{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
158 visninger | Oprettet:

Peter Madsen er blevet gift i fængslet {{forumTopicSubject}}

https://www.a4nu.dk/artikel/peter-madsen-gift-i-faengslet

Ægteskabet blev indgået bag lås og slå med en 39-årig russisk kvinde, der både er kunstner og aktivist.

Selvom Peter Madsen har udsigt til at tilbringe resten af livet bag tremmer, har det ikke forhindret ham i at indgå et ægteskab med en 39-årig russisk kvinde, skriver eb.dk. I fængslet afsoner han en forvaringsdom efter et planlagt og brutalt mord på den svenske journalist Kim Wall.

Hans nye hustru bærer navnet Jenny Curpen. Hun bekræfter, at hun oprindeligt stammer fra den russiske hovedstad Moskva. Selvom selve vielsen fandt sted inden jul, offentliggjorde parret først ægteskabet den 8. januar i år på Facebook, da de ændrede deres profilstatus til, at de blev gift med hinanden.

Hans nye kone har også delt tegninger af sin mands tre selvbyggede ubåde ved navn Kraka, Freya og UC3 Nautilus. Det var på sidstnævnte båd, at det brutale mord på Kim Wall fandt sted.

Ak ja 'Den sidste tosse er ikke født endnu'.

Hvad er det for kvinder, der bliver tiltrukket af mordere som Peter Madsen, nogen der kan fortælle mig det?

Jeg formoder, der findes (mange) kvinder, der kun tltrækkes af 'bad boys'.

Kommentarer på:  Peter Madsen er blevet gift i fængslet
  • #1   13. jan Det er kvinder der er manipuleret på det groveste. Men hvad, det varer vel ikke længe, før hans kone bliver sendt retur til Rusland i smådele. Så kan man jo sige at hun blev skilt, så det bogstaveligt passer, det ville hun i så fald ikke kunne løbe fra, uden ben.

Det er utroligt at nogle tiltrækkes af psykopater der slår ihjel. Jeg synes det er direkte klamt.

• #2   13. jan Det er helt uhyrligt.

Har hun opholdstilladelse her i DK, med tanke på den adresse han har p.t.?!

• cris7
    cris7 Online Tilmeldt:
    dec 2014

Følger: 16 Følgere: 46 Emner: 72 Svar: 1.721
    #3   13. jan Jeg forstår slet ikke at det overhovedet er tilladt at blive gift mens man sidder i fængsel.

Ihvertfald slet ikke for personer som Madsen og Lundin, + flere som har voldtaget, myrdet, banket deres koner.

• #4   13. jan Der findes mange skøre mennesker, selv dem der mener at Caro sunshine er en flot "kvinde". Den sidste blinde og dumme person er vel ikke født endnu.

• #5   14. jan Der findes kugleskøre både inde i fængsel og udenfor.

• M.m
    M.m Tilmeldt:
    feb 2017

Følger: 10 Følgere: 1 Svar: 50
    #6   14. jan Så fik han en kone til Russisk roulette smiley

• cris7
    cris7 Online Tilmeldt:
    dec 2014

#7   15. jan Hun må jo være komplet skør i hovedet, benægter, eller har bare ikke interesseret sig for den forfærdelige gerning som blev oprullet.

Hun skriver bl.a. at hendes mand er det sødeste og rareste menneske, og dét at han begik en stor fejl éen dag, og må han tage sin straf for, ikke gør ham til et dårlig menneske. !!!!!!!!!!

Øh jo, han er et forfærdeligt menneske, psykopat, som udadtil er venlig og rar, men ikke har nogen følelser for andre.

Det er så svært at forestille sig de forfærdelige ting som skete med Kim Wall, der godtroende tog med på en lille tur i en ubåd.

Der er altså tilfælde hvor man virkelig ønsker at dødstraf var mulig. Fx. Lundin og Madsen.

• #8   15. jan Man tror det er umuligt, nogen kan opfatte det sådan som den nye kone...

• cris7
    cris7 Online Tilmeldt:
    dec 2014

#9   15. jan Yep, Madonna, det er uforståeligt.

Men jeg kan heller ikke forstå at det skal være lovligt at blive gift, mens man sidder i fængsel?

Slet ikke når det er så voldsom en forbrydelse som er begået.

Ja, der er mange ting som jeg åbenbart ikke forstår!

• #10   15. jan Forstår heller ikke, det muligt at søge nye forbindelser, når man er fængslet for så grusomme forbrydelser.

De har jo både fængselsbetjente og medfangere at tale med, og tilmed en fængselspræst.

• cris7
    cris7 Online Tilmeldt:
    dec 2014

#11   15. jan Men jeg undrer mig også over hvordan denne kontakt er sket!

Har Peter Madsen adgang til internet?

• #12   15. jan Er det ikke ulovligt at deltage i sit eget "selvmord" ? smiley

• cris7
    cris7 Online Tilmeldt:
    dec 2014

#13   15. jan Det véd jeg faktisk ikke Poly. smiley

Men hun tager vel det 'sure' med det 'dødbringende'.

• #14   15. jan # 11

Cris, mener at det er en kontakt PM har i fængslet, der har formidlet kontakten til den nuv. kone...

• #15   15. jan Jeg tror ikke der er nogen lov der forbyder dig at begå selvmord, og i så fald, hvordan straffes den? Med livstid, eller dødstid måske?

• cris7
    cris7 Online Tilmeldt:
    dec 2014

#16   15. jan #14
    Cris, mener at det er en kontakt PM har i fængslet, der har formidlet kontakten til den nuv. kone...

Men hvordan kan det tillades?

Det er jo ikke andet end et pro-forma ægteskab.

Jeg fatter ikke hvordan det lovligt er acceptabelt?

• #17   15. jan @ Cris

Det står i en af EB's artikler, hvor der skal abonnement til, og så vidt jeg kan forstå, er det den flirtende betjent fra det forr. fængsel, der har sagt op, for at kunne ha' forbindelse stadigvæk med PM, der har en finger med i spillet...

• #18   15. jan #11
    Cris

Jeg ved ikke om PM har adgang til nettet, men jeg ved, at bl.a. Breivik får massevis af kærlighedsbreve fra kvinder fra hele verden, der gerne vil giftes med ham. Det samme gælder sikkert for PM. Jeg går ud fra, at disse kærlighedshungrende kvinder ingen problemer har med bare at sende et brev til en livstidsfange.

Et brev med adressen:

U-båd kaptajn Peter Madsen (Denmark) skal som nok nå modtageren.

• #19   15. jan PM er iøvrigt bruger på baadgalleri.dk også. Man vil ikke kyle ham ud der fra smiley nå, blot en sidebemærkning.

Kommentér på:
Peter Madsen er blevet gift i fængslet

x