{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
598 visninger | Oprettet:

Mænd gider ikke gifte sig med danske kvinder - og jeg kan godt forstå dem {{forumTopicSubject}}

https://www.bt.dk/blogs/maend-gider-ikke-gifte-sig-med-danske-kvinder-og-jeg-kan-godt-forstaa-dem

Siger Mrutyuanjai Mishra, han er freelanceskribent, samfundsdebattør og skriver fast for Times of India.

Der er en afstemning i det indsatte link med dette spørgsmål:

Mænd gider ikke gifte sig med danske kvinder iflg. Mrutyuanjai Mishra - Kan du forstå dem?

Jeg må godt nok sige, jeg blev både forbavset og noget forskrækket over det afstemningsresultat jeg så - det havde jeg absolut ikke forventet, jeg havde forventet et modsat resultag:

JA - 68%
NEJ - 32%

Min stemme er under de 32% - hvordan vil du stemme?

Kommentarer på:  Mænd gider ikke gifte sig med danske kvinder - og jeg kan godt forstå dem
  • #1   6. feb Over en vis alder...og til tider årevis ligegyldighed form og figur, så søger de fleste mænd nok bare en fin service og en fremtidig sygeplejerske.

Og det er de danske kvinder nok ikke indstillet på....;-)

• #2   6. feb Jeg bliver pr. definition ikke bange over lidt let sengebords journalistik.
    Det er skam heller ikke alt jeg er enig i.
    F.eks. forældremyndigheden. Den er som regel fælles. Jeg har da fælles forældremyndighed over begge mine børn.
    De skal også kun betale børnebidrag hvis barnet/børnene bor hos moderen. Bor de hos faderen, er det moren der skal betale.
    Jeg har mit ene barn boende hos mig og det andet, hos sin mor. Så vi betaler begge et børnebidrag hver vej.
    Ligeledes er det også mandens egen skyld hvis han ikke ser sine unger, for det har han ret til.
    Det er klart at hvis det er kvinden der står for det hele, ja så må manden til lommerne og det er vel ikke så slemt, når det er moderen der får alt det ekstra arbejde.

At mand ikke gider at gifte sig med Danske kvinder kan jeg heller ikke genkende. Måske det bar er ham selv, som kommer fra Indien, hvor synet på kvinder, mildest talt, står en del år tilbage.

• #3   6. feb Jeg kan til dels også godt forstå dem. Den yngre generation af kvinder 20-40 er nogle kvinder, der har et stramt regnskab over, hvem der gør hvad og hvorfor, i de ægteskaber, er der ingen forskel på kønnene, det eneste disse yngre kvinder ikke har formået, at lære mændene at amme.

Jeg vil sige til de mænd, tag jer sammen, I er fuldstændig gået bag om dansen, forstår slet ikke, I vil finde jer I, at blive domineret på den måde, for det er slet ikke naturligt, hvis ikke I træder i karakter, vil det forblive sådan, I har været for vattede.

Hvis ikke der skal være forskel på M/K kan vi jo lige så godt gifte os med eget køn, så ville det jo være helt naturligt, at vi skulle lave det samme.

Så min stemme ligger også på Ja-siden - men de eneste der kan ændre den tendens er mændene selv, jeg mangler for lidt Tarzan.

• #4   6. feb #3
    En mand i tigerskindsunderbukser?

• #5   6. feb Det behøver han nødvendigvis ikke have på, men jeg holder meget af, at vi sådan ren faktisk kan se forskel på kønnene uden at være nøgne.

Men sådan er tendensen ikke - det starter allerede i vuggestuen og hvor har jeg ondt af de drenge, som ikke kan få lov til at være drenge, enlig mor, kvindedominerede børneinstitutioner, skoler, den eneste mandlige lærer er måske kun gymnastiklæren, det er alt for meget kvindedominans, drenge har ikke nogen at identificere sig med, det er synd og skam, de bliver til hermafrodit

• #6   6. feb Jamen jeg kan da kun være enig.

• #7   6. feb Nu er hermafrodit en person med både kvindelige og mandlige organer.

Det får man ikke på grund af opdragelse.

Men man kan have meninger om opdragelse, hvor børn opdrages feminint.
    Det mener jeg er skadeligt.

• #8   6. feb De mænd der gifter sig med en kvinde fra østen, glemmer blot at der med giftermålet også følger en slags forsørger pligt der omfatter kvindens ofte store familie, der sædvanligvis ikke er velhavende og forventer at hendes mand vil dele sin velstand med dem.

• #9   6. feb #8

Er det en viden som alle andre, kloge hoveder der kun kender østen fra luderkvarteret.

De fleste familier jeg kender i østen arbejder og deres børn går i skole.

• #10   6. feb Jeg har aldrig været i østen og kommer der nok heller aldrig, men jeg havde nogle kollegaer som begge var gift med yngre asiatiske modeller og begge brokkede sig helt vildt over hvor mange penge de ofrede på pigernes familier

• #11   6. feb Nu er dumhed ikke kun tvillinger fra Holsterbro, men jeg har set så mange der sendte penge til familien.

De fleste er helt almindelige, men ufattelig naive.

De sender også penge til hospitals ophold selv om det er gratis i Thailand,
    Så navitet og dumhed koster.

• #12   7. feb #9
    Nej Ole - den viden har os, der har boet i Østasiatiske lande i flere år, fra det, vi har set og oplevet, foruden det mange tyske mænd med asiatiske koner har fortalt.

#8 OleS og #10 CodyN har fuldkommen ret.

• #13   7. feb #7 - ole S - OK så, skal jeg skrive det i "gåseøjne" eller kan du godtage, hvis jeg kalder det KØNS FORVIRRET - for det bliver de.

• #14   7. feb Så er det vel i øvrigt billigere at købe sig til noget hushjælp end at påtage sig forsørgelse af hele konens familie.

• #15   7. feb Der er også lidt info her, men ole S vil nok påstå, at det er løgn

https://www.dr.dk/presse/dr1-dokumentaren-fra-thailand-til-thy

Selvfølgelig er der nok nogle af de blandingsægteskaber, som holder, men det er de færreste, og lykkelige ser de thailandske kvinder bestemt ikke ud, dem der måske elsker mest er de vesterlandske mænd, som kun får pligt kys og sex.

• #16   7. feb Nu skal jeg ikke spille klog overfor dem der har set tv fra Thailand, for helt sikkert ved du jetset meget mere om den slags.

• #17   7. feb Jeg vil også være på de 30% for danske kvinder er som alle andre kvinder smukke om jeg nogen sinde bliver gift tror jeg ikke da man straffes af det danske system der på nogle områder er piv gammeldags

• #18   7. feb #16
    Så, så Ole - vi ved vel det, vi hører og læser om i pressen og selvfølgelig også fra de mænd, der har erfaringer i et ægteskab med asiatiske kvinder, ihvertfald er der rigeligt med udsendelser i Tyskland om disse ægteskaber/forhold.

• #19   7. feb Ja nu skal jeg ikke kloge mig på ægtskab med Thaier, for jeg har måske ikke set det tv eller læst de aviser, men jeg har da set mange tåber gifte sig uden, at kende deres ægtefælle,

Det tuderi med, at de udnyttes er total dumhed og viser kun hvor meget de tænker med det øverste hoved.

• Kurt M
    Kurt M Tilmeldt:
    feb 2015

Følger: 1 Svar: 49
    #20   11. feb #5 - Med alle de kønstyper der findes i dag, så kan du være lige så meget nøgen som du lyster og du kan stadig ikke se forskel !

De danske kvinder er blevet alt for ligestillet. Det skal forstås sådan at de prøver at efterligne mandens gamle rolle mere og mere med det resultat at mændene løber skrigende bort, fordi ingen gifte sig med sit eget køn ! Så ned med rødstrømperne og tilbage til kødgryderne !

• Kurt M
    Kurt M Tilmeldt:
    feb 2015

#21   11. feb #8 - Ha ha ha, ja hvis han har nogle penge... ellers er hun godt nok blevet snydt grundigt, hvis hun troede det gjaldt hver gang man mødte en dansker !

• #22   12. feb Der findes KUN det, ole S har set. BASTA !!!

• Kurt M
    Kurt M Tilmeldt:
    feb 2015

#23   13. feb #22 - Gætter at han har set det HELE !

• #24   13. feb Nej nej, jeg tror helt sikkert, at jetset har set mere og hun er jo klog, men lidt bedrevidende på ting hun har set på TV og læst i EB.

Min viden er kun oplevelser i Thailand, og nu gift snart i 20 år med en Thai.

Så undskyld for hendes store viden om Thai kvinder. der kan jeg slet ikke være med.

• #25   13. feb #24 ole S, til orientering, så læser jeg aldrig EB, men jeg ser til gengæld mange dokumentar programmer, horisont og det er ikke med professionelle skuespillere, men helt alm. mennesker og hverdagen, levevis, kultur osv., osv., mange af disse dokumentar bliver filmet med skjult kamera, der er intet at skjule, de er parate til hvad som helst, bare de kan sende penge hjem til deres familier, de kommer til byen for at tjene penge og vil også meget gerne have en europæisk mand, gifte sig og manden skal vide, at det så også er forsørgerpligt til hele familien.

Det er da ikke noget nyt, det ved alle. Du har selv berettet om, vist billeder og fortalt, hvor din kone kommer fra, det er små kår med fattigdom og en dansk pensionist er rig i deres øjne.

Deres kultur er sådan, jeg kender skam også en thai, der kan fortælle og bekræfte.

• #26   13. feb jetset, du er fuld af løgn.

længere er den ikke, når først du begynder at fortælle om min kone og hendes familie så slutter festen.

• #27   13. feb Vil du være venlig at tale ordentligt til mig, din usympatiske måde at være på her, er under al kritik. Du kan ikke huske, hvad du beretter om, men jeg kan huske, hvad jeg har læst fra din hånd og længere er den heller ikke.

• #28   13. feb jetset så må du undskylde, for jeg tror godt nok, at jeg kender både min kone og hendes familie bedre end du gør.

• #29   13. feb Det tror jeg bestemt også, at du gør, helt sikkert, men de billeder du har vist, hvor hun lever er meget spartansk efter thailandske forhold ude i provinserne.

• #30   13. feb jetset, hvor meget jord er det nu hun har?

Og ja hun har ikke radiator inde i huset,

Men du har ret hendes hus er ude i provinsen.

Men jeg skal ikke gøre mig klog på noget du ved bedre.

• #31   13. feb Her er lige et godt eksempel på, hvad mænd siger generelt og hvad thaikvinder siger

• #32   13. feb Jetset, mod dumhed kæmper selv guderne forgæves.

Du har vedgud aldrig hørt, at jeg mente, at de tåber der er med i den udsendelse, er andet end dumme.

Men igen du ved nok bedre.

• #33   13. feb Er det mændene, der er tåber, altså de i det her tilfælde er danske mænd ?? - men ikke desto mindre, så siger de det samme alle sammen, de har det tilfældes, at de bl.a. har været dansk gift og med stor skuffelse og så vil de prøve lykke i Asien, men det er så kun tåberne, der gør det, så er der sagomelende mange tåber.

• #34   13. feb Her er en ganske glimrende artikel, som passer til tråden her:

https://www.b.dk/nationalt/danske-maend-finder-kaerligheden-i-asien-kvinderne-finder-den-i-europa

• #35   13. feb Nu vil jeg jo ikke prøve, at fortælle dig jetset, om Thailand og thai kvinder og da slet ikke mænd, for du ved jo alt bedre.

Selv min kone og hendes familie kender du mere til end jeg gør.

Så du behøver ikke overbevise mig om noget.

• #36   13. feb Nææh, jeg kender nu nok mere til dig. Men det korte og lange er, du kan kun være Martyr, du kan slet ikke argumentere, og det er slet ikke nyt, heller ikke min links og andet, og det er nu heller ikke nyt.

• #37   13. feb Ja jetset, du er godt nok en klog dame.

• Kurt M
    Kurt M Tilmeldt:
    feb 2015

#38   13. feb jetset - Jeg er lidt i tvivl om du har fat på et ben med kød på eller det et fatamorgana...
    Jeg har heldigvis aldrig været gift og ville aldrig finde en i Thailand, da der er for mange usikre faktorer som kan gå gruelig galt fra 1. dag !
    Dog er asiatiske kvinder mere tiltrækkende på andre måder end deres ydre... og der findes andre steder end Thailand, hvor det er muligt at møde en kvinde som er oplagt giftemål.

Ole S - jetset er vist rimelig klog, men hvad der er målt ud fra skal jeg ikke kunne sige

• #39   13. feb Jeg henviser til mine links og andet, det er du velkommen til at læse, og ja jeg er en klog kvinde, ikke en dame

• #40   13. feb ole S - det er godt nok 1. gang du synes godt om Kurts indlæg - du er en klog mand

• Claus G
    Claus G Online Tilmeldt:
    jan 2018

Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 9 Svar: 572
    #41   13. feb Jeg tror der er en generationskløft i valget. Er man ældre og desperat, så bliver man måske blændet af det "nemme valg" - at vælge en dame fra et land hvor kvinderne ligeledes ser det som optimalt at finde en måske ældre mand der er "velhavende".
    Er det den yngre generation, der er det kræsenhed og ufravigelige krav til udseende og ikke det indre, der gør de vælger at importere en kone, eller måske eksportere sig. Hvordan de lever sammen, det må de selvom. Det er deres valg, og heldigvis ikke mit. Jeg er personligt ikke til at finde en kvinde i udlandet. Jeg er gift med en dansk kvinde, og har aldrig haft planer om at gifte mig med en kvinde fra udlandet.
    Dog skal jeg ikke langt ud i min familie, for der er et match til trådens emne. Min bror har en Fransk kæreste, og de har da trods alt været sammen i knapt 10 år, og bor sammen her i DK. Men tænker ikke at europæiske kvinder er dem der er tænkt på i artiklen og afstemningen?

• Kurt M
    Kurt M Tilmeldt:
    feb 2015

#42   13. feb "En gang skal jo være den første !"

Tak jetset, du er virkelig på toppen i dag
    Kvinder er jo kendt for at have antennerne langt ude og dine er ingen undtagelse

Claus G - Desperation er ikke en aldersfaktor, så der er jeg ikke enig. Der findes rigtig mange unge "desperate" mænd som ikke kan sammen med de danske kvinders krav.

Der findes mange grunde til at man vil have sig en partner. Korttidsforhold har deres egen agenda i forhold til et varigt eller længerevarende forhold hvor udgangspunktet er baseret på indre værdier.

• Claus G
    Claus G Online Tilmeldt:
    jan 2018

#43   14. feb Kurt M.
    Jeg tænker på de to jyske tvillinger. Der kan man da tale om at desperationen er kommet med alderen
    Så jeg er ikke enig med dig at det er yngre mænd der ikke lever op til kvindernes krav her hjemme, det gælder lige så meget modsat. Det er måske det der med at jagte det uopnåelige, og så til sidst opdage at tiden snart løber ud, så desperationen melder sig.

• #44   14. feb Med de to tvillinger mener jeg tv misbruger nogle mennesker der er lettere retarderede til underholdning, hvilket er dårlig stil.

At lave en udsendelse for at vise hvor man udstiller mennesker er under alt kritik.

Det er helt sikkert, at der er lavet en drejebog for at vise noget, hvor vi ved skærmen kan sidde og gnide os i hænderne overderes dumhed.

Det er tv underholdning når den er værst.

• #45   14. feb Vi kan tage eksempel i Sverige hvor man i visse børnehaver har gjort dem til intetkøn, og på pædagogisk vis lære begge køn at lege med dukker eller racerbiler eller klæde sig ud som princesser, det må dælme ikke være sjovt at få at vide man er intetkøn og kaldt "hen"

Og lur mig om den adfærd ikke kommer til Danmark, så man lærer allerede fra små den ide at der ikke er forskel på drenge og piger og senere mænd og kvinder.

Så hvorfor har man så opdelte toiletter? det må da være en fed paradoks.

Det hårde arbejde er at man endnu ikke kan få mænd til at føde børn eller amme, det er en udfordring der må arbejdes på.

Så når der ikke er en kæft forskel andet biologisk så planter man grunden til ikke at gifte sig for det giver jo ingen mening - så er man i gang med at lave et homoseksuel samfund?

Mænd skal ikke nyde noget af at søge som pædagog i en børnehave for det kan meget let gå galt - for skal en mand skifte et barn skal der altid være en kvinde til stede når det omhandler det modsatte køn - det samme er sjovt nok ikke gældende for det modsatte for kvinder kan godt skifte både piger og drenge.

Så allerede har man en kriminalisering af mandelige pædagoger.

Den her ME To har også taget overhånd hvor flere og flere kommer frem om seksuel krænkelse på skoler, uni'er....

Så mænd hold styr på dine hænder og for gu skyld ikke komme til at rende ind i en pat når du har travlt for så ryger jobbet.

• Claus G
    Claus G Online Tilmeldt:
    jan 2018

#46   14. feb Hvor går grænsen for hvornår man er lettere retarderet? Er det når man har hus, fast job og ellers er fungerende i hverdagen?
    Eller er det når man ikke kan klare sig uden daglig hjælp, feks i form af medicin?
    Er det et fysisk eller psykisk issue at være retarderet? Eller er det når man har andre interesser end andre, eller anden levevis? I så fald er alle med personlige afvigelser af en slags, jo faktisk retarderet. Så er man retarderet hvis man ikke er som mængden, feks ved at have en partner fra udlandet?
    Jeg ser ikke de to som værende mere retarderet end de fleste. Udsendelsen er næppe lavet for at udstille dem som retarderet, men det afhænger jo nok af hvor meget man dømmer dem ud fra det man ser.

• #47   14. feb Svært at sige Claus

Fysikeren Holger Beck Nielsen kan ikke engang binde sit snøre bånd eller lave huslige sysler, men han kan så meget andet - er han retarderet.?

Firmaer ansætter autister som kan omsætte maskinkode til billeder, men de kan ikke fungere i andre henseender.

Så man burde faktisk hylde forskelligheden end det at være ens.

Intelligens er mange ting og de som betegnes som retarderes kan mere matematik end de fleste kloge danskere.

• #48   14. feb #44 ole S - har du en dokumentation på, at de er lettere retarderede ?? - den kunne jeg godt tænke mig at se, det er vist bare din egen konklusion, de er da ikke mere retarderede end at de har sagt ja til en gratis rejse med alt betalt, hvis de ville være med til at blive filmet, de har begge et godt job, hus og har ellers et helt alm liv uden misbrug af nogen art og de får heller ikke hjemmehjælp.

Der bor ca 500 thaikvinder i Thy, lever de sammen med retarderede mænd ??

• Claus G
    Claus G Online Tilmeldt:
    jan 2018

#49   14. feb Den med Holger, den holder ikke stik. Han er faktisk udemærket velfungerende. Jeg er klar over der løb en masse sladder om at han ikke kunne en masse ting, men det har han vist selv manet til jorden. Har man været til foredrag med ham, ved man at han let bliver overgearet når noget interesserer ham. Og så er han ligeglad med om hans snørebånd er gået op, hvis han står midt i en undervisning eller foredrag, men det kan hurtigt tolkes som at han ikke kan binde dem, netop fordi han ikke binder dem.
    Men retarderet vil jeg ikke kalde ham. Heller ikke selvom hans kone jo ikke er Dansk.

• #50   14. feb Jeg kender ingen mennesker eller har støt på nogen, som kan alt, vores hjerne er opdelt i 2 halvdele, hvor der er en boglig og en kreativ del, de er ikke lige udviklede. HBN har en tårnhøj IQ det havde Simon Spies iøvrigt også

• #51   14. feb jeg har stor respekt for Holger Beck Nielsen som med sin stemme høj som lave prøver at gøre fysikken spiselig for folk - man får jo ikke prisen Humbolt for ingenting.

et menneske som kan fortabe sig i at kridte tavlen og helt glemme sine tilskuere.

• #52   14. feb Er han ungkarl

• Claus G
    Claus G Online Tilmeldt:
    jan 2018

#53   14. feb Nej, jeg er gift Jetset. Det er Holger også

• #54   14. feb Nå, fandens osse, så røg den chance

• #55   14. feb Ja jeg mener nu stadig, at mænd er nogle fjolser når de skal bruge

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Walking_Street,_Pattaya

Dette sted til at finde deres kone.

Men jeg har ingen mulighed for, at skaffe deres sygejournal, heller ikke, hvad deres grund er for, at lade sig udstille i TV.

• #56   14. feb Nogen siger det er nemmere ikke at lede...

• Kurt M
    Kurt M Tilmeldt:
    feb 2015

#57   14. feb Claus G - Nu kender jeg ikke alle reglerne her på sitet, men vi behøver jo ikke være enige for at udtrykke vores synspunkter.
    Jeg kiggede mere generelt på mændene og ikke individuelle personer af skræk for at jetset skulle svinge kagerullen, hvis hun kan huske hvordan sådan en enhed ser ud og hvor den ligger.
    Selvfølgelig er der hos begge tre køn (incl. polysl´s "hen"), forskelle krav der stilles som modparten finder uopnåelige og dermed bliver desperat, dog er det stadig ikke aldersbetinget.
    Om man er ung eller gammel gør ingen forskel på hvorvidt man kan blive desperat over, ja hvem ved hvad !

• Kurt M
    Kurt M Tilmeldt:
    feb 2015

#58   14. feb #50 - jetset mener du virkelig at hjernen er opdelt ? Så forstår jeg bedre hvorfor nogen er mindre begavet end andre... det kommer altså an på hvem som holder saven når hjernen bliver savet over. Hvem fandt egentlig på den dumme ide at save den over ? Halvdel af gangene ramte han/hun jo forkert. Er det en århusianer ?

• Claus G
    Claus G Online Tilmeldt:
    jan 2018

#59   14. feb Har du lige præcis ret i Kurt. Både mht. forskellige meninger og holdninger , men især jetsets kagerulle. Er sikker på den slår hårdt.

Men en ting jeg ikke forstår, er hvis der er tale om ægte kærlighed og ikke desperation, hvordan kan man så bo hver for sig, og sjældent ses?
    Jeg husker ikke lige om det var en eller to gange om året at ham tvillingen besøgte sin kæreste. For mig, der må ægte kærlighed da være når man kan bo sammen og være fælles om en dagligdag, i tykt og tyndt. Jeg kunne ikke forestille at kun skulle se min kone måske 3 uger på et år. Det har imo ikke noget med ægte kærlighed at gøre, snarere desperation. Det er så blot min ydmyge mening.

• Kurt M
    Kurt M Tilmeldt:
    feb 2015

#61   14. feb Hvis man trods alt har én at dele livs-ting med, så tror jeg da gerne at det virker for nogen at ses få gange, men det er nok mest menneskesky personer dét gælder.

De der langvejs forhold er heller ikke min kop te. Det er afprøvet og virker ikke for mig. Men det med at kvindfolkene pludselig (udenfor diverse kvinde-perioder m.m.) får den ide at nu skal de lige ændre mandens syn og holdning m.m. til forholdets indhold og meget andet, dét er heller ikke lige mig der bliver i et sådan forhold.
    Kvinder det er WYSIWYG niks andet ! Det der med at ændre på manden, drop det, det er YT ! Det svarer til at vi mænd skulle sende kvinderne hen til en kirug hver andet år for at hun kan beholde de former som hun havde ved første date !

• Kurt M
    Kurt M Tilmeldt:
    feb 2015

#62   14. feb jetset - Hvis Spies havde en høj HQ er dét så derfor at han kunne score alle de blondiner ? Er det dét du siger ?

• Claus G
    Claus G Online Tilmeldt:
    jan 2018

#63   14. feb Måske vi kan sende kvinderne på opdragelsestur til hjemlandet så. Ved ikke om det ville give mening

• #64   14. feb tjo hvis det hjælper på at lave en god suppe.

• #65   15. feb #55 - ole S og alligevel tillader du dig at kalde dem retarderet er Ole også retarderet ??

• #66   15. feb #58+62 - Jeg svarer ikke på dumme spørgsmål.

• #67   15. feb Jetset, nu er jeg ikke læge, men havde deres far været baget, vil jeg påstår hanhartagetdem ud inden de var gennembagt.

Men rart at sedu er blevet meget fintfølende med hensyn til udtalelser, hvor bevisbyrde er lidt usikker. Så dejligt, hvis viskal holde den linie.

• Claus G
    Claus G Online Tilmeldt:
    jan 2018

#68   15. feb Nej læge er du ikke ole S, det fremgår tydeligt. Ellers var du formentligt frataget dit embede for længe siden hehe
    Og bager var din far heller ikke

• #69   15. feb Nej men stadig ved jeg måske mere om emnet end mange andre, men uha uha det er ikke lige min popularitet, jeg har jo ikke armene og ordet som kløpind.

• #70   16. feb At være Martyr, er ihvertfald dit hof - med eller armene og ordet som kløpind. Jeg kan slet ikke forstå, hvorfor du ikke vil bidrage til emnet med din viden, det kunne jo være, at vi med din viden ville få et helt andet syn ole S

• #71   16. feb jetset, jeg kan ikke klare, at lære dig, at forstå, du er jo total blind for andet end din mening,

og helt klart altid rasmus modsat, hvis jeg skriver noget.

Men måske skulle vi snakke, nyt hår, hvor jeg intet aner, men nok måtte lytte til dig.

• #72   16. feb jetset, jeg kan ikke klare, at lære dig, at forstå, du er jo total blind for andet end din mening,

Jamen dog, mon du er så blind eller kan du bare ikke læse inden ad - tag' du et dyk i debatterne, så vil du se, at jeg ikke har svært ved at indrømme, at jeg har taget fejl, for jeg bliver ikke mindre af at sige undskyld, det har jeg dog aldrig læst, at du har taget fejl og at du kan sige undskyld.

og helt klart altid rasmus modsat, hvis jeg skriver noget.

Jeg har da givet dig masser af like, men dem læser du måske heller ikke.

Men min konklusion er, at du nok ikke ved en skid om Thailand og thailandske kvinder. Det gør heller ikke så meget, for det er ikke oplysninger, vi mangler

• Kurt M
    Kurt M Tilmeldt:
    feb 2015

#73   17. feb jetset, du er og har altid været blottet for humor... du smider selv om dig med diverse påstande osv. men kan ikke gå ind i en almindelig diskussion uden at blive mobset...

• Claus G
    Claus G Online Tilmeldt:
    jan 2018

#74   17. feb Kurt, det var ellers noget af en påstand du trak frem der. Hvor kom den lige fra?

• #75   17. feb #74
    Tsk, tsk Claus dog - sikken et spørgsmål at stille, det ved Kurt helt sikkert alt om med de 36 kommentarer, han har skrevet her på BB - modsat til jetsets latterlige 10.069 kommentarer

• #76   17. feb Annella, ja, jeg tror det er Hash Tågen, som gør det - sjovt, som man tror, man kan gemme sig i en Julemandskostume

• Kurt M
    Kurt M Tilmeldt:
    feb 2015

#77   18. feb Claus G - Hvis jetset kan kalde mine spørgsmål for dumme, så har jeg da ret til at kalde jetset for humørforladt, hvis det passer mig.
    Forøvrigt kan jetset fint svare for sine egne handlinger, men gør det tit i en nedladende tone, så derfor svarer jeg ikke igen, fordi så kommer kagerullen frem og den slår jetset sku´ med hvis du ikke har samme holdning !

Annella - jetset har erklæret tidligere at jetset ikke ønsker at kommentere mine kommentar, så derfor er der dømt fri hash !
    Om så jetset havde 10 millioner kommentarer, så betyder det jo ikke at hun har humor. Og skal vi virkelig bruge statistikker, så ser det godt ud for mig at jeg kunne finde den mest humørforladte person på BB.

jetset - Hellere være i julemandskostume end at være en højhælet sko som kan brække hælen på hvilket som helst tidspunkt.

• #78   19. feb Hvem fanden vendte den sten han (Kurt) gemte sig under?

• Claus G
    Claus G Online Tilmeldt:
    jan 2018

#79   19. feb Kurt, jeg har da til hver en tid ret til at stille mig undrende over for dine meget malplacerede udtalelser? Jeg svarer ikke for nogen, uanset om man kalder sig Jetset, Kurt, eller andet.
    Din oplevelse af jetset, har jeg stadig tilgode at observere, så måske du skal have fat i en spøgelsesjæger.

• Kurt M
    Kurt M Tilmeldt:
    feb 2015

#80   19. feb Claus G
    Først del af din kommentar: Har jeg på noget tidspunkt sagt at DU ikke måtte udtale dig ?
    NEJ, det har jeg ikke. Det samme gælder ALLE andre... men er man "ny" eller har kun få kommentar på BB så må man ikke have en mening som afviger TS ellers får man et lods !
    Malplaceret ? Den var ny... hvis du eller andre ikke kan forstå min humor, så sig det dog... hvorfor blive grov og mobset ?

Anden del: Aner ikke hvad du mener med din spøgelsesjæger !

• Kurt M
    Kurt M Tilmeldt:
    feb 2015

#81   19. feb FHHH - Virkelig ? Jeg ved ikke hvorfor at I siger at jeg gemmer mig, fordi der er ca. 50% som ikke har et billede på, men et symbol e.l. Hvis jeg gemte mig, så ville jeg jo ikke være her på BB... eller ville jeg ?

• #82   19. feb Din oplevelse af jetset, har jeg stadig tilgode at observere, så måske du skal have fat i en spøgelsesjæger. Jr. Claus.

Jamen, det vil jeg gerne berette om. Kurt M, som han nu kalder sig, har fulgt mig hele vejen rundt, altid jagtet mig, han spiller ny her, men det er han slet ikke, han har været her før under andet nick. Han oprette denne fake profil i feb 15 og har ialt 44 svar, og så kender han alt til mine tekster, jeg må være en VIP person for ham, tænk at bruge sit liv på at sidde og læse mig natten lang.

Og ja, jeg kunne skrive meget mere, men det vil jeg ikke her. Men "Kurt M" har da formået at ødelægge din tråd, Annella, han kommer aldrig til at ødelægge mine, da jeg har blokeret ham for meget langt tid siden, han er her kun for at ødelægge tråde og er ude på ballade, intet andet, så kan vi tage vores forbehold.

• Claus G
    Claus G Online Tilmeldt:
    jan 2018

#83   19. feb Sorry for OT.

Jetset, mon du har fået sig en stalker? Det kunne tyde på det. Brugeren ved tydeligvis en masse om dig, eller tror det.

• #84   19. feb Ja, det har han altid gjort - det kaldes også en sygdom.

• Kurt M
    Kurt M Tilmeldt:
    feb 2015

#85   2 timer siden jetset det er jo på ingen sandt. Jeg har aldrig "jagtet" nogen.
    "Følge dig hele vejen rundt ?" Kom igen... du bilder dig selv noget ind som du så tror 100% på... jeg har sku´ lidt ondt af dig der, fordi det må ikke være rart.

Jeg er her ikke for at genere nogen, men igen sådan kan vi kaste bolden frem og tilbage, hvis det var dét jeg ville spilde min tid på. Det er meget tydeligt for mig at DU sætter reglerne for hvad der må siges og hvis nogen afviger, ja så svinger du kagerullen ! Du er sku´ et trist tilfælde. At andre hopper på dine udtalelser det er sku´ også trist...
    Men sådan er det med grupper... man holder sammen til det sidste eller til der kommer modbeviser.... bla. bla. bla. bla.

Jeg ved godt at du har blokket mig, for det sagde du dengang... hvorfor ? Det husker jeg ikke rigtigt, kun at det bla var noget med at man ikke måtte afvige fra trådens emne e.l.
    Men DOG husker jeg tydeligt at DU henvendte dig til mig i starten og kom med en (for mig) underlig erklæring som jeg aldrig tog for at være andet end fis og papir !

Kommentér på:
Mænd gider ikke gifte sig med danske kvinder - og jeg kan godt forstå dem