{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.495 visninger | Oprettet:

hvor´n ku han gøre det ? :( {{forumTopicSubject}}

ja jeg har været sammen med en i 2 år og er forlovet, vi har barn sammen på knap 1 år.
Jeg har længe haft mistanke om at han havde gang i noget, da han altid havde sin mobil med sig..selv på toilettet! j måtte ik kigge i den ej heller hans pc.
Jeg så så i januar nogle mails mellem ham og en kollega. de flirtede meget groft sammen (hun var gift og havde 2 børn) han bagtalte mig meget og skrev en masse søde ting til hende. bla. at han savnede hende, konstant tænkte på hende, sys hun var sød, fræk og lækker og meget mere og værre. han har oz set på billeder af hende bla fra se og hør. han har kommenteret billeder til hende hvilke han bedst synes om og at hun er fræk.

j konfronterede ham og han sagde det var en fejl og j blev ved ham. selv den dag idag holder han dog ved at det er mig der har misforstået (når han snakker med venner) og at han skrev ganske normalt med en veninde... og det er så meget løgn, spørger j ham om ting, for j ikke rigtig nogle svar j kan bruge.
jeg har været så langt ned og grædt meget. kan ik forstå han ku gøre det imod mig. ved ik om han har været i seng med hende, han siger selv nej..
jeg overvejer nu stærkt at gå fra ham, j kan ik mere og føler j ik er noget værd selvom han siger det.

jah skulle bare lige ud med det


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvor´n ku han gøre det ? :(
  • #1   20. feb 2009 Det kan han sgu ikke være bekendt smiley

  • #2   20. feb 2009 Hvis forholdet kun gør skade på dig, så se da af at komme væk i en fart? Du stoler tydeligvis ikke på ham, hvilket er forståeligt! Han ødelægger dit selvværd.. Ka ikk rigtig se hvordan der sku komme noget godt ud af det forhold s;

  • #3   20. feb 2009 Kender godt typen.

  • #4   20. feb 2009 Børnehaven-baboom:
    hold da sådan nogle kommentare for dig selv s; har da intet med tråden at gøre!


  • #6   20. feb 2009 tak til jer der har svaret oprigtigt.
    Han ved godt hvordan jeg har det, at jeg er ked af det og hvorfor. men føler på en måde han han sys at, vi har snakket om det så nu burde det være overstået..

    Jeg har det eledigt og er også bange for det vil påvirke min dreng. Det er svært at stå model til det der er sket, og j kan og vil ik acceptere det, men det er svært bare og gå fra det hele, når j regnede med det skulle være HAM. smiley
    Jeg tror desværre oz selv at jeg bliver nødt til at flytte med min dreng, måske at det senere kan blive os igen, det kan jo være at han ikke gør det igen, dem findes der jo.. min dreng sermig ikke græde, han sover som regel om aftenen når det sker, men han kan jo nok godt mærke j ikke er mig selv for tiden.


  • Erik L
    Erik L Tilmeldt:
    jan 2009

    Følger: 1 Emner: 8 Svar: 20
    #11   20. feb 2009 Hmmmmm
    Tænk dig nu rigtig godt om,
    KAN du leve med tanken om de ting du nævner i indlæget,
    HUSK det vil ALTID ligge i baghoved på dig,
    KAN du stole på ham fremover.
    min mening: kom ud af det forhold,det gør dig gammel før tiden..


  • #12   20. feb 2009 børnehaven-baboom: Hvis det irriterer dig så meget, så lad være med kigge med i tråden??

    det bar´mig *: Han er ikke det værd. Han kan ikke finde ud af at behandle dig ordenligt, så derfor har han heller ikke fortjent dig.
    Ved det kan være svært, men du må ud af det forhold og tage din søn med. Din søn vil jo gerne ha' "dit rigtige dig" tilbage.
    Det kan være at din kæreste for øjnene op, og indser hvor dum han er, men det kan også gå den anden vej, desværre. Men så skulle det bare ikke være dig og ham.
    Du har fortjent bedre!



  • #13   20. feb 2009 Gå da fra ham. Det kan selvfølgelig være svært, når man elsker personen. Men jeg tror desværre bare, at det ikke bliver bedre og kun fører til smerte. Så er det bedre at tage beslutningen nu og så komme over det i stedet for at leve sådan resten af dit liv smiley

  • #14   20. feb 2009 Så længe der er mere ked af det hed i et forhold end der er glæde tjener du ikke noget ved at være i det og slet ikke din søn, bliv ik sammen med ham for barnets skyld men gå fra ham for jeres begges skyld og find dig selv, ingen fortjener at skulle finde sig i sådan noget og leve i et forhold som kun tjener dig tårer!!!! Og kan din fyr ik se det er han ik det værd heller !!!!!

  • #15   20. feb 2009 Forfærdeligt forvirrende at læse, har du haft meget travlt med at skrive dét indlæg?

    Når man skriver sådan et langt og personligt indlæg, bør man nok kigge efter stavefejl og andet grammatisk... Nogengange faldt jeg helt ud, fordi jeg overså et 'j' som åbenbart idag står for 'jeg'. Det irriterede mig grænseløst, og jeg havde svært ved at tage hvad jeg læste seriøst.

    Dog synes jeg du skal i par-terapi, med ham... måske skal han slippe frygten, og tanken om, at han kun er sammen med dig pga. jeres barn... og det lyder virkeligt som den eneste grund til han stadig er der.

    Hvordan er jeres forhold ellers? Meget fraværende og ikke romantisk? Kolde, kedelige tantekys osv?

    Mig og min kæreste kan stadig flirte sammen som om vi ikke kom sammen, og det giver virkeligt et pust og meget mere lyst til sin partner har jeg erfaret. Ellers ryger man ud i det der kedelige 'vi er bare sammen' og så er det da klart manden får lyst til at flirte.

    Men jeg synes i skal tage noget terapi af en art.. Få noget professionelt hjælp, inden du vælger ham til eller fra. Jeres forhold er absolut ikke stabilt nok til et barn. Find ud af det med ham, og hvis han bliver ved med at lyve så kan du jo prøve at kræve at måtte se hans mobil, mail, facebook og andre internetbrugernavne han har rundt omkring. - Og det skal være med det samme.. 'imorgen' virker ikke, for så har han da slettet det hele. Hvis han nægter, og i har barn sammen, så er han jo overhovedet ikke til at stole på... Hvor skulle tilliden komme fra?

    Jeg håber det kan hjælpe en smule...
    Undskylder min lave alder til dette emne, men mine forældre, eller det vil sige min mor og min stedfar, også i klemme. Min mor overvejer at gå fra min stedfar, grundet nogle personlige ting. Men jeg kan godt forholde mig til det, da jeg ofte snakker med min mor om sådanne ting.

    Mvh


  • #16   20. feb 2009 Skrid fra ham, altså hvor indlysende skal det være før det går op for dig?

    Til en anden gang, så få lige fat i en ordbog. For det der "J" samt de 700 andre stave- og grammatik fejl er da godt nok ikke til at holde ud at se på.
    En fra 1. klasse kunne have gjort det bedre!


  • NaTaScHa !
    NaTaScHa ! Tilmeldt:
    sep 2008

    Følger: 10 Følgere: 9 Svar: 319
    #17   20. feb 2009 Kom væk i en aller-helvedes-fart.

    Det skylder du både dig selv og jeres barn. Ingen af jer er tjent med ulykkelighed, hvilket dit barn opfanger meget bedre end du tror.... Han elsker dig ikke fuldt ud, ellers ville han ikke føle trang til så groft flirteri med en anden kvinde - LÆNGERE ER DEN IKKE.

    I kan jo stadig godt begge være gode forældre uden at være sammen, oftest bedre faktisk....

    Og så skid på dem som sviner din stavning, de ku eventuelt ha valgt at lade være at læse og kommentere hvis din stavning var så stort et problem....


  • hejdu
    hejdu Tilmeldt:
    aug 2008

    Følger: 20 Følgere: 20 Svar: 282
    #18   20. feb 2009 Det lyder godt nok ikke særlig fedt.
    Er ked af det på dine vejne; lyder som om du har været godt og grundigt
    uheldig. smiley <'3

    Ved ikke hvad du skal/kan gøre. Har aldrig selv været i den situation...
    Krydser dog fingre for dig!
    HELD OG LYKKE!


  • #19   16. jan 2011 Til alle jer andre end, "Det er bar' mig"

    Er der bare én af jer der har tænkt på at hun kunne være ordblind?? Så er det jo ikke noget hun kan gøre ved, det vigtigste er vel at i forstår hende??

    Det skal i ikke svare på, synes bare i skal tænke over det.. God weekend til jer alle.. smiley


Kommentér på:
hvor´n ku han gøre det ? :(

Annonce