i byen, og har en hyggelig aften med hendes veninder, og når hun så kommer hjem så kan I ha det hyggeligt sammen. Hvis du derimod går og er bitter og nervøs, så kan man ikke undgå at det kan smitte af. Når I så mødes eller snakker sammen, så vil det falde naturligt ind at bringe sagen op, og rent faktisk kan det munde ud i diskussioner.
    Slå koldt vand i blodet.
    Desuden skal jeg på den anden side også pointerer. Man kommer vel sammen med en fordi man synes om vedkommende. Derfor falder det normalt ind, at man foretrækker at bruge mere tid sammen med sin kæreste end fx. med venner. tjaa. ellers kunne man jo bare forblive singel. Man påtager sig selv nogle pligter når man indgår i et forhold. Og det er bl.a. at sætte tid af for hinanden og give hinanden opmærksomhed. Nu ved jeg at du siger, at I også tager i byen sammen og fester, men du kan da også spørge når det er hun skal i byen med hendes veninder, om ikke hun kunne spørge hendes veninder om at tage deres kæreste med i byen, så I alle tilfældes kan tage ud og ha det hyggeligt?
    Det kunne også være en idé for dig selv at finde ud af hvor du egentlig har hende henne!?! For hvis du brænder mere for at være sammen med hende, end hun brænder for at være sammen med dig, så burde du måske skrue ned for følelserne og vice versa.
    Det som kan ødelægge et forhold er i fleste tilfælde det at den ene ligger flere følelser i det end den anden, også er det at man bliver skuffet, når man ikke får respons på størrelse med det man nu selv ligger i forholdet.
    Du kan jo også begynde at tage i byen med dine venner, når hun tager i byen, måske ikke samme sted som hun tager hen, men et andet sted. Se hvordan hun vil reagerer, når hun finder ud af at du også skal i byen. Begynder hun at pive og brokke sig, er det tydelig tegn på at hun gerne vil hygge selv og du må ikke komme ud af buret.
    Prøv dig frem. Du er ung, har meget at lærer endnu, og du skal passe på med i så und alder ikke at ligge mere i et forhold end din modpart gør, for brister forholdet vil du virkelig blive skuffet og evt. gå ned med flaget, også er det at du skal bruge tid og krafter på at kæmpe dig op igen. Men held og lykke Essi, håber ihvertilfælde at du får en god weekend med damen evt.


  • #21   25. apr 2008 Bertil, LÆS DET !!!!! smiley
    Det er vise ord


Kommentér på:
Når kæresten tager til fest ?

Annonce