{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.427 visninger | Oprettet:

Michael .
Michael .
Tilmeldt:
2. aug 2008
Følger: 1 Emner: 57 Svar: 113

23år og jomfru. pinligt ? {{forumTopicSubject}}

Jeg er 23 år og jeg er stadig jomfru jeg sys det er mega pinligt jeg kan jo ikke snakke med når makkerne står og snakker om sex relateret snak osv jeg holder mig sådan lidt væk, jeg syntes det er mega pinligt og hvordan forklarer man det til en pige når jeg en dag bliver kærester med en eller bare bliver mega god veninde med hende,

og er det Turn off hos jer piger hvis i som feks fik mig som en kæreste også du fik at vide jeg er jomfru,,,

hvornår ville det passe at fortælle det ?


tag det gerne seriøst tak


Kommentarer på:  23år og jomfru. pinligt ?
  • #1   11. jul 2010 Bare gå til en luder og få det overstået hvis det er et problem.

    Men tror de fleste vil være ligeglad med om du er det eller ej, så kan de jo bare lære dig op.


  • #2   11. jul 2010 De fleste piger vil elske det! Så har du ik været vidt omkring ;D

  • #4   11. jul 2010 der er en del tøser der tænder på det =)

    det skal du ikke være flov over

    det får du nok en ende på =)

    men har du spurgt dig selv hvorfor du er det ? er du meget ude ? fester du meget .. er du genert ..

    tag det som udgangspunkt og ændre på de ting


  • #5   11. jul 2010 tror, som skrevet længere oppe, at mange piger vil synes det er en fordel, da piger jo seom regel er den lidt jaloux-type (jeg skriver normal, íkke at alle er det) så de kan godt lide tanken om at der ikke har været 30 piger inden dem.
    men lad for gud skyld vær med at tage til en luder som skrevet i første indlæg, der tror jeg netop du vil blive droppet af RIGTIG mange piger hvis de finder ud af det.
    det ville jeg personligt droppe en fyr for til enhver tid!!!


  • #6   11. jul 2010 Ved sgu ik om det er en fordel eller ulempe.... jeg ville egnetlig være lidt ligeglad, ku jeg lide fyren, så jeg engetlig ligeglad med om han har knaldet en masse eller om han er jomfru...

    Men hvis du endag møder en pige, og i ligger op til noget og sådan, jamen så sig det der.... (:

    pøj pøj med det ihverflad...


  • #7   11. jul 2010 Lyt til Cash !

    - Det er formentlig der dit problem ligger,
    det er godt nok et rent gæt, for nu ved vi jo ikke nærmere om hvordan du "lever" livet?

    Hvis det er vigtigt for dig at finde den rette skal du vente, men stadig prøve.

    Ellers , som så mange andre fyre, kan du tage en tur i by junglen, pisse fuld og finde en liderlig pige.

    SORRY, dont want any trouble, men det er mulighederne smiley


  • #8   11. jul 2010 Der er skudt noget pinligt over det .. Tror IKKE du ska sige det til gutterne, med mindre det er din bedste kammerat evt, "sårn en" ville nok være ligeglad, men ik "spring ud" til en fest og sig "hehe, jeg er sku da stadig jomfru" så tror jeg du blir mærket smiley hehe ..

    Men tvivler på du får pigeproblemer a den grund .. Viser et eller andet sted bare at du ikk hopper på hva som helst med en pils, og har alt muligt lort i pikken smiley Jeg siger bare go for it ! Når du finder en sød pige og i viser den rette interesse for hinanden, så siger du bare at du er jomfru.. Så forstår hun os nemmere hvorfor du enten er meget klar på og lave den frække eller hvorfor du er meget tilbageholden måske smiley


  • #9   11. jul 2010 Jeg havde gokket indtil der kom blod ud.. så ved du mødommen er sprunget.. Så kan du sige du har prøvet det før og så er de totalt vilde smiley

  • #10   11. jul 2010 For mig ville det ikke være et turn of. Snarre omvendt da jeg jo så ved du ikke har været sammen med en masse trunter...

    Og så ville jeg da bare gerne have du sagde det til mig lige så stille og roligt =)


  • Mia '
    Mia ' Tilmeldt:
    maj 2008

    Følger: 1 Emner: 13 Svar: 150
    #11   11. jul 2010 InYourFace: Han har sku da ikke et kedeligt liv fordi han han ikke er sammen med alle der har en puls ? :b

    Jeg ville da 10 gange hellere ha' en der ikke har været sammen med nogen, end en der har været sammen med mange .


  • Lea J
    Lea J Tilmeldt:
    apr 2008

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 12
    #12   11. jul 2010 Min x var 21, da vi fandt sammen, og der havde han heller været sammen med nogle. At han så også boede hjemme var mere turn off, da det var lige op af hans forældres soveværelse.
    Jeg synte ikke det var et problem - og syntes heller ikke det er noget at være flov over.
    Held og lykke smiley


  • #13   12. jul 2010 Morten A - ^^ Der skød du VIRKELIG meget dig selv i foden champ ;o)
    Dobbeltmoralen LÆNGE LEVE !!!


  • #15   12. jul 2010 => Mimmi <= .

    "han havde kun haft sex 2 gange før, 1 gang med en pige og en gang med en anden"

    Hvordan skal den forståes? Har han været sammen med en fyr også?


  • #17   12. jul 2010 Mimmi - Hvis du føler dig "dårlig bare ved tanken" om at din kæreste har været sammen med 2 piger, så du sær hehe ..

    Jeg havde big time crush på en pige engang,. For nogle år siden var vi sammen og vi lavede den frække nogle gange, bl.a i min FØRSTE bil ! smiley (Fiat 127 self.!) det gjorde sku ondt i samtlige knogler men det var sku sjovt smiley

    Anywho,. I perioden mellem vi var sammen og et par år senere da jeg fandt ud a at hun egentlig nok var pigen for mig, der var hun ikk interesseret i mig "på den måde" mere.. Og det var MEGA øv bøv osv .. Flere a hendes veninder som jeg os snakker med, har fortalt mig "du kan da ikk være forelsker i Brita (nu kalder vi hende bare Brita smiley haha) hun var været på ALLE" - "BRITA ?! Wtf Luffe, hun har fået mere pik end Pamela har silikone" osv osv .. Og jeg har os spurgt hende hvor mange hun har været sammen med, hvor hun svarede nogen og 30 eller 40, kan ikk huske det nu .. Men underligt nok, så var jeg lidt ligeglad.. Om en pige har været sammen med 1 eller 117 fyre før hun møder mig og vi finder kærligheden, det rør mig ikke .. Så længe hun holder sig til mig mens det er os to..

    Fortid er fortid..

    Pointen er vel bare at hvis du (Michael) finder den rette pige der har brikkerne og følelserne iorden, og har benene på jorden.. Så er hun pivfløjtende ligeglad om du har siddet og hevet i dig selv eller en flok piger har ;o)

    Overfladiske kællinger lever self. desværre osse endnu, men de er nemme at sortere fra smiley


  • #19   12. jul 2010 Der er da intet at være pinligberørt over.
    Jeg ville synes det var helt fint .


Kommentér på:
23år og jomfru. pinligt ?

Annonce