{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.083 visninger | Oprettet:

Rasmus n
Rasmus n
Tilmeldt:
4. mar 2009
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 20

Her og nu sex {{forumTopicSubject}}

Hvem kender til det.........
Efter at have fået børn går sexlivet nogle gange lidt i stå.
Eller nærmere sagt, det er ikke altid lige så tit efter børnene kommer at der er overskud til sex.
Så det ville jeg råde bod på.
I går aftes efter den lille var kommet i seng, gik jeg bare ned til konen som sad foran pc én og kiggede på et eller andet. Lukkede pc én flåede blusen af hende, begyndte at kysse hende over det hele, og sagde jeg ville have hende her og nu.
Det var fandme det bedste sex længe.
Er det det der skal til for at starte et sløvende sex liv op igen. Eller hvad siger i


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Her og nu sex
  • #1   17. maj 2009 Intet er bedre end sex der bare sker :b

  • Rasmus n
    Rasmus n Tilmeldt:
    mar 2009

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 20
    #2   17. maj 2009 Talmanden...
    Nej det er rigtigt, det er bare det med at tage initiativet hvis overskudet ikke er der.


  • #3   17. maj 2009 Talmanden: Du gad godt det var dig der sad foran den computer der? smiley

  • #4   17. maj 2009 Intet er bedre end ikke-planlagt sex smiley Hilsen hende, der selv har barn og kender til problemet smiley

  • #5   17. maj 2009 ikke-planlagt=spontant (havde bare lige glemt ordet smiley )

  • Rasmus n
    Rasmus n Tilmeldt:
    mar 2009

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 20
    #6   17. maj 2009 alt sælges billigt og maria.
    Det er det jeg mener, spontant og overhoved ikke planlagt. jeg syntes det var fedt, og tror også konen syntes det var fedt.

    Jeg håber det er et skridt i den rigtigte retning.
    Idag har jeg started udespaen op, varmet vandet og tænder senere nogle levende lys (så godt det kan lade sig gøre i blæsevejr) og sætter rundt om spaen, for lidt hygge.
    Ikke at jeg bare vil hoppe på hende igen, men prøver bare at starte den gode gamle gnist op igen. (det der var før det lille vidunder kom til) smiley


  • #8   17. maj 2009 Rasmus N: Kan kun sige: Bare der var flere mænd som dig smiley Forsøgte selv dengang min søn var lille. Desværre prellede det af på manden, så godt det samme at det gik i stykker smiley

  • Rasmus n
    Rasmus n Tilmeldt:
    mar 2009

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 20
    #9   17. maj 2009 Maria : jeg er ked af at høre det gik som det gik, men glad for at du er kommet videre.
    Ja nu håber jeg bare på at konen også er med på det jeg prøver at starte igen.


  • #10   17. maj 2009 Sådan nogen er jo ikke værd at holde på alligevel, så det kommer man hurtigt over smiley

    Synes det er friskt gjort og håber din kone værdsætter det - held og lykke! smiley


  • #11   17. maj 2009 Næh folks.. jeg holder mig til Onsdag/Lørdags regelen.. så ved man den er sikker HVER gang.. ikke noget jamen jamen.. det er Onsdag og Lørdag kl 23 det sker smiley

  • #12   17. maj 2009 Rasmus..

    Synes helt ærlig det er cool af dig...

    Ved fra mig selv af at når man har fået børn så er hverdagen bare så meget anderledes og det hele går bare op i barn, arbejde og hverdagens gøre mål.. Desværre glemmer man bare tit hinanden eller ihvertfald nogle af de vigtige ting i et forhold...

    Så helt klart thums up for you :0)


  • Rasmus n
    Rasmus n Tilmeldt:
    mar 2009

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 20
    #13   17. maj 2009 Angel:
    Ja jeg ved måske også det er lidt min egens skyld.
    Jeg har 2 firmaer som har stor omsætning, og har en del at se til.
    Men stadigvæk, så er det min kone og min pige som betyder alt for mig.
    Jeg ville opgive både firma og de gode penge som det giver, for at vores forhold bliver optimalt igen.
    dog tror jeg ikke det er det der skyldes vores faldende sex drive.
    Men igen var det dem som var skylden, lukkede jeg mine firmaer lige nu.
    Generelt er det min opfattelse, at børn, samt job som nogle gange er skyld i det.
    Det skal da også nævnes, at jeg bruger meget af min indtægt på både parafume, blomster osv.til min kone samt ting til den lille. Men måske er det bare i det hele mig hun vil have opmærksomhed fra..........
    Jég ved det ikke, men jeg prøver at forstå.


  • #14   17. maj 2009 Ærligt tror jeg hun mangler dig... Det er da dejligt med gaver osv, men havde det været mig der havde en mand med så meget arbejde ville jeg da savne min mand...

  • #15   21. maj 2009 Du har 2 firmaer med "stor omsætning "

    hyr bestyrer ... hold fri ... mist lidt penge.. og lev livet med din kone...

    Ja jeg ved godt det var en nem løsning men nogen gange skal man høre det fra andre, før man lige selv tænker over det.. smiley

    er vokset op med 2 selvstændige forældre, har intet forhold til dem idag for de ikk har været en del af mit liv..... så lad være med at sætte dit forhold til kone og børn på spil smiley


  • Rasmus n
    Rasmus n Tilmeldt:
    mar 2009

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 20
    #16   22. maj 2009 Christian:
    Det er rigtig hvad du siger der, dog skal det nævnes at jeg ikke arbejder mange timer som det lyder til.
    Jeg tager mig tiden til at aflevere den lille i børnehaven, og også hente et par gange om ugen. Jeg er hjemme hverdag inden kl.16.
    Jeg kan stadig ikke se, at det skulle være mit arbejde der skyldes dette.


Kommentér på:
Her og nu sex

Annonce